eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilany › Wywóz i zagospodarowanie odpadów stałych i ciekłych oraz czyszczenie urządzeń kanalizacyjnych będących w zarządzie gminy z podziałem naZADANIE I - Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków ZADANIE II - Czyszczenie i wywóz nieczystości płynnych i osadów oraz udrażnianie kanalizacji sanitarnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Mogilany: Wywóz i zagospodarowanie odpadów stałych i ciekłych oraz czyszczenie urządzeń kanalizacyjnych będących w zarządzie gminy z podziałem na: ZADANIE I - Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków ZADANIE II - Czyszczenie i wywóz nieczystości płynnych i osadów oraz udrażnianie kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 333472 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mogilany , Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 012 2701022, faks 012 2701677.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i zagospodarowanie odpadów stałych i ciekłych oraz czyszczenie urządzeń kanalizacyjnych będących w zarządzie gminy z podziałem na: ZADANIE I - Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków ZADANIE II - Czyszczenie i wywóz nieczystości płynnych i osadów oraz udrażnianie kanalizacji sanitarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów stałych i ciekłych z oczyszczalni ścieków oraz czyszczenie i wywóz nieczystości płynnych i osadów oraz udrażnianie kanalizacji sanitarnej, będących w zarządzie Gminy Mogilany.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00-1, 90.41.00.00-4, 90.51.10.00-2, 90.51.36.00-2, 90.51.37.00-3, 90.51.39.00-5, 90.47.00.00-2, 90.64.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada: - DLA ZADANIA I - Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków a) zezwolenie na transport odpadów - art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), jeżeli nie został utworzony rejestr, o którym mowa w art. 49 ust. 1 tej ustawy b) decyzję pozwalającej na odzysk i unieszkodliwianie odpadów - art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 z późn.zm.) - DLA ZADANIA II - Czyszczenie i wywóz nieczystości płynnych i osadów oraz udrażnianie kanalizacji a) zezwolenie na transport odpadów - art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), jeżeli nie został utworzony rejestr, o którym mowa w art. 49 ust. 1 tej ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA ZADANIA I - Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał usługi odbioru i zagospodarowania odpadów o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł DLA ZADANIA II - Czyszczenie i wywóz nieczystości płynnych i osadów oraz udrażnianie kanalizacji sanitarnej Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał usługi odbioru i wywozu osadów ściekowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA ZADANIA I - Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu osadu nadmiernego o podanym stopniu uwodnienia i co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do opróżniania pojemników i przewozu skratek, i zawartości piaskowników oraz, że posiada: - minimum 2 kontenery o pojemności od 5 m3 do 7 m3 (pojemniki, skrzynie ładunkowe) do przewozu osadu odwodnionego, umożliwiającego napełnianie ich podczas procesu odwadniania z taśmociągu prasy, transportującego osad na wysokość nie większą niż 1,5 m; - minimum 4 pojemniki z przykryciem, o pojemności 1,1 m3 na odrębne gromadzenie skratek i zawartości piaskowników. DLA ZADANIA II - Czyszczenie i wywóz nieczystości płynnych i osadów oraz udrażnianie kanalizacji sanitarnej - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym urządzeniem hydrodynamicznym typu WUKO z wężem o długości min. 100 mb. i głowicami do czyszczenia kanałów o średnicach od 110 do 300 mm, oraz co najmniej jednym samochodem asenizacyjnym o pojemności od 7 do 14 m3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA ZADANIA I - Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł DLA ZADANIA II - Czyszczenie i wywóz nieczystości płynnych i osadów oraz udrażnianie kanalizacji sanitarnej warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy także załączyć: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY wraz z załącznikami 2 Wypełniony FORMULARZ CENOWY ( na jedno lub dwa Zadania) 3 . Informacja o obowiązku podatkowym o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.,poz.907 ze zmianami) stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji 4. oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza, jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji; 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy (ceny jednostkowe) określone w §4 ust. 1 może zostać zmienione na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT pod warunkiem, że w chwili podpisania umowy nie było wiadomo czy takie zmiany nastąpią lub jeżeli nastąpią to o jaką kwotę. 2) W przypadku zmiany opłaty za przyjęcie odpadów do odzysku i/lub unieszkodliwiania cena jednostkowa może zostać zmieniona o kwotę podwyżki lub obniżki na podstawie dokumentu przedłożonego przez Wykonawcę wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2 potwierdzającym zmianę ceny za przyjęcie odpadów. Jednocześnie zmienione zostanie wynagrodzenie szacunkowe stosownie do cen jednostkowych i szacunkowych ilości zamówienia. 3) W przypadku zmiany przepisów powołanych w niniejszej umowie ulegną zmianie stosowne zapisy umowy odpowiednio do zmienionych przepisów. 4) Jeżeli w realizacji umowy będą występować podwykonawcy, na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może w trakcie realizacji umowy zmienić takiego podwykonawcę lub zrezygnować z niego pod warunkiem wykazania - przez Wykonawcę - Zamawiającemu, iż nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniana warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5) W zakresie przedmiotu i terminów wykonania: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; b) z powodu wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych usług, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę zadania. c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron2. Zmiany do umowy może inicjować Wykonawca lub Zamawiający składając pisemny wniosek do drugiej strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogilany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany, w pok. 10A ( II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2015 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany, w pok. 10A ( II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia: 1. Wywóz i zagospodarowanie osadu nadmiernego (ustabilizowany komunalny osad ściekowy) (kod odpadu 19 08 05) odwodnionego na prasie taśmowej (około 15% suchej masy), pochodzącego z bieżącej pracy mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków we Włosani i Lusinie, regularnie, w ilości nieprzekraczającej 350 ton. 2. Wywóz i zagospodarowanie skratek (kod odpadu 19 08 01) pochodzących z bieżącej pracy mechaniczno- biologicznych oczyszczalni ścieków we Włosani i Lusinie, regularnie, w ilości nieprzekraczającej 25 ton. 3. Wywóz i zagospodarowanie zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02) pochodzących z bieżącej pracy mechaniczno- biologicznych oczyszczalni ścieków we Włosani i Lusinie, regularnie, w ilości nieprzekraczającej 25 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00-1, 90.41.00.00-4, 90.51.10.00-2, 90.51.36.00-2, 90.51.37.00-3, 90.51.39.00-5, 90.47.00.00-2, 90.64.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - Czyszczenie i wywóz nieczystości płynnych i osadów oraz udrażnianie kanalizacji sanitarnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia: 1. Doraźne czyszczenie i wywożenie nieczystości płynnych lub osadów płynnych w przypadku awarii lub niedrożności, z urządzeń będących w zarządzie Gminy Mogilany (np. oczyszczalnie, kanalizacja, szamba) przy pomocy urządzeń asenizacyjnych, w ilości nieprzekraczającej 400 m3 2. Doraźne udrażnianie i czyszczenie rurociągów kanalizacyjnych (o średnicach od 110 do 300 mm) będących w zarządzie Gminy, przy pomocy urządzenia hydrodynamicznego typu WUKO - w ilości nieprzekraczającej 100 godzin i 50 godzin pracy zespołu asenizacyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2, 90.64.00.00-5, 90.40.00.00-1, 90.41.00.00-4, 90.51.10.00-2, 90.51.36.00-2, 90.51.37.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.