eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › PRZETARG NA WYKONANIE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 GIŻYCKO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-03

Giżycko: PRZETARG NA WYKONANIE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 GIŻYCKO.
Numer ogłoszenia: 33336 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NA WYKONANIE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 GIŻYCKO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi czterech konserwacji i napraw systemu alarmowego w systemie rocznym (raz na kwartał - do 31.03, 30.06, 30.09, 31.12.). Konserwacja okresowa powinna być przeprowadzana raz w kwartale kalendarzowym, zgodnie z wymaganiami dotyczącymi systemów klasy SA-3, SA-4 oraz Polską Normą PN-93/E-08390/14; Normą Obronną NO-04-A004-8- Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe - 8 Eksploatacja , po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu jej przeprowadzenia z Zamawiającym. Konserwacja jest to zespół czynności zapewniających utrzymanie systemu i urządzeń alarmowych w pełnej gotowości do pracy oraz zapewnienie warunków ich użytkowania określonych w przepisach technicznych poprzez usuwanie niesprawności, a także czyszczenie, smarowanie, regulowanie oraz dostrajanie parametrów elektrycznych urządzeń itp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Ważna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. -Ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu Pionu Ochrony Informacji Niejawnych i stanowiska komputerowego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli minimum zastrzeżone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu Pionu Ochrony Informacji Niejawnych i stanowiska komputerowego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli minimum zastrzeżone

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 10:00, miejsce: JW 4352 ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, kancelaria jawna, pokój 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie jest finansowane.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi konserwacji i naprawy systemu alarmowego dla systemów: Jednostki Wojskowej 3797, ul. Wojska Polskiego 21, 11-500 Giżycko, Jednostki Wojskowej 3797, ul. 1 Maja, 11-500 Giżycko, Jednostki Wojskowej 3797, ul Wojska Polskiego 33, 12-250 Orzysz; Jednostki Wojskowej 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko; Placówki Żandarmerii Wojskowej Giżycko, ul. Moniuszki 7, 11-500 Giżycko, WKU Giżycko, ul. Moniuszki 7, 11-500 Giżycko, Jednostki Wojskowej 2031 Brożówka, 11-612.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie konserwacji elementów systemów alarmowych w obiektach Jednostek Wojskowych w zakresie określonym w Norma Obronna NO-04-A00408. Obiekty wojskowe - systemy alarmowe; część 8 Eksploatacja - Tablica nr 2,3,4 - zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi czterech konserwacji i naprawy systemu alarmowego w systemie rocznym (raz na kwartał), dla systemów Jednostki Wojskowej 2568, ul. Bema 7, 11-600 Węgorzewo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji elementów systemów alarmowych w obiektach Jednostki Wojskowej w zakresie określonym w Norma Obronna NO-04-A00408. Obiekty wojskowe - systemy alarmowe; część 8 Eksploatacja - Tablica nr 2,3,4 - zgodnie z SIWZ. *zgodnie z SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi czterech konserwacji i naprawy systemu alarmowego w systemie rocznym (raz na kwartał), dla systemów Jednostki Wojskowej 4808, ul. Partyzantów 33, 19-500 Gołdap..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji elementów systemów alarmowych w obiektach Jednostki Wojskowej w zakresie określonym w Norma Obronna NO-04-A00408. Obiekty wojskowe - systemy alarmowe; część 8 Eksploatacja - Tablica nr 2, 3, 4 - zgodnie z SIWZ. *zgodnie z SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usługi czterech konserwacji i naprawy systemu alarmowego w systemie rocznym (raz na kwartał), dla systemów Jednostki Wojskowej 1460, ul. Wojska Polskiego 33, 12-250 Orzysz, Węzeł Łączności, ul. Wojska Polskiego 33, 12-250 Orzysz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji elementów systemów alarmowych w obiektach Jednostki Wojskowej w zakresie określonym w Norma Obronna NO-04-A00408. Obiekty wojskowe - systemy alarmowe; część 8 Eksploatacja - Tablica nr 2,3,4 - zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usługi czterech konserwacji i naprawy systemu alarmowego w systemie rocznym (raz na kwartał), dla systemów Jednostki Wojskowej 2098 Bemowo Piskie, ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska; Wydział Żandarmerii Wojskowej, ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji elementów systemów alarmowych w obiektach Jednostki Wojskowej w zakresie określonym w Norma Obronna NO-04-A00408. Obiekty wojskowe - systemy alarmowe; część 8 Eksploatacja - Tablica nr 2,3,4 - zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usługi czterech konserwacji i naprawy systemu alarmowego w systemie rocznym (raz na kwartał), dla systemów WKU Ełk, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji elementów systemów alarmowych w obiektach Jednostki Wojskowej w zakresie określonym w Norma Obronna NO-04-A00408. Obiekty wojskowe - systemy alarmowe; część 8 Eksploatacja - Tablica nr 2, 3,4- zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie usługi czterech konserwacji i naprawy systemu alarmowego w systemie rocznym (raz na kwartał), dla systemów Jednostki Wojskowej 1747, ul. Wojska Polskiego 21, 16-400 Suwałki; WKU Suwałki, ul. Generała Piłsudskiego 24, 16-400 Suwałki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji elementów systemów alarmowych w obiektach Jednostki Wojskowej w zakresie określonym w Norma Obronna NO-04-A00408. Obiekty wojskowe - systemy alarmowe; część 8 Eksploatacja - Tablica nr 2,3,4 - zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.