eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Zorganizowanie i przeprowadzenie 3- dniowego szkolenia Rozwiązywanie praktycznych problemów przy udzielaniu zamówień publicznych dla 15 uczestników projektu STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Rawa Mazowiecka: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3- dniowego szkolenia Rozwiązywanie praktycznych problemów przy udzielaniu zamówień publicznych dla 15 uczestników projektu STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej
Numer ogłoszenia: 333720 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276348 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Rawskiego, pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144631, faks 046 8144631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3- dniowego szkolenia Rozwiązywanie praktycznych problemów przy udzielaniu zamówień publicznych dla 15 uczestników projektu STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 3-dniowego szkolenia Rozwiązywanie praktycznych problemów przy udzielaniu zamówień publicznych dla 15 uczestników projektu STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 1. Szkolenie powinno zostać zorganizowane i przeprowadzone w odległości nie mniejszej niż 200 km od granic administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka z wyłączeniem aglomeracji miejskich powyżej 50 tys. mieszkańców. 2. Posiłki, noclegi oraz szkolenie musi być przeprowadzone w obrębie jednego budynku. 3. W szkoleniu weźmie udział 15 pracowników Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej. 4. Zamówienie należy wykonać w terminie: 10-13.09.2012 r. (przyjazd w dniu 10.09.2012 r. na kolację, przeprowadzenie szkolenia 11- 13.09.2012 r.) 5. W zakresie usługi szkoleniowej Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia w tym: a) opracowania testu do badania poziomu wiedzy uczestników szkolenia; b) przeprowadzenia testów sprawdzających przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu; c) dokonania analizy wyników testów i przedstawienie raportu Zamawiającemu; d) Wykonawca odpowiedzialny będzie za sporządzenie i podpisanie przez uczestników list obecności w każdym dniu szkolenia; e) Wykonawca po zakończonym szkoleniu wyda zaświadczenie o ukończeniu szkolenia każdemu uczestnikowi w wersji papierowej; f) zapewnienia odpowiedniej kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkolenia oraz osoby odpowiedzialnej za pobyt uczestników w hotelu; g) przechowywania dokumentacji dotyczącej przeprowadzonego szkolenia do 31.12.2020 r.; h) sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonego szkolenia w ilości co najmniej 40 zdjęć cyfrowych zapisanych na płycie CD; i) klimatyzowanej sali szkoleniowej na min. 15 osób, przystosowanej do prowadzenia zajęć dydaktycznych, w której zostanie przeprowadzone 3-dniowe szkolenie wyposażonej w co najmniej: - miejsca siedzące oraz stoły dla wszystkich uczestników szkolenia oraz trenera, - swobodny dostęp do sanitariatów, - projektor multimedialny, ekran do projektora multimedialnego, flipchart, nagłośnienie, mikrofony bezprzewodowe, - warunki pracy osób szkolących się w trakcie trwania szkolenia zgodnie z przepisami BHP, - bezpłatny dostęp do internetu, - oznaczenia sali szkoleniowej materiałami promocyjnymi projektu dostarczonymi przez Zamawiającego przed rozpoczęciem szkolenia; 2) zapewnienia cateringu w każdym dniu pobytu w tym: a) serwowanej kolacji w dniu przyjazdu oraz w 2 i 3 dniu pobytu w godz. 19:00-20:00, b) obiadów serwowanych w 2, 3 i 4 dniu pobytu podczas przerwy obiadowej składających się z: 1) 1 danie - zupa, 2) danie główne, c) 2 przerw kawowych w każdym dniu szkolenia (2, 3 i 4 dzień pobytu) obejmujących na osobę minimum: - 0,5 l kawy naturalnej/rozpuszczalnej, - 0,5 l herbaty, - 0,5 l wody mineralnej niegazowanej - 3 rodzaje ciastek różnych w ilości 0,20 dkg, - cukier, - śmietanka/mleko do kawy, - cytryna do herbaty, d) codziennie powinno być serwowane inne menu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia zakwaterowania w hotelu co najmniej 3 kategorii z zapleczem rekreacyjnym (w tym basen, sauna, jacuzzi) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.) w tym: a) śniadania w godz. 7:30-9:00 w 2, 3 i 4 dniu pobytu formie bufetu szwedzkiego, b) każdy uczestnik powinien być zakwaterowany na 3 doby hotelowe w pokoju 1 osobowym lub 2 osobowym z osobnymi węzłami sanitarnymi (maksymalna liczba pokoi 1 osobowych - 3 w ogólnej liczbie uczestników) z bezpłatnym dostępem do internetu, c) temperatura w pokojach od 18 do 24 stopni Celsjusza; 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu na miejsce szkolenia z siedziby Zamawiającego w dniu poprzedzającym szkolenie oraz