eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Remont świetlicy wiejskiej położonej w Sitnie gm. Myślibórz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Myślibórz: Remont świetlicy wiejskiej położonej w Sitnie gm. Myślibórz
Numer ogłoszenia: 333444 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myślibórz , ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7472061, faks 095 7473363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej położonej w Sitnie gm. Myślibórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektuje się remont całego budynku. Projektowany program użytkowy. Powierzchnia zabudowy budynku - 273,39 m2 Powierzchnia użytkowa budynku - 142,11 m2 Kubatura - 1106,94 m3 Wysokość - 6,38 m Długość - 17,66 m Szerokość - 9,50m Ilość kondygnacji nadziemnych - 1 Projektowany program funkcjonalno-użytkowy. 1) sala 2) wc+pomieszczenie porządkowe 3) pomieszczenie socjalne 4) biblioteka 5) czytelnia+sala komputerowa 6) przedsionek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8.000 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr Bank GBS nr 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 z dopiskiem WADIUM. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie Wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że posiadają: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy PZP, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy PZP, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 1.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: a) aby Wykonawca przedstawił wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN brutto oraz załączył dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b) wykazu kadry uczestniczącej w postępowaniu robót: - Kierownika robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - osoba 1 - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót konstrukcyjno-budowlanej, - Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba - Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót instalacji i urządzeń elektrycznych, - Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych , kanalizacyjnych, cieplnych,- 1 osoba -Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych cieplnych. Minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. c) Potwierdzenia opisanego przez Zama?wiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający żąda: d) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i posiadaniem mienia wykorzystywanego w tej działalności, na sumę ubezpieczenia 250.000 PLN. e) Potwierdzenia, że Wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 1.4. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.5. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to Wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznany przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 1, a wszyscy Wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 2 i 3. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 PZP. 2.3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Zgodnie z art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) W celu spełnienia warunków przez Wykonawcę, Zamawiający żąda: 1) potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 PZP, W tym celu do oferty załączyć należy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo ak?tualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za?kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają?cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 PZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) potwierdzenie opisanego przez Zama?wiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w tym celu Zamawiający żąda: a. aby Wykonawca przedstawił wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN brutto oraz załączył dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b) dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności Wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. - Prawo budowlane w zakresie: - konstrukcyjno-bu?dowlanej - co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroener?getycznych - co najmniej jedna osoba; 3) potwierdzenia opisanego przez Zama?wiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i posiadaniem mienia wykorzystywanego w tej działalności , na sumę ubezpieczenia 250.000 PLN. 4) potwierdzenia, że Wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w Sekcji III podsekcja III.1). 3.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.3. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.4. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to Wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mysliborz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Myślibórz ul. Rynek im. Jana Pawła II 74-300 Myślibórz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Myślibórz ul. Rynek im. Jana Pawła II 74-300 Myślibórz Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową : NIE 2. Czy Zamawiający zamierza ustanowić dynamiczny system zakupów : NIE 3. Czy Zamawiający przewiduje możliwość zamówień dodatkowych, zamiennych i zamówień uzupełniających : TAK.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.