eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NAODBIORZE Z MIEJSC WYTWARZANIA NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 WĘDRZYN, TRANSPORCIE I ZAGOSPODAROWANIU ODPADÓW KUCHENNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI o kodzie 20 01 08 POWSTAJĄCYCH PRZY PRZYGOTOWYWANIU I KONSUMPCJI POSIŁKÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Wędrzyn: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: ODBIORZE Z MIEJSC WYTWARZANIA NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 WĘDRZYN, TRANSPORCIE I ZAGOSPODAROWANIU ODPADÓW KUCHENNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI o kodzie 20 01 08 POWSTAJĄCYCH PRZY PRZYGOTOWYWANIU I KONSUMPCJI POSIŁKÓW
Numer ogłoszenia: 333606 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177441 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: ODBIORZE Z MIEJSC WYTWARZANIA NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 WĘDRZYN, TRANSPORCIE I ZAGOSPODAROWANIU ODPADÓW KUCHENNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI o kodzie 20 01 08 POWSTAJĄCYCH PRZY PRZYGOTOWYWANIU I KONSUMPCJI POSIŁKÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze z miejsc wytwarzania na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 Wędrzyn, transporcie i zagospodarowaniu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 powstających przy przygotowywaniu i konsumpcji posiłków. 1. Odpady będą odbierane z następujących miejsc: 1) Przedszkole Wojskowe nr 88, 69-211 Wędrzyn; 2) Stołówka żołnierska, 69-211 Wędrzyn (budynek nr 210 na terenie JW 1986); 3) Stołówka żołnierska, 69-211Wędrzyn (budynek nr 19 na terenie JW 5701); 4) Stołówka żołnierska, ul. Wojska Polskiego 17, 66-301 Międzyrzecz (budynek nr 20 na terenie JW 5700); 5) Stołówka żołnierska, ul. Waszkiewicza 1, 66-440 Skwierzyna (budynek nr 2 na terenie JW 3949); 6) Przedszkole Wojskowe nr 84, ul. Waszkiewicza 17, 66-440 Skwierzyna. 2. Odpady będą odbierane do ilości 53 330 kg, przy czym: 1) Odpad stanowiący produkty pochodzenia zwierzęcego w ilości do 35 550 kg; 2) Odpad stanowiący produkty pochodzenia roślinnego, tj. pozostałości warzyw i owoców oraz pieczywo w ilości do 17 780 kg. 3. W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie transportu odpadów gastronomicznych do miejsca ich dalszego zagospodarowania własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu. 4. Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów z miejsc ich wytwarzania dwa razy w tygodniu tj.: we wtorek i w piątek, w godzinach 7:00-13:00. W dni wolne od pracy tj. 25.12.2012 r. odbiór ma nastąpić 27.12.2012 r. 5. Wykonawca zapewni odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów o pojemności 50-80 litrów w ilości pozwalającej na ich właściwe przechowywanie uwzględniając podział na odpady pochodzenia roślinnego i zwierzęcego. Pojemniki będą odpowiednio opisane (zawierające kod odpadu), szczelne, posiadające uchwyty oraz zamknięcia umożliwiające układanie ich piętrowo. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku muszą zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu, muszą być utrzymywane w czystości tj. być czyste i suche przed użyciem oraz muszą zostać przeznaczone do transportu tego rodzaju odpadu. 6. Dokładna ilość odbieranych odpadów gastronomicznych zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w dokumencie PZ oraz w dokumencie handlowym o ile jest konieczność przestrzegania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069-2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774-2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) uwzględniając jego rozdział I, artykuł 2, pkt. 2g. Zestawienie miesięczne przekazanych odpadów ujęte zostanie w karcie przekazania odpadu. 7. Z chwilą odbioru odpadów gastronomicznych Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami), aktami wykonawczymi w tym zakresie oraz w zależności od sposobu ich dalszego zagospodarowania jeżeli zachodzi taka potrzeba - rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069-2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774-2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) uwzględniając jego rozdział I, artykuł 2, pkt. 2g oraz pozostałymi aktami prawnymi w tym zakresie. Ilości zbiorników do gromadzenia odpadów (tabela 1 w siwz).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obrotu Odpadami RYMED s.c. R. Pściuk, M. Krzywicki Oddział Zielona Góra, ul. Naftowa 4, 65-705 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37034,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26665,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26665,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50861,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.