eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › "Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w centrum miasta Stalowa Wola"



Ogłoszenie z dnia 2005-07-11

POZYCJA 33405

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stalowa Wola: "Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w centrum miasta Stalowa Wola" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli, do kontaktów: Leszek Rogowski - Kierownik Zespołu ds. Przetargów Jednostki Realizującej Projekt (PIU), ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8423411wew. 307, fax 015 8421950, e-mail: mzk@um.stalowawola.pl; piu@stalowawola.pl, www.mzk.stalowawola.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli, Jacek Nowicki Prezes Miejskiego Zakładu Komunalnego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli, ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, tel. 015 8423411(centrala), 8421950 wew. 304, fax 015 8421950 (centrala), e-mail: mzk@um.stalowawola.pl, www.mzk.stalowawola.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli, Brygida Koszycka - Sekretariat MZK Sp. z o. o., ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, tel. 015 8423411(centrala), fax 015 8421950 (centrala), e-mail: mzk@um.stalowawola.pl, www.mzk.stalowawola.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli, Leszek Rogowski - Z-ca Prezesa ds. finansowych Miejskiego Zakładu Komunanego Sp. z o. o. w Stalowej Woli - Kierownik Zespołu ds. Przetargów Jednostki Realizującej Projekt (PIU), ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, tel. 015 8423411(centrala), 8438187 (PIU), fax 015 8421950 (centrala), 8438187 (PIU), e-mail: mzk@um.stalowawola.pl; piu@stalowawola.pl, www.mzk.stalowawola.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w centrum miasta Stalowa Wola". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie i odbiór Robót, które zostaną wykonane w ramach Zamówienia "Gospodarka wodno-ściekowa w Stalowej Woli" na Kontrakcie 1 p.n. "Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w centrum miasta Stalowa Wola". Kontrakt obejmuje modernizację i przebudowę istniejącej kanalizacji sanitarnej i wodociągowej oraz budowę nowej kanalizacji sanitarnej i deszczowej jak również budowę nowego wodociągu wraz z odtworzeniem nawierzchni ulic po robotach. Zakres robót do wykonania: - Modernizacja kolektora A śr. 1000 ścieków sanitarnych od ulicy Staszica do ulicy Czarnieckiego; - Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Hutnik; - Przebudowa kolektora kanalizacji sanitarnej w ul. Dmowskiego pomiędzy ul. Podleśną i ul. Kilińskiego; - Przebudowa kanalizacji sanitarnej po istniejącej trasie w ul. Poniatowskiego; - Przebudowa kolektorów przyłączowych kanalizacji sanitarnej budynków nr 3,5,7,9,11 przy ul. Poniatowskiego i nr 5,7,9,11 przy ul. Czarnieckiego; - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ulicy zbiorczej łączącej ulicę Solidarności z ulicą Przyszowską wraz z przepompownia P-1 i rurociągiem tłocznym Dz 160 mm do miejskiej sieci kanalizacyjnej; - Przebudowa kolektora sanitarnego przyłączowego budynków przy ul. Al. J. Pawła II nr 2 i 4; - Przebudowa kanalizacji sanitarnej wzdłuż ul. Ofiar Katynia; - Przebudowa przepompowni ścieków sanitarnych P-3 na osiedlu Hutnik; - Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego; - Przebudowa odcinka kolektora sanitarnego "B" od przepompowni P-1 do ul. k. J. Popiełuszki; - Przebudowa przepompowni ścieków sanitarnych P-1 przy ul. 1-go Sierpnia; - Przebudowa kolektorów przyłączowych kanalizacji sanitarnej budynków nr 2,6,10,12 przy ul. Poniatowskiego; - Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach Ofiar Katynia, Hutniczej, Orzeszkowej, 1-go Sierpnia i Popiełuszki; - Przebudowa wodociągu po istniejącej trasie wzdłuż Al. Jana Pawła II; - Budowa sieci wodociągowej śr. 400 - przejście pod torami PKP relacji Lublin-Przeworsk w km 105+0,032; wraz z przekazaniem zmodernizowanych i wybudowanych sieci do użytkowania. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Stalowa Wola. Kod NUTS: PL091. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 26; data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 150.000,00 PLN; Zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie: Fundusz Spójności oraz środki własne Zamawiającego. Warunki płatności: 10% zaliczka, płatności miesięczne - na warunkach określonych w Kontrakcie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełnić niżej podane warunki uczestnictwa oraz udokumentować ich spełnienie w sposób określony w p. III.2.1.1, III.2.1.2, III.2.1.3. a) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. b) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. i. