eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia › Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słupi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Słupia: Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słupi
Numer ogłoszenia: 333510 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Oświaty Kultury i Sportu , Słupia 136, 96-128 Słupia, woj. łódzkie, tel. 46 831 55 91 w. 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słupi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilosci 35.000 litrów do kotłowni olejowej znajdującej się w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcacych w Słupi w sezonie grzewczym 2011/2012 z nastepującymi terminami dostaw: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2011r. 2. Pojemność zbiornika na paliwo - 7000 litrów. 3. Dostarczony olej opałowy musi spełniać parametry nie gorsze niż: a. wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg b. temperatura zapłonu - nim. 56 stopni C c. zawartość siarki -max 0,20% (m/m) d. lepkość kinematyczna w 200C - max.6,00 mm 2/s 4. Cena za litr oleju opałowego podana w ofercie jest zmienna wzależności od ceny producenta a pozostałe koszty dostawcy (upust, marża) są stałe. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport oleju opałowego do miejsca przeznaczenia oraz załadunek i rozładunek. 6. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamamwianych dostaw w zależności od warunków atmasferycznych, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. 7. Wykonawca dostarczy olej specjalistycznym transportem wyposażónym w legalizowany sprzęt do pomiaru spuszczanego oleju. 8. Dostawy oleju opałowego będą odbywać sięprzy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15 stopni C. 9. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia świadectwa jakości lub dokumentu równoważnego przedstawiającego potwierdzenie pochodzenia i jakości dostarczonego oleju opałowego oraz cenę zakupu. 10. Dostawy dokonywane będą w dniach roboczych (bez sobót) w godzinach 8.00 - 14.00 w ciągu 48 godzin od otrzymania dyspozycji telefonicznej o dostawie od upoważnionego pracownika Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczacego posiadania uprawnień do wykonywania określonej dziełalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiajacy uzna podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału postępowaniu, o ktorym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz posiadanie ważnej koncesji na wykonywanie dziełalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną zgodnie z przepisami art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 1997r. Nr 89 poz. 625 z póżn. zm.). Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiajacy uzna podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowanie o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udokumentowanie wykonania dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dziełalności jest krótszy -w tym okresie -przynajmniej jednej dostawy polegającej na dostawie oleju opałowego w ilości co najmniej 18000 litrów wraz z załaczeniem, że dostawa ta została wykonana należycie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiajacy uzna podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiajacy uzna podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dysponowanie co najmniej jedną osobą , która posiada wymagane uprawnienia - obowiązek posiadania uprawnień ADR wynika z art. 10 ustawy z dnia 28 pażdziernika 2002r. o Przewozie materiaów niebezpiecznych (Dz.U. z 2002r. Nr 199 poz 1671 z póżn.zm. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczaąego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiajacy uzna podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty (zał Nr 1 do SIWZ) 2. oświadczenie wykonawcy o spelnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał Nr 2 SIWZ) 3. dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4. pełnomocnictwo, 5. zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (zał. Nr 6 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi zał nr 8 do SIWZ. 2. Wykonanwca składając ofertę oświadcza na formularzu ofert, że akceptuje postanowienia umowy zawarte w zał Nr 8 do SIWZ. 3. Nie dopusczalna jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści umowy, na podstawie której dokonano wyboru wykonanwcy, chyba że konieczność wprowadzenie takich zmian wynika z okoliczności, których nie można była przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiajacego. 4. Zamawiajacy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)zmiany osoby wskzanej w złożonej przez wykonawcę ofercie, może nastąpić w uzasadnionych przypadkach na wniosek wykonawcy za uprzednią zgodą zamawiajacego akceptującą kandadata na dane stanowisko (kandydat musi spełniać wymagania okreslone w § 5 ust. 4 pkt 2 SIWZ. 5. Forma zmian umowy: pod rygorem nieważności wyłaczmnie w formie pisemnej , w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupia.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Oświaty Kultury i Sportu w Słupi Słupia 136, 96-128 Słupia pok. 25-26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Oświaty Kultury i Sportu w Słupi Słupia 136, 96-128 Słupia pok. 25-26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.