eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa komputerów na potrzeby Sądu Okręgowego w Białymstoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Białystok: Dostawa komputerów na potrzeby Sądu Okręgowego w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 334063 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Białymstoku , ul. M. C. Skłodowskiej 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7459319, 7459200, faks (085) 742 46 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów na potrzeby Sądu Okręgowego w Białymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów na potrzeby Sądu Okręgowego w Białymstoku. 2. Zamówienie obejmuje dostawę: 2.1 komputer SO - 15 szt. 2.2 stacja robocza mobilna (notebook) - 2 szt. zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do siwz. 3. Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy. 4. Oferta Wykonawcy winna uwzględniać: 4.1 akcesoria niezbędne do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia zaproponowanego sprzętu w miejscu użytkowania, 4.2 konieczność dostarczenia, wniesienia, montażu i uruchomienia sprzętu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, prezentację działania oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi. 5. W ramach złożonej oferty Wykonawca udzieli gwarancji na proponowany sprzęt na okres 3 lat od daty dostarczenia sprzętu (na miejscu u klienta) z możliwością rozszerzenia gwarancji o kolejne 2 lata..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 4 grudnia 2008r. do godz. 12:00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: 2.1 Doświadczenie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 złotych (brutto). 3. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się wg kryterium spełnia/nie spełnia poszczególne warunki...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do siwz oraz Formularz cenowy - sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 3 do siwz. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy. 2.5 Wykaz wykonanych dostaw sprzętu komputerowego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 6 do siwz. 2.6 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 do siwz. 2.7 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy -na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 do siwz. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia wraz z ofertą: 3.1 Specyfikację techniczną proponowanego sprzętu - sporządzoną na podstawie Załącznika nr 1 do siwz ( należy podać parametry oferowanego sprzętu). 3.2 Dokument lub wydruk ze strony producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający poprawną pracę oferowanego systemu operacyjnego na oferowanym sprzęcie (np. Certyfikat Microsoft w zakresie kompatybilności z systemem MS Windows XP/Vista). 3.3 Certyfikat jakości ISO 9001:2000 na cały proces produkcji. 3.4 Deklaracja zgodności CE producenta. 4. Wykonawcy zagraniczni. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 4.1 w pkt 2.1, 2.2, 2.4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.2 w pkt 2.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Oferta wspólna. 6.1 Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.2 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności konsorcja i spółki cywilne, dokumenty wymienione odpowiednio w pkt. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Natomiast oświadczenia, o których mowa w pkt. 2.6, 2.7 Wykonawcy składają odpowiednio np. jako oświadczenia łączne lub oddzielne oświadczenie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialsytok.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 265 lub drogą przesyłki pocztowej. Koszt SIWZ - bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 1, 15-950 Białystok, pokój nr 114 (Sekretariat Prezesa Sądu Okręgowego)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja o sposobie porozumiewania się z Zamawiającym: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać pisemnie i faksem. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty, o których mowa w pkt 1 faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Beata Kardasz fax (085) 74-59-353. 4. Zamawiającego obowiązuje pięciodniowy tydzień pracy - od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30...

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.