eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogard › Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu na zadaniu - Przebudowa ulicy Drzyma³y w Bia³ogardzie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-02-18

Bia³ogard: Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu na zadaniu - Przebudowa ulicy Drzyma³y w Bia³ogardzie
Numer og³oszenia: 33349 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ogard - Urz±d Miasta Bia³ogardu , ul. 1-go Maja 18, 78-200 Bia³ogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bialogard.info
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu na zadaniu - Przebudowa ulicy Drzyma³y w Bia³ogardzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z zarz±dzaniem, koordynowaniem, kontrol± i nadzorem nad realizacj± robót budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy Drzyma³y w Bia³ogardzie. Nadzór na realizacj± robót budowlanych odbywaæ siê bêdzie zgodnie z warunkami okre¶lonymi w umowie i przepisami Prawa budowlanego. Ponadto us³uga obejmuje wspó³pracê z Zamawiaj±cym w zakresie wype³niania obowi±zków sprawozdawczych, wynikaj±cych z procedur Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oraz wspó³pracê ze s³u¿bami Zamawiaj±cego przy prowadzeniu dzia³añ informacyjnych i promocyjnych zwi±zanych z realizacj± projektu. Zamawiaj±cy powierzy Wykonawcy zarz±dzanie, koordynowanie, kontrolê i nadzór nad realizacj± zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt. 2 w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacj± projektow± w ustalonym w umowie z Wykonawc± Robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wymagañ dotycz±cych jako¶ci stosowanych materia³ów, jako¶ci robót i kosztów realizacji robót, jak równie¿ w celu prawid³owego rozliczenia zadania inwestycyjnego wspó³finansowanego przez Uniê Europejskiego w ramach regionalnego programu operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Charakterystyka zadania inwestycyjnego: robota budowlana polegaj±ca na przebudowie ulicy Drzyma³y w Bia³ogardzie na odcinku o d³ugo¶ci L=817,5 mb i L=163,0 mb. Zakres prac: a) Roboty rozbiórkowe: - rozebranie brukowca - 558,0 m2, - rozebranie p³yt chodnikowych 35*35*5 - 4356 m2, - rozebranie nawierzchni z Pol-bruk - 421 m2, - rozebranie kostki kamiennej wys. 10 cm - 65 m2, - rozebranie krawê¿ników na ³awie betonowej - 2039,0 mb, - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm - 7255,0 m2, - wywóz gruzu na wysypisko - 10 km - 249,6 m3 b) Roboty krawê¿nikowe: - u³o¿enie krawê¿ników na ³awie z oporem z betonu B-15 - 2211,0 mb, - u³o¿enie obrze¿y 20*6 cm - 2796,0 mb, c) Roboty nawierzchniowe: - wykonanie warstwy ods±czaj±cej gr. 20 cm - 534,0 m2, - wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa ³amanego o f. 0-31,5 mm, gr. 25 cm - 187,5 m2, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego - 346,5 m2, - wykonanie podbudowy zasadniczej - 187,5 m2, - u³o¿enie geosiatki - 7255,0 m2, - u³o¿enie warstwy wi±¿±cej gr. 3-6 cm - 7255,0 m2, - u³o¿enie warstwy ¶cieralnej gr. 4 cm - 7255,0 m2, - u³o¿enie nawierzchni zatok autobusowych z kostki granitowej - 346,5 m2 d) Roboty chodnikowe: - u³o¿enie nawierzchni z kostki Pol-bruk gr. 6 cm - 4825,5 m2, - wykonanie zjazdów na posesjê z kostki Pol-bruk gr. 8 cm - 893,2 m2, e) Pozosta³e prace towarzysz±ce: - wykonanie trawników - 6111,0 m2, - regulacja w³azów kana³owych - 32 szt., - regulacja studzienek telefonicznych - 5 szt., - regulacja zaworów gazowych i wodoci±gowych - 16 szt., - wykonanie przy³±czy deszczowych z rur PCV d=200 - 54,0 mb, - wykonanie wpustów deszczowych betonowych d=500 - 6 szt. d) Inne: - opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Po podpisaniu umowy Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy - In¿ynierowi, na czas trwania umowy nastêpuj±ce dokumenty: 1) projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacjê Techniczn± Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót i Kosztorys inwestorski, 2) kopie umowy o roboty budowlane (po wyborze Wykonawcy Robót), 3) kopie oferty Wykonawcy Robót, 4) kopie decyzji pozwolenia na budowê, 5) kopie umowy o dofinansowanie zadania inwestycyjnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Zakres prac Wykonawcy - In¿yniera: 1)Wykonawca In¿ynier Kontraktu jest upowa¿niony i zobowi±zany podczas budowy do: a) sta³ej obecno¶ci na terenie budowy przez okres trwania realizacji zadania inwestycyjnego; b) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pó¼n. