Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-16
Warszawa: Świadczenie asysty technicznej dla oprogramowania Oracle
Numer ogłoszenia: 333851 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 459 23 13, 22 459 21 55, faks 22 459 20 23, 22 459 20 22 , strona internetowa www.pgi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie asysty technicznej dla oprogramowania Oracle.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna dla licencji Oracle w roku 2012..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Bazy Oracle są używane w Państwowym Instytucie Geologicznym-Państwowym Instytucie Badawczym od lat 90-tych XX wieku i stanowią podstawę infrastruktury teleinformatycznej w PIG-PIB. Programy te służą do tworzenia, przechowywania i udostępniania baz danych geologicznych i hydrogeologicznych Polski. Korzystając z baz danych Oracle, Instytut wykonuje zadania ustawowe powierzone Instytutowi w ramach Państwowej Służbie Geologicznej i Państwowej Służbie Hydrogeologicznej. Zakup asysty technicznej jest niezbędny do prawidłowego działania infrastruktury teleinformatycznej w PIG-PIB. W ramach asysty technicznej Wykonawca zobowiąże się m. innymi do: 1) dostarczania aktualizacji programów, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów korygujących o znaczeniu krytycznym; 2) dostarczania aktualizacji związanych z podatkami, aktualizacji prawnych i dostosowawczych; 3) dostarczania skryptów rozszerzających; 4) certyfikacji dla nowych produktów/wersji produktów innych firm; 5) dostarczania ważniejszych wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji dostępnych za pośrednictwem serwisu; 6) całodobowej obsługi zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia - świadczenia pomocy technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej (poprzez My Oracle Support) lub telefonicznej, w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w języku angielskim; 7) elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez serwis; 8) obsługi klientów w kwestiach pozatechnicznych w standardowych godzinach pracy. Wykonawca - Oracle Polska Sp. z o.o. jest jedyną na terenie Polski jednostką upoważnioną do dostarczania usługi asysty technicznej do oprogramowania Oracle. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Zgodnie z powyższymi okolicznościami, Zamawiający postanowił przeprowadzić przedmiotowe zamówienie w trybie zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
ORACLE Polska Sp.z o.o., ul. Przyokopowa 31, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Modernizacja instalacji wody zimnej, instalacji przeciwpożarowe oraz kanalizacji deszczowej w Przedszkolu nr 56 ,,Wesołe Kubusie" przy ul. Gubinowskiej 28/30 cz. 1
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- "Zatrudnienie mikrobiologa w Zespole Kontroli Zakażeń Szpitalnych, superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego oraz zatrudnienie lekarza w zakresie neurologii w trybie dyżurowym"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu zabezpieczającego dostęp do infrastruktury sieciowej oraz jej monitorowania w zakresie bezpieczeństwa
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell
- Zakup wsparcia technicznego producenta dla oprogramowania FortiSIEM
- Wsparcie techniczne dla urządzeń i oprogramowania
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.