eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieniawa › Zakup paliw płynnych w 2016 roku, dokonywana bezpośrednio na stacji paliw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Sieniawa: Zakup paliw płynnych w 2016 roku, dokonywana bezpośrednio na stacji paliw
Numer ogłoszenia: 333866 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Augustowska 15, 37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie, tel. 16 622 72 35, faks 16 622 72 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zgkim.sieniawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych w 2016 roku, dokonywana bezpośrednio na stacji paliw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Zakup paliw płynnych w 2016 roku, dokonywana bezpośrednio na stacji paliw 2. Przedmiot zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, w miarę pojawiających się potrzeb, bezgotówkowy lub gotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz urządzeń eksploatowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sieniawie w 2016 roku. b. Łączna ilość zakupionych paliw wyniesie szacunkowo: - benzyna bezołowiowa Pb-95 700 l - gaz LPG 3000 l - olej napędowy 40 000 l c. Podane ilości stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania w okresie trwania umowy. Faktyczna ilość zakupów w 2016 r. może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone szacunkowe zapotrzebowanie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za paliwo faktycznie pobrane. d. Paliwo płynne powinno spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. Z 2013 roku, poz. 1058 z późn. zm.). Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu paliw złej jakości. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi do ustawy Prawo energetyczne. e. W okresie obowiązywania umowy, z wybranym w drodze przetargu Wykonawcą, zapłata za zakup paliwa będzie dokonywana w oparciu o cenę obowiązującą w dniu zakupu na stacji (cena z dystrybutora), pomniejszoną o stały rabat wskazany w ofercie przetargowej. f. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży paliwa odpowiadającego Polskim Normom. Na potwierdzenie powyższego, Zamawiający w trakcie trwania umowy może żądać od Wykonawcy aktualnego świadectwa/certyfikatu jakości sprzedawanych paliw. g. Rozliczanie zawartych transakcji będzie się odbywać fakturami nie częściej niż dwa razy w miesiącu, przy czym termin płatności za zakup bezgotówkowy będzie wynosił 21 dni od daty wystawienia faktury, przelewem na konto Wykonawcy, natomiast w przypadku zakupu paliwa w formie gotówkowej płatność nastąpi bezpośrednio na stacji paliw Wykonawcy po zakupie paliwa i wystawieniu faktury. Termin zapłaty za fakturę jest dzień środków finansowych na konto bankowe Wykonawcy. h. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa z podaniem daty tankowania, miejsca tankowania, numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru karty, którą dokonano transakcji (jeżeli będzie stosowana), ilości i rodzaju paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem oraz po upuście. i. Wykonawca umożliwi bezgotówkowy zakup paliw np. za pomocą kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Szczegółowe ustalenia w zakresie kart paliwowych, ich ilości, rodzajów oraz wprowadzonych limitów i opcji uzgodnione zostaną z wybranym Wykonawcą, z którym Zamawiający podpisze umowę (jeżeli wybrany Wykonawca będzie stosował karty). j. Wykonawca musi dysponować minimum jedną stacją paliw zapewniającą możliwość całodobowego tankowania paliw będących przedmiotem zamówienia zlokalizowaną w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający, w sytuacji ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży stacji wskazanej w ofercie, dopuszcza realizowanie przedmiotu zamówienia w innej stacji, pod warunkiem że ta znajduje się w odrębie 25 km , jednak w okresie nie dłuższym niż 48 godzin. Wykonawca może wskazać inną konkretną stację w sytuacji ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży stacji wskazanej w ofercie, dopuszcza realizowanie przedmiotu zamówienia w innej stacji, pod warunkiem, że ta znajduje się w odrębie 25 km , jednak w okresie nie dłuższym niż 48 godzin k. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu gotówkowego. Zakupy gotówkowe będą rozliczane w zakresie zamawiającego bez łączenia bezgotówkowych zakupów paliw przy użyciu kart paliwowych l. Wykonawca gwarantuje, że cena paliw dla Zamawiającego nie będzie wyższa od ceny paliw dla odbiorcy detalicznego. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 09100000-0 - paliwa Przedmiot dodatkowy: 09132100-4 - benzyna bezołowiowa, 09134100-8 - olej napędowy, 09133000-0 - skroplony gaz ropopochodny (LPG) 3. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewnia: a. dostawę przedmiotu zamówienia zgodną z obowiązującymi atestami , b. wysokość upustu dla poszczególnych rodzajów paliw zgodnie z formularzem cenowym przez cały czas trwania umowy , c. całodobowa możliwość zakupu paliwa.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.30.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) posiadania przez Wykonawców uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią warunek (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia) posiadania wiedzy i doświadczenia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) dysponowania przez Wykonawców odpowiednim potencjałem technicznym zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) dysponowania przez Wykonawców odpowiednim potencjałem technicznym zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 , 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (art. 24, ust. 1 ustawy), 3) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) wypełniony Formularz oferty i formularz cenowy 5) Wypełnione pozostałe załączniki niezbędne do złożenia oferty - pełnomocnictwo lub inne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - upust - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgkim.sieniawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sieniawie 37-530 Sieniawa ul. Augustowska 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 08:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sieniawie 37-530 Sieniawa ul. Augustowska 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.