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; c) reprezentowania zamawiaj±cego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach zwi±zanych z zadaniem inwestycyjnym oraz ¶cis³ej wspó³pracy z Nadzorem Autorskim; d) nieskrêpowanego dostêpu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materia³y, konstrukcje i urz±dzenia bêd± pozyskiwane, wytwarzane, montowane sk³adowane lub przygotowywane do wbudowania; e) zg³oszenia, w imieniu Zamawiaj±cego, rozpoczêcia robót, oraz protokolarnego przekazania Wykonawcy robót (kierownikowi budowy) placu budowy i dziennika budowy, f) kontrolowania w sposób ci±g³y jako¶ci wykonywanych robót oraz wbudowanych materia³ów, zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowej, oraz praktyk± in¿yniersk±, bie¿±cego archiwizowania wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jako¶ci itp. g) odpowiednio wyprzedzaj±cego informowania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach wystêpuj±cych podczas realizacji robót, które mog± mieæ wp³yw na wyd³u¿enie czasu wykonania lub zwiêkszenia kosztów; h) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcê Robót zasad bezpieczeñstwa pracy i utrzymania porz±dku na terenie budowy; i) udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostêpnych informacji i wyja¶nieñ dot. Kontraktu; j) kontroli zgodno¶ci oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; k) organizowania oraz przewodniczenia co miesiêcznym Radom Budowy dot. postêpu prac, w których udzia³ bior± przedstawiciele wszystkich stron zaanga¿owanych w realizacjê zadania inwestycyjnego, oraz sporz±dzania protoko³ów z tych narad i przekazywania ich Zamawiaj±cemu w terminie 7 dni; l) monitorowania postêpu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodno¶ci realizacji z obowi±zuj±cym Harmonogramem robót; ³) kontrolowania sposobu sk³adowania i przechowywania materia³ów; m) nadzorowania i weryfikacji obmiarów robót wykonywanych przez Wykonawcê robót; n) dokonywania odbioru robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu; o)sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienia Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz okre¶lenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; p) po¶wiadczenia usuniêcia wad przez Wykonawcê Robót; q) przygotowania do odbioru czê¶ciowego i koñcowego robót, sprawdzenia kompletno¶ci i prawid³owo¶ci przed³o¿onych przez Wykonawcê Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; r) sprawdzenia miesiêcznych zestawieñ ilo¶ci i warto¶ci wykonanych robót i przygotowania odpowiednich ¦wiadectw P³atno¶ci; s) po¶wiadczenia terminu zakoñczenia robót; t) dostarczenia zamawiaj±cemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcê Robót po zakoñczeniu robót; u) powiadomienia Zamawiaj±cego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbie¿no¶ci miêdzy dokumentacj± Zamawiaj±cego, a stanem faktycznym na terenie budowy; v) prowadzenia bie¿±cej kontroli Kontraktu i aktualizowania szacunku koñcowej warto¶ci Kontraktu; w) sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy Robót; x) weryfikacji i akceptacji sporz±dzonego przez Wykonawcê Robót protoko³u odzysku materia³ów pochodz±cych z rozbiórki; z) przygotowania dla zamawiaj±cego materia³ów do sprawozdañ sporz±dzanych w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013; 2) Wykonawca In¿ynier Kontraktu jest upowa¿niony i zobowi±zany po zakoñczeniu budowy do: a) weryfikacji kompletno¶ci Dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcê Robót i uczestnictwo w odbiorze koñcowym robót; b) dokonanie odbioru wykonanych robót zwi±zanych z usuniêciem wad ujawnionych podczas odbioru koñcowego; c) przygotowanie dla potrzeb Zamawiaj±cego danych potrzebnych do sporz±dzenia dokumentów PT, OT; d) rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktu, sporz±dzenie Raportu koñcowego i wszelkich wymaganych sprawozdañ (miesiêcznych, kwartalnych) do Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Zachodniopomorskiego; e) uczestnictwa w przegl±dach w okresie rêkojmi, egzekwowanie obowi±zków gwarancyjnych Wykonawcy Robót. Zamawiaj±cy powiadomi In¿yniera Kontraktu o przegl±dach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przegl±du. 3) Promocja: W ramach promocji zadania inwestycyjnego In¿ynier zobowi±zany jest do: a) zlecenia wykonania dwóch tablic informacyjnych na rozpoczêcie robót i dwóch tablic pami±tkowych na zakoñczenie zadania inwestycyjnego o wym. 70x90 cm; b) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia ni¿ej wymienionych znaków: - emblemat Unii Europejskiej wraz z odniesieniem do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; - logo Narodowej Strategii Spójno¶ci: NNS - program Regionalny; - herb Województwa Zachodniopomorskiego..