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) posiadać w okresie ostatnich trzech lat przeciętne zatrudnienie (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy wskazać zatrudnienie za ten okres) w liczbie co najmniej 50 pracowników. b) posiadać w okresie ostatnich trzech lat przeciętne zatrudnienie (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy wskazać zatrudnienie za ten okres) w liczbie co najmniej 10 pracowników personelu kierowniczego c) dysponować co najmniej następującym sprzętęm: Koparka samobieżna 0,25÷1,20 m3 - 3 szt.; Spycharka gąsienicowa 100÷150 KM - 2 szt.; Żuraw samojezdny 2-3 Mg - 1 szt.; Żuraw samojezdny 5-10 Mg - 1 szt.; Zestawy do odwadniania wgłębnego i powierzchniowego wykopów - 4 szt.; Zgrzewarka do muf elektrooporowych - 1 szt.; Zgrzewarka do rur PE - 1 szt.; Betonomieszarka samochodowa 5÷10 m3 - 2 szt.; Samochodowa pompa do transportu mieszanki betonowej - 2 szt.; Walec gładki, samojezdny wibracyjny - 1 szt.; d) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia Kierownika Budowy- mającym co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 8 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac w tym co najmniej 5 lat jako kierownik podobnych robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie: budowy i modernizacji sieci kanalizacyjnych i wodociągowych; e) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia Inżyniera Sanitarnego - mającym co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 8 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac w tym co najmniej 3 lata jako kierownik robót podobnych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie budowy i modernizacji sieci kanalizacyjnych i wodociągowych; f) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia Przedstawiciela Wykonawcy mającym co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 8 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac w tym co najmniej 5 lat jako kierownik podobnych robót. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie: budowy i modernizacji sieci kanalizacyjnych i wodociągowych g) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od 5 lat należy wskazać prace za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub wodociągowej o wartości co najmniej 4.000.000 EURO (bez VAT) każda , przy czym zakres rzeczowy co najmniej jednej z robót (w swojej części lub całości) musi zawierać budowę kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub sieci wodociągowej o średnicy rurociągów co najmniej 1000 mm oraz długości nie mniejszej niż 500 mb. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres Prace, które zostaną wymienione w wykazie mogą być rozpoczęte przed okresem 5 lat poprzedzających datę ogłoszenia o przetargu w BZP i muszą być zakończone. c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. ii. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obrotów w kwocie minimum 6.000.000 EURO b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1.000.000 EURO lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000 EURO c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej zakres czynności podobnych jak określony w niniejszym zamówieniu na kwotę nie mniejszą niż 4.000.000 EURO UWAGA: - przeliczeń walut należy dokonać według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem; b. Uprawnienia budowlane oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla osób wymienionych w p. III.2.1)b)i.d) - Kierownik Robót oraz III.2.1.)b)i.e) - Inżynier Sanitarny; c. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 u.p.z.p. wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; d. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; e. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m -ce przed upływem składania ofert; f. Oświadczenie (stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres b. informacja o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy c. przedłożyć dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: o Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego; o Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca; o Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Podstawą do weryfikacji spełnienia powyższych wymagań jest CV o Wykaz wykonanych robót oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. III.2) niniejszego ogłoszenia. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (Umowę Konsorcjum) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: - Skład Konsorcjum nie może zostać zmieniony bez zgody zamawiającego w toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jak również przez cały okres wykonywania Kontraktu. - Wykonawcy tworzący Konsorcjum będą solidarnie odpowiedzialni wobec Zamawiającego zarówno co do udziału w powyższym postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak i w Kontrakcie przyznanym w wyniku tego postępowania. - Wszyscy Wykonawcy ponoszą solidarną, niczym nie ograniczoną odpowiedzialność prawną za wykonanie Kontraktu i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Kontraktu. - Pełnomocnik jest upoważniony do przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania instrukcji i do zaciągania zobowiązań na rzecz i w imieniu wszystkich Partnerów razem i każdego z osobna. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 194 - 165268 z dnia 05.10.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/042/01. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.09.2005, cena - 488 PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności :przelew na konto M.Z.K. Sp. z o.o. nr konta: Bank PEKAO S.A. I O/Stalowa Wola 09 1240 2799 1111 0000 3844 5770 lub wpłata w kasie M.Z.K. Sp.z.o.o. w Stalowej Woli ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Przedstawiciele Wykonawców - maksymalnie 2 osoby od każdego Wykonawcy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.09.2005, godzina 12:30, MZK Sp. z o.o. , ul. Komunalna 1, 37 - 450 Stalowa Wola, pokój Nr 9 ("Świetlica").

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt 2003/PL/16/P/PE/042 - "Gospodarka wodno-ściekowa w Stalowej Woli". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.