Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-15
Nowy Sącz: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO ROZBUDOWY PLATFORMY TELEINFORMATYCZNEJ STRAŻY GRANICZNEJ
Numer ogłoszenia: 333343 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu , ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, faks 018 415 37 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO ROZBUDOWY PLATFORMY TELEINFORMATYCZNEJ STRAŻY GRANICZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO ROZBUDOWY PLATFORMY TELEINFORMATYCZNEJ STRAŻY GRANICZNEJ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający ustanawia, że ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający ustanawia, że ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający ustanawia, że ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający ustanawia, że ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający ustanawia, że ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: a) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; b) nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność oprogramowania zaoferowanego przez wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ; c) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja oprogramowania i z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ, d) zmianę wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego; e) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 (na biurze przepustek) lub na adres Karpacki Oddział Straży Granicznej, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa teksturometru na wyposażenie Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Inżynieryjnego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Przebudowa układu komunikacyjnego od ulicy Tarnowskiej do drogi wewnętrznej przy ulicy Głowackiego - etap I oraz etap II
- Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Zakup radiowego systemu odczytu wraz z dostawą i montażem wodomierzy na terenie Gminy Sadkowice
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Inżynieryjnego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- "Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do zaawansowanych badań geoprzestrzennych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części (Toad, Intellij)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.