eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów Opolski › Dodatkowe usługi wstawiania i dzierżawy pojemników

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Tarnów Opolski: Dodatkowe usługi wstawiania i dzierżawy pojemników
Numer ogłoszenia: 334094 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311374 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 77 4644282, faks 77 4644282.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe usługi wstawiania i dzierżawy pojemników.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na wstawianiu pojemników Wykonawcy do zbierania odpadów na terenie gminy Tarnów Opolski oraz ich dzierżawa do końca obowiązywania umowy, zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Park Technologiczno-Innowacyjny Sp. z o.o., Wiejska 13, 46-050 Przywory, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5679,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6985,54

  • Oferta z najniższą ceną: 6985,54 / Oferta z najwyższą ceną: 6985,54

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu nr 159562 - 2014 z 12.05.2014 r. dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające: -zamierza się udzielić dotychczasowemu Wykonawcy, tj. PTI Sp. z o.o. -polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, -jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, -zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi mniej niż 20 % robót podstawowych (zgodnie z SIWZ) tj. 5.679,30 zł netto w okresie 33 m-cy, począwszy od X 2014 W ciągu ostatnich kilku miesięcy zwiększyła się liczba gospodarstw domowych, które złożyły deklaracje w zakresie gospodarowania odpadami. Aktualnie ich liczba wynosi 2049 szt. z czego wynika, że brakuje nam po 29 szt. pojemników dla każdej frakcji odpadów. Deklaracje systematycznie wpływają do Urzędu Gminy, ze względu na prowadzoną kontrolę posesji, które nie złożyły jeszcze deklaracji. Zapotrzebowanie określono więc na poziomie 100 szt. (50 szt. poj. na papier i plastik i 50 szt. poj. na szkło), ponieważ pojemniki na odpady zmieszane są jeszcze w dyspozycji Zamawiającego. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa złożyła zapotrzebowanie na 2 poj. na odpady segregowane o poj. 1100 l.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.