z powrotem w tym: 1) zapewnienie klimatyzowanego autokaru/busa z co najmniej 15 miejscami siedzącymi wraz z miejscem na bagaże, 2) ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas przejazdu. Odległość od granic administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka do hotelu, w którym przeprowadzone zostanie szkolenie liczona będzie przy użyciu mapy Polski dostępnej na stronie internetowej www.targeo.pl z wyborem optymalnego rodzaju trasy. Wykonawca uzgodni telefonicznie z Zamawiającym przebieg trasy przed podpisaniem umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z fakturą wystawioną za zorganizowane i przeprowadzone szkolenie następujących dokumentów: 1) list obecności uczestników szkolenia, którzy potwierdzają swój udział w szkoleniu własnoręcznym podpisem w oryginale; 2) testów sprawdzających poziom wiedzy uczestników szkolenia przed rozpoczęciem i na zakończenie szkolenia, aby udowodnić skuteczność przeprowadzonego szkolenia (testy muszą być podpisane przez uczestnika szkolenia imieniem i nazwiskiem) w oryginale; 3) raportu w wersji elektronicznej i papierowej, który zawierać powinien: a) ocenę efektywności danego szkolenia wykonaną na podstawie przeprowadzonych testów, b) temat zajęć edukacyjnych, c) datę i miejsce szkolenia, d) czas trwania szkolenia, e) wymiar godzin, f) uwagi; 4) dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonego szkolenia w ilości co najmniej 40 zdjęć cyfrowych zapisanych na płycie CD. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej na płycie CD. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dostosowując je do wymogów odbiorców z grupy 45+, w tym szczególnie przeprowadzenia go w formie wykładowej i warsztatowej oraz do powtarzania najbardziej istotnych elementów szkolenia w celu polepszenia jego odbioru. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z wykorzystaniem technik multimedialnych. Przygotowując prezentacje Wykonawca winien dostosować je do potrzeb odbiorców z grupy 45+, w tym szczególnie, stosować kontrastowe z treścią tło oraz czytelne, odpowiedniej wielkości litery. 11. Szkolenie będzie trwać 3 dni (11-13.09.2012 r.) po 8 godzin lekcyjnych dziennie w godzinach: 9:00 - 10:30 wykłady 10:30 - 10:45 przerwa kawowa 10:45 - 12:15 wykłady 12:15 - 12:30 przerwa kawowa 12:30 - 14:00 wykłady 14:00 - 15:00 przerwa obiadowa 15:00 - 16:30 wykłady Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin warsztatów. Wymogi formalne dotyczące organizacji szkolenia: 1) 3 dni szkoleniowe po 8 godzin lekcyjnych dziennie; 2) 2 przerwy kawowe po 15 min. w każdym dniu szkolenia; 3) przerwa obiadowa 60 min. w każdym dniu szkolenia; 4) godziny, w których będą przeprowadzone szkolenia: 900-1630 każdego dnia szkolenia; 5) Wykonawca dostarczy każdemu uczestnikowi czytelne materiały szkoleniowe w wersji papierowej. Metody szkolenia 1) wykłady z wykorzystaniem technik multimedialnych, 2) ćwiczenia dla uczestników - warsztaty, 3) indywidualne konsultacje. Zakres merytoryczny szkolenia: Szczegółowy program szkolenia uzgodniony zostanie z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Grupa szkoleniowa musi zrealizować minimum programowe szkolenia w ciągu 3 dni obejmujące: 1) Zamówienia publiczne do 14 tys. Euro 2) Tryby udzielania zamówień publicznych 3) Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 4) Ustalenie wartości zamówienia (w tym roboty uzupełniające) 5) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 6) Opis przedmiotu zamówienia 7) Dzielenie zamówienia na części 8) Kryteria wyboru ofert innych niż cena 9) Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 10) Status podwykonawcy 11) Zamówienia uzupełniające 12) Zamówienia dodatkowe 13) Badanie i ocena ofert 14) Rażąco niska cena 15) Wybór najkorzystniejszej oferty 16) Unieważnienie postępowania 17) Dokumentowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 18) Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego oraz jej zmiany 19) Środki ochrony prawnej 20) Udzielanie zamówień publicznych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 21) Najczęstsze błędy związane z udzielaniem zamówień publicznych Na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm) usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego oraz świadczenie pozostałych usług ściśle związanych z usługami kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego są zwolnione od podatku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Gospodarcza Pro Europa, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18541,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18541,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24115,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.