eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobromierz › Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x2 z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gniewkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Dobromierz: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x2 z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gniewkowie
Numer ogłoszenia: 333648 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobromierz , Plac Wolności 24, 58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie, tel. 074 8586217, faks 074 8586460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobromierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x2 z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gniewkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę w ramach zadania Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x2 z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gniewkowie 1. Pojazd winien spełniać warunki techniczne określone ustawą Prawo o ruchu drogowym z 20 czerwca 1997 r. ( t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz.9089 ze zm.) oraz spełniać wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262, ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, potwierdzone świadectwem homologacji. 2. Pojazd posiadać musi oznakowanie - dane do oznakowania przekaże Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia. 3. Pojazd winien spełniać ponadto poniższe wymagania Zamawiającego: 3.1. Rok produkcji: 2012 (fabrycznie nowy) 3.2. Dopuszczalna masa całkowita do 3500kg 3.3. Nadwozie: 3.3.1. kolor czerwony RAL 3000 lub zbliżony (lakier niemetaliczny) 3.3.2. poszycie wewnętrzne sufitu w części pasażerskiej wykonane z wykładziny materiałowej 3.4. Wykończenie ścian wnętrza z tworzywa 3.5. Wzmocnione zawieszenie 3.6. Podłoga - wykładzina antypoślizgowa 3.7. Szyby przyciemniane o wysokiej zdolności filtrowania, w drzwiach przednich regulowane elektrycznie, w drzwiach tylnych przesuwne, 3.8. Przeszklenie samochodu w części osobowej 3.9. Nadwozie 4 - drzwiowe 3.10. Klimatyzacja manualna 3.11. Silnik: 3.11.1. Pojemność maksymalna do 2300 cm3 (turbo-diesel Common Rail ) 3.11.2. Moc minimalna - minimum 125 KM 3.11.3. Moment obrotowy - minimum 310 Nm 3.11.4. Norma emisji spalin: minimum Euro 4 3.12. Skrzynia biegów - manualna 6-cio biegowa 3.13. Układ przeniesienia napędu - 4 x 2 na przednią oś 3.14. Wymiary pojazdu: 3.14.1. Rozstaw osi minimum 3600 mm. 3.14.2. Wysokość zewnętrzna maksymalna 2480 mm. 3.14.3. Szerokość maksymalna do 2480 mm. 3.14.4. Długość minimalna od 6000 mm. 3.14.5. Liczba miejsc 6 3.14.6. Układ hamulcowy z ABS + EBV 3.15. System ESP 3.16. Układ kierowniczy: 3.16.1. Ze wspomaganiem 3.16.2. Kierownica regulowana na wysokość 3.17. Wyposażenie: 3.17.1. Radio-odtwarzacz CD + 2 głośniki 3.17.2. Centralny zamek zdalnie sterowany + immobiliser 3.17.3. Poduszka powietrzna kierowcy 3.17.4. Lusterka podgrzewane reg. elektrycznie 3.17.5. Regulowany fotel kierowcy w trzech płaszczyznach 3.17.6. Zagłówki foteli przednich i tylnych z pełna regulacja na wysokość 3.17.7. Pasy bezpieczeństwa 3 - pkt. na przednich i tylnych fotelach 3.17.8. Komputer pokładowy 3.17.9. Trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica 3.17.10. W kabinie załogi wyprowadzić zasilanie 12 V (z zabezpieczeniem) przeznaczone do ładowania radiotelefonów i latarek, zasilanie wyposażyć w układ odcinający ładowanie przy zbyt niskim napięciu akumulatorów pojazdu. 3.17.11. Wykonać instalację radiową wraz z anteną pod radiotelefon Motorola GM 360. 4. Zabudowa pożarnicza: 4.1. Długość zabudowy do 2650 mm 4.2. Sygnalizacja świetlno - dźwiękowa pojazdu uprzywilejowanego w ruchu: 4.2.1. Belka świetlna z napisem STRAŻ z przodu 4.2.2. Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu 4.2.3. Lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego 4.3. Oświetlenie przedziału sprzętowego LED z możliwością włączania z kabiny kierowcy i przestrzeni ładunkowej. 4.4. Konstrukcja zabudowy szkieletowa wykonana z kształtowników ze stali nierdzewnej. 4.5. Dach w formie podestu roboczego pokrytego blachą antypoślizgową, wytrzymałą na obciążenie dwóch strażaków i przewożonego sprzęty (węży ssawnych, drabin itp.) posiadającą zamontowaną skrzynię narzędziową, mocowania na drabinę trzyprzęsłową i węże ssawne. Drabina do wyjścia na dach w wykonaniu antypoślizgowym. 4.6. Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Konstrukcja żaluzji umożliwiająca ich otwarcie i zamknięcie w rękawicach strażackich, 4.7. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza. 4.8. Regały i półki wykonane z materiałów niekorodujących, przeznaczone na sprzęt ratowniczy (prądownice, gaśnice, ponadto dwa wysuwane podesty (szuflady) na dodatkowy sprzęt (do uzgodnienia), 4.9. Gniazdo z zasilaniem 12V - 2 szt. 4.10. Hak holowniczy kulowy ze złączami elektrycznymi 4.11. Wyciągarka samochodowa elektryczna 5,5 KM do 3500 kg, sterowanie przewodowe, 4.12. Oświetlenie dodatkowe pola roboczego 4.13. Agregat wysokociśnieniowy AWP 40/40 ze zbiornikiem 300 l, linią szybkiego natarcia 40 m, zwijadło ręczne, prądownica pistoletowa z regulacją wody 4.14. Gniazdo ładowania akumulatorów 4.15. Oznakowanie pojazdu: 4.15.1. Numery operacyjne (po uprzednim podaniu przez zamawiającego) 4.15.2. Nazwa jednostki , herb (- // - ) 5. Warunki i okres gwarancji: 5.1. gwarancja na silnik i podzespoły minimum 24 miesiące 5.2. gwarancja na nadwozie (perforacje blach) minimum 72 miesięcy (6 lat) 5.3. gwarancja na powlokę lakiernicza minimum 36 miesięcy. 6. Samochód musi posiadać niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji jako samochód uprzywilejowany w ruchu, pożarniczy lub specjalny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie). Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu 9.1. niniejszej IDW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej jednego fabrycznie nowego lekkiego samochodu specjalnego ratownictwa technicznego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, jednakże zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: Terminu Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym, że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na Wykonawcę obowiązek przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości, zgodnie z zapisami umowy. Zmian osób reprezentujących strony umowy bądź danych firmy a) W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie podobnie ma się w przypadku zmiany danych firmy. b) Wartość przedmiotu Umowy nie będzie podlegać waloryzacji ze względu na inflację.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.dobromierz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobromierzu, Plac Wolności 24, 58-170 Dobromierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobromierzu, Plac Wolności 24, 58-170 Dobromierz, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków własnych oraz dotacji celowej z Województwa Dolnośląskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.