eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Miasto › Budowa infrastruktury drogowej w miejscowości Stare Miasto - kontynuacja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Stare Miasto: Budowa infrastruktury drogowej w miejscowości Stare Miasto - kontynuacja
Numer ogłoszenia: 333966 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Miasto , ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury drogowej w miejscowości Stare Miasto - kontynuacja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza: Budowa infrastruktury drogowej w m. Stare Miasto, ul. Malinowa - nawierzchnia brukowa grubości 8 cm - 60 m2 - podsypka cementowo - piaskowa 1 : 4 grubości 5 cm - podbudowa z betonu B-10 stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm - krawężniki drogowe na podbudowie betonowej - oznakowanie pionowe - regulacja istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej - kanalizacja deszczowa fi 200mm - 2,4 mb - kanalizacja deszczowa fi 315mm - 15,3 mb - wpusty uliczne - 2 sztuk Część druga: Budowa infrastruktury drogowej w m. Stare Miasto, ul. Kasztanowa do kwoty 17 173 złotych łącznie z podatkiem VAT - wykonanie warstwy górnej podbudowy z tłucznia kamiennego, /kamień łamany 0/35 mm grubości 8cm po zagęszczeniu/.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Posiada doświadczenie zawodowe 1/ zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, roboty budowlane odpowiadając swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Złożył wymagane oświadczenia, dokumenty i spełnił inne wymagania określone w ustawie, SIWZ i w ogłoszeniu do składania ofert. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY . 2. Wypełnioną KARTĘ GWARANCJI 3. Wypłniony KOSZTORYS OFERTOWY 4. Zaparafowany PROJEKT UMOWY jeżeli akceptuje warunki umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stare-miasto.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Miasto, ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Stare Miasto ul. Główna 16b 62-571 Stare Miasto, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.