eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Dostawa i montaż kontenerów przy boisku sportowym w Smardzewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Sławno: Dostawa i montaż kontenerów przy boisku sportowym w Smardzewie
Numer ogłoszenia: 333986 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287004 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8106229, faks 059 8107526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż kontenerów przy boisku sportowym w Smardzewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż kontenerów przy boisku sportowym w Smardzewie (Kod CPV: 44.21.11.00-3 Budynki modułowe i przenośne). II. Zakres rzeczowy zamówienia pn. Dostawa i montaż kontenerów przy boisku sportowym w Smardzewie obejmuje dostawę i montaż prefabrykowanego kontenera oraz podłączenie wszystkich urządzeń sanitarnych i elektrycznych do przyłączy. III. Zakres rzeczowy dostawy nie obejmuje wykonania: 1) Fundamentowania 2) Przyłącza kanalizacji sanitarnej 3) Przyłącza wody 4) Przyłącza energetyczne 5) Chodników. IV. Opis dostawy stanowi projekt budowlany Budowa zaplecza socjalnego przy boisku sportowym w Smardzewie, a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu oferty. Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. V. Dostawa będzie realizowana następujących terminach: termin rozpoczęcia - 23.10.2013 r., termin zakończenia - 06.11.2013 r. VI. W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie dostawy opisanej w załączonej dokumentacji projektowej. VII. Dostawę należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 1. Kontenery należy posadowić na przygotowanym uprzednio przez Zamawiającego fundamencie. 2. Należy zainstalować dodatkowy zlewozmywak jednokomorowy w pomieszczeniu 0.1 przy ściance działowej oddzielającej pomieszczenie 0.1 od pomieszczenia 0.2. 3. Przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie. 4. Wykonawca dostawy w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia montażu ze szczególną ostrożnością. 5. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia montażu, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia opłaci zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 8. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 7 dni przed planowanym terminem wykonywania montażu. 9. W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub montażu Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu montażu wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości. 10. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną przy wykonywaniu robót objętych pozwoleniem na budowę. 11. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 12. Podłogi należy pokryć wykładziną Gamrat Rondo 42 - lub równoważną, posiadającą odporność na poślizg klasy DS wg PN-EN 14041, stabilność wymiarów po działaniu ciepła nie większy niż 0,4% wg PN-EN ISO 24343-1, grupę T odporności na ścieranie wg PN-EN 649 - z zakładem na ścianę o wysokości 10 cm. 13. Należy zamontować kontener posiadający attykę i instalację odgromową. VI. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego montażu i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. VII. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Segmentów Sp. z o. o., ul. Dębowa 2, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106827,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 113160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 122754,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.