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.54.00.00 - Us³ugi zarz±dzania budow± .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 05.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach (wymaganych przez Zamawiaj±cego i podanych w SIWZ ) do³±czonych do oferty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³nia wy¿ej wymienione warunki.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • poprzez wykazanie, ¿e wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie us³ugi podobne do objêtych przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy uzna za us³ugê podobn±: us³ugê polegaj±c± na zarz±dzaniu Kontraktem, koordynowaniu nadzorowaniu oraz kontrolowaniu robót budowlanych przy realizacji inwestycji o warto¶ci co najmniej 2 000 000,00 z³. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach (wymaganych przez Zamawiaj±cego i podanych w SIWZ ) do³±czonych do oferty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³nia wy¿ej wymienione warunki.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach (wymaganych przez Zamawiaj±cego i podanych w SIWZ ) do³±czonych do oferty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³nia wy¿ej wymienione warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, je¿eli wyka¿e i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej po jednej osobie na ka¿de wymienione poni¿ej stanowisko: - Inspektor nadzoru robót drogowych Wykszta³cenie wy¿sze techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, 3- letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku: kierownik budowy lub inspektor nadzoru robót drogowych. - Specjalista do spraw rozliczeñ: Wykszta³cenie wy¿sze ekonomiczne lub techniczne, 3 letnie do¶wiadczenie w rozliczaniu zadañ inwestycyjnych, w tym co najmniej przy jednym zakoñczonym projekcie wspó³finansowanym ze ¶rodków Unii Europejskiej; Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach (wymaganych przez Zamawiaj±cego i podanych w SIWZ ) do³±czonych do oferty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³nia wy¿ej wymienione warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 500 000,00 z³; Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach (wymaganych przez Zamawiaj±cego i podanych w SIWZ ) do³±czonych do oferty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³nia wy¿ej wymienione warunki.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶æ finansow± innych podmiotów, przedk³ada informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, dotycz±c± podmiotu, z którego zdolno¶ci finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych przez ten podmiot ¶rodków finansowych lub jego zdolno¶æ kredytow±, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie: 1)zmiany danych adresowych Zamawiaj±cego lub Wykonawcy; 2)wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie sporz±dzenia specyfikacji, a które s± niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia, np. zmiana przepisów prawa dotycz±cych przedmiotu zamówienia, zmiana terminu wykonania zamówienia. Wszelkie zmiany do umowy wymagaj± zgody obydwu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale Zamówienia publiczne
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miasto Bia³ogard - Urz±d Miasta Bia³ogard, ul. 1 Maja 18, 78-200 Bia³ogard, pok. 215 w godz. 7.00-15.00.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Miasto Bia³ogard - Urz±d Miasta Bia³ogard, ul. 1 Maja 18, 78-200 Bia³ogard, pok. 224 (sekretariat).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt pn. Przebudowa ulicy Drzyma³y w Bia³ogardzie dofinansowany jest ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 O¶. Priorytetowa 2 Rozwój infrastruktury transportowej i energetycznej, Dzia³anie 2.1 Zintegrowany system transportowy województwa Poddzia³anie 2.1.2 Lokalna infrastruktura drogowa..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.