Rybnik: Zadanie 1: Gimnazjum nr 1 w dzielnicy Śródmieście; dostosowanie budynku do wymogów ochrony przeciwpożarowej
Zadanie 2: OPP Zespół Przygoda dz. Meksyk; budowa systemu sygnalizacji włamania
i napadu
Numer ogłoszenia: 33356 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Gimnazjum nr 1 w dzielnicy Śródmieście; dostosowanie budynku do wymogów ochrony przeciwpożarowej Zadanie 2: OPP Zespół Przygoda dz. Meksyk; budowa systemu sygnalizacji włamania i napadu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1) Gimnazjum nr 1 w dzielnicy Śródmieście; dostosowanie budynku do wymogów ochrony przeciwpożarowej: - obudowanie systemowymi ściankami szklanymi na konstrukcji aluminiowej i zamknięcie drzwiami ewakuacyjnymi obu klatek schodowych na wszystkich kondygnacjach, - zabudowanie klap oddymiających w obrębie obu klatek schodowych, - zabezpieczenie konstrukcji schodów do wymaganej odporności ogniowej, - wydzielenie pożarowe pomieszczeń gospodarczych i technicznych na poziomie piwnic oraz pomieszczeń poddasza nieużytkowego, - wykonanie przepustów instalacyjnych w ścianach i stropach w odpowiedniej klasie odporności ogniowej, - zapewnienie wymaganej odporności ogniowej dla konstrukcji dachu w obrębie klatek schodowych, - doprowadzenie elementów drewnianych konstrukcji i pokrycia dachu do stopnia NRO, - wyposażenie dróg ewakuacyjnych w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, - przebudowa instalacji elektrycznej w zakresie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe. Zadanie 2) OPP Zespół Przygoda dz. Meksyk; budowa systemu sygnalizacji włamania i napadu a w szczególności dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie - obejmująca następujący zakres: - centrala alarmowa z kartami rozszerzeń - 1 kpl., - czujki alarmowe - 57 szt. (54 szt. zgodnie z dok. projektową + dodatkowe czujki na dobudowanej Sali Estradowej), - kontaktrony - 4 szt., - klawiatura LCD -3 szt. (2 szt. zgodnie z Dok. projektową. +dodatkowa klawiatura przy wejściu głównym), - sygnalizatory alarmowe zewnętrzne - 3 szt., - urządzenia zostaną zainstalowane na istniejącym w obiekcie okablowaniu do czujek wykonanym na wcześniejszym etapie + dobudowa okablowania do dodatkowych czujek ( 3 szt.) i klawiatury (1 szt.). Dla zadania 2 Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej za szkody osobowe i rzeczowe - obowiązującego przez cały okres prowadzenia robót objętych zamówieniem na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 25.000 PLN. Zamawiający przekaże teren prowadzenia robót po okazaniu przez Wykonawcę dowodu powyższego dokumentu. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, dokumentację projektowe.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.31.10.00-0, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.31.22.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zadanie 1: 15.000 PLN (piętnaście tysięcy PLN),
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże że: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane każda o wartości minimum 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych) brutto, każda obejmująca roboty w zakresie instalacji elektrycznych - dotyczy zadania 1, Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jedną robotę obejmującą swoim zakresem wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu o wartości tego zakresu co najmniej 18.000,00 zł (osiemnaście tysięcy złotych) brutto - dotyczy zadania 2. W przypadku, gdy wykonane zamówienie obejmowało roboty o różnym charakterze należy podać wartość dotyczącą wykonania instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje (dotyczy zadania nr 2): - co najmniej dwoma osobami, które będą pełnić funkcję montera posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne E branży elektrycznej - co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję montera posiadającą świadectwo kwalifikacyjne typu D branży elektrycznej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy -w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz oferty. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian (dotyczy zadania 1): 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 wzoru umowy, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności na podstawie aneksu, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności przerwania robót w wyniku napotkania w trakcie prowadzonych robót niezinwentaryzowanych instalacji lub niezinwentaryzowanego elementu konstrukcji, kolidujących z prowadzonymi robotami, o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z uwagi na konieczność ich przebudowy, 3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na konieczność wprowadzenia zmian do zatwierdzonego projektu budowlanego, (w przypadku braku możliwości przebudowy instalacji lub konstrukcji) skutkujących potrzebą uzyskania zamiennej decyzji o pozwoleniu na budowę, o tyle dni ile będzie niezbędne do uzyskania zamiennej, prawomocnej decyzji. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania prac przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dla zadania nr 1 przed zawarciem umowy, Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia tytułem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Zadanie 1) do 9 września 2016, w tym: - wykonanie robót budowlanych w terminie od 27 czerwca do 26 sierpnia 2016 r., - rozliczenie zadania: do 2 tygodni od dnia zakończenia robót budowlanych, Zadanie 2) 45 dni od daty zawarcia umowy, w tym: - wykonanie robót budowlanych w terminie 40 dni od daty zawarcia umowy, - rozliczenie zadania: do 5 dni od dnia zakończenia robót budowlanych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gimnazjum nr 1 w dzielnicy Śródmieście; dostosowanie budynku do wymogów ochrony przeciwpożarowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obudowanie systemowymi ściankami szklanymi na konstrukcji aluminiowej i zamknięcie drzwiami ewakuacyjnymi obu klatek schodowych na wszystkich kondygnacjach, - zabudowanie klap oddymiających w obrębie obu klatek schodowych, - zabezpieczenie konstrukcji schodów do wymaganej odporności ogniowej, - wydzielenie pożarowe pomieszczeń gospodarczych i technicznych na poziomie piwnic oraz pomieszczeń poddasza nieużytkowego, - wykonanie przepustów instalacyjnych w ścianach i stropach w odpowiedniej klasie odporności ogniowej, - zapewnienie wymaganej odporności ogniowej dla konstrukcji dachu w obrębie klatek schodowych, - doprowadzenie elementów drewnianych konstrukcji i pokrycia dachu do stopnia NRO, - wyposażenie dróg ewakuacyjnych w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, - przebudowa instalacji elektrycznej w zakresie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.31.10.00-0, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres gwarancji - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OPP Zespół Przygoda dz. Meksyk; budowa systemu sygnalizacji włamania i napadu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - centrala alarmowa z kartami rozszerzeń - 1 kpl., - czujki alarmowe - 57 szt. (54 szt. zgodnie z dok. projektową + dodatkowe czujki na dobudowanej Sali Estradowej), - kontaktrony - 4 szt., - klawiatura LCD -3 szt. (2 szt. zgodnie z Dok. projektową. +dodatkowa klawiatura przy wejściu głównym), - sygnalizatory alarmowe zewnętrzne - 3 szt., - urządzenia zostaną zainstalowane na istniejącym w obiekcie okablowaniu do czujek wykonanym na wcześniejszym etapie + dobudowa okablowania do dodatkowych czujek (3 szt.) i klawiatury (1 szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.22.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Świadczenie usług ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Stopniu Zabezpieczenia Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- Przeglądy konserwacyjne, naprawy i utrzymanie techniczne instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych na terenie drogi podziemnej ul. Hasa oraz w tunelu Trasy W-Z w Łodzi.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.