eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi usuwania azbestu polegające na rozbiórce, składowaniu, transporcie do miejsca utylizacji wraz z przekazaniem w miejscu utylizacji - odpadów o kodzie 17 06 05 powstałych z elementów konstrukcyjnych zawierających azbest wbudowanych w budynkach będący

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Wrocław: Usługi usuwania azbestu polegające na rozbiórce, składowaniu, transporcie do miejsca utylizacji wraz z przekazaniem w miejscu utylizacji - odpadów o kodzie 17 06 05 powstałych z elementów konstrukcyjnych zawierających azbest wbudowanych w budynkach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa właściwym dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 333974 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, faks 071 3579097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi usuwania azbestu polegające na rozbiórce, składowaniu, transporcie do miejsca utylizacji wraz z przekazaniem w miejscu utylizacji - odpadów o kodzie 17 06 05 powstałych z elementów konstrukcyjnych zawierających azbest wbudowanych w budynkach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa właściwym dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka, składowanie, transport do miejsca utylizacji wraz z przekazaniem w miejscu utylizacji - odpadów o kodzie 17 06 05 powstałych z elementów konstrukcyjnych zawierających azbest wbudowanych w budynkach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa właściwym dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu. Zamówienie podzielono na 6 odrębnych części zamówienia: zestawionych w tabeli załączonej w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot 1 Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu strzelińskiego, obręb Mikoszów, pochodzących z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu, złożonych na paletach w ilości 19000 kg. Przedmiot 2 Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu wrocławskiego, obręb Jaksonów, pochodzących z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 1142 m2. Przedmiot 3 Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu górowskiego, obręb Niechlów, pochodzących z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 4170 m2. Przedmiot 4 Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu legnickiego, obręb Prochowice, pochodzących z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 790,9 m2. Przedmiot 5 Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu legnickiego, obręb Złotniki, pochodzących z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 711,3 m2. Przedmiot 6 Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu średzkiego, pochodzących z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 648,42 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. do wykonywania usług usuwania azbestu - badane w oparciu o dokumenty rejestracji działalności gospodarczej oraz posiadane decyzje właściwego terytorialnie organu ochrony środowiska do wytwarzania odpadów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniami Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 04.71 poz 649). 2.Posiadanie ważnej umowy na składowanie i utylizację wyrobów zawierających azbest z uprawnionym do tych czynności podmiotem lub posiadanie uprawnień do składowania i utylizacji wyrobów zawierających azbest, 3.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. 4.Posiadanie niezbędnego potencjału technicznego do wykonania zamówienia. 5.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a dla przedmiotów nr 2-6 osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej. 6.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie zaleganie z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, posiadanie polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 7.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 2. Załącznik nr 2 - pozwolenie na wytwarzanie odpadów wydane przez właściwy dla danego przedmiotu zamówienia terytorialnie urząd (starostwo ) zgodnie z art. 17, 18, 20 ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 o odpadach 3. Załącznik nr 3 - Oświadczenia Wykonawcy: -iż pozostająca do wykorzystania ilość z limitu ustalonego w pozwoleniu wyżej wymienionym na wytwarzanie odpadu o kodzie 17 06 05 jest wystarczająca do wykonania zamówienia - o posiadaniu umowy na składowanie i utylizację materiałów zawierających azbest z uprawnionym do tych czynności podmiotem lub oświadczenie o posiadaniu uprawnień do składowania i utylizacji materiałów zawierających azbest - o nie zaleganiu z opłatami podatków na rzecz Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z opłatami składek na rzecz ZUS - o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i SIWZ 4. Załącznik nr 4 - Wykaz pracowników którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kadra inżynieryjno-techniczna oraz pracownicy bezpośrednio zatrudnieni w wykonawstwie. Dla przedmiotów 2-6 należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień budowlanych do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne dokumenty przynależności do izby zawodowej. 5. Załącznik nr 5 -Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Załącznik nr 6 - Oświadczenia z art.22 ust. 1 i art.24.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddzial Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60 54-610 Wroclaw pok.218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 10:15, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddzial Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60 54-610 Wroclaw,Kancelaria pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu strzelińskiego, obręb Mikoszów pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu, złożonych na paletach w ilości 19000 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w jednej lokalizacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu wrocławskiego obręb Jaksonów, pochodzących z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 1142 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w jednej lokalizacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu górowskiego, obręb Niechlów pochodzących z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 4170 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w trzech lokalizacjach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu legnickiego, obręb Prochowice pochodzących z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 790,9 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w jednej lokalizacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu legnickiego, obręb Złotniki pochodzących z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 711,3 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w trzech lokalizacjach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu średzkiego, pochodzących z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 648,42m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w jednej lokalizacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.