Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-31
Ogłoszenie nr 333649 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.
Pruszcz: Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy w Pruszczu i budynków szkół podstawowych w miejscowościach: Niewieścin i Łowinek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjn Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.3. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 303750-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz, krajowy numer identyfikacyjny
9235105000000, ul.
ul. Główna
33,
86120
Pruszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 562 43 00, faks
52 562 43 02, e-mail
pruszcz@pruszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy w Pruszczu i budynków szkół podstawowych w miejscowościach: Niewieścin i Łowinek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: - Szkoła Podstawowa w Niewieścinie: 1. Modernizacja przegrody - część podłóg na gruncie (warstwa izolacji termicznej 12 cm) 2. Modernizacja przegrody ściany zewnętrzne (warstwa izolacji termicznej 15 cm) 3. Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (zastosowanie powietrznej pompy ciepła CWU z montażem instalacji cyrkulacji za pomocą projektowanej energooszczędnej pompy cwu 4. Modernizacja instalacji grzewczej (wymiana części grzejników oraz instalacji CO, montaż zaworów termostatycznych i głowic, wymiana pomp obiegowych na energooszczędne wraz z armatura w kotłowni, montaż automatyki pogodowej do istniejącego kotła opalanego biomasą z programowaniem tygodniowym, montaż nowego wysokosprawnego zbiornika CWU 5. Wymiana opraw świetlnych i źródeł światła na bardziej energooszczędne 6. Montaż ogniw fotowoltaicznych o mocy 10 kW na dachu budynku szkoły celem wytworzenia energii elektrycznej służącej do zasilania budynku szkoły Szkoła Podstawowa w Łowinku: 1. Modernizacja przegrody - część podłóg na gruncie (warstwa izolacji termicznej 10 cm) 2. Modernizacja przegrody ściany zewnętrzne (warstwa izolacji termicznej 15 cm) 3. Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (zastosowanie powietrznej pompy ciepła CWU z montażem instalacji cyrkulacji za pomocą projektowanej energooszczędnej pompy cwu 4. Modernizacja instalacji grzewczej (wymiana kotła średniej klasy na kocioł wysokiej sprawności opalany biomasą, wymiana części grzejników oraz części instalacji CO, montaż zaworów termostatycznych i głowic, wymiana pomp obiegowych na energooszczędne wraz z armaturą w kotłowni, montaż automatyki pogodowej do projektowanego kotła z programowaniem tygodniowym, montaż nowego wysokosprawnego zbiornika CWU 5. Wymiana opraw świetlnych i źródeł światła na bardziej energooszczędne wraz z częściową wymianą instalacji elektrycznej z aluminiowej na wysoko przewodową miedzianą 6. Montaż ogniw fotowoltaicznych o mocy 10 kW na dachu budynku szkoły celem wytworzenia energii elektrycznej służącej do zasilania budynku szkoły 7. Modernizacja przegrody - dach (izolacja termiczna płytami z wełny mineralnej gr. 25 cm) w części budynku z dachem wielospadowym konstrukcji drewnianej 8. Modernizacja przegrody - dach (warstwa z izolacji termicznej 22 cm "styropapa") 9. Modernizacja przegrody strop wewnętrzny (styropian/.wełna mineralna) gr. 12 cm.) 10. Modernizacja przegrody - wentylacja grawitacyjna (montaż nawiewników higrosterowalnych w istniejących oknach PCV i projektowanych do montażu nowych termoizolacyjnych oknach PCV) - Budynek Urzędu Gminy w Pruszczu: 1. Modernizacja przegrody - część podłóg na gruncie (warstwa izolacji termicznej 12 cm) 2. Modernizacja przegrody ściany zewnętrzne (warstwa izolacji termicznej 18 cm) 3. Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (zastosowanie powietrznej pompy ciepła CWU z montażem instalacji cyrkulacji za pomocą projektowanej energooszczędnej pompy cwu 4. Modernizacja instalacji grzewczej (wymiana kotła średniej klasy na kocioł wysokiej sprawności opalany biomasą, wymiana części grzejników oraz części instalacji CO, montaż zaworów termostatycznych i głowic, wymiana pomp obiegowych na energooszczędne wraz z armaturą w kotłowni, montaż automatyki pogodowej do projektowanego kotła z programowaniem tygodniowym, montaż nowego wysokosprawnego zbiornika CWU 5. Wymiana opraw świetlnych i źródeł światła na bardziej energooszczędne wraz z częściową wymianą instalacji elektrycznej z aluminiowej na wysoko przewodową miedzianą 6. Montaż ogniw fotowoltaicznych o mocy 10 kW w optymalnym umiejscowieniu ich na dachu budynku Urzędu Gminy. Ogniwa fotowoltaiczne będą wytwarzały energię elektryczną, która posłuży do zasilania budynku Urzędu Gminy w Pruszczu. 7. Modernizacja przegrody - dach (warstwa z izolacji termicznej 22 cm "styropapa") 8. Modernizacja przegrody - dach (warstwa z izolacji termicznej 16 cm "płyty z wełny mineralnej") 9. Modernizacja przegrody strop wewnętrzny (styropian gr. 12 cm.) 10. Modernizacja przegrody - wentylacja grawitacyjna (montaż nawiewników higrosterowalnych w istniejących oknach PCV i projektowanych do montażu nowych termoizolacyjnych oknach - stelaż aluminiowy) 11. Prace remontowo budowlane wewnątrz budynku w tym przesunięcie ścianek działowych, wymiana stolarki wewnętrznej, wymiana okładzin ścian na korytarzach, remont łazienki na II piętrze. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca winien prowadzić roboty zgodnie z dokumentacją. Szczególne obowiązki Wykonawcy i wymagania odnośnie sposobu prowadzenia robót: Zabezpieczenie realizacji przedmiotu zamówienia: o NIEZWŁOCZNIE PO PODPISANIU UMOWY WYKONAWCA PRZEDŁOŻY ZAMAWIAJĄCEMU: - oświadczenie Kierownika Budowy o przyjęciu obowiązków, - oświadczenie Kierownika Budowy o sporządzeniu planu BIOZ, o ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZALICZKOWANIA MATERIAŁÓW I ROBÓT. Uwagi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: o Wykonawca wykona roboty na podstawie dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robot oraz przedmiarów, z materiałów fabrycznie nowych I-go gatunku. o Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego. Kierować i nadzorować roboty mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia. o Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i każdego uzupełnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie Robót. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę ceny ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy. o Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową w sprawie zamówienia publicznego. Transport i składowanie odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz. U. nr (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) w tym: o przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie, o ponosi koszty z tytułu jw., o na wniosek Zamawiającego wskaże miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z wyżej wymienioną ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2139761.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2526420.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRUSZCZ
więcej: przetargi PRUSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.