eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli i regałów szatniowych przesuwnych wraz z montażem w budynku naukowo-dydaktycznym Uniwersytetu Warszawskiego z biblioteką Instytutu Historycznego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Warszawa: Dostawa mebli i regałów szatniowych przesuwnych wraz z montażem w budynku naukowo-dydaktycznym Uniwersytetu Warszawskiego z biblioteką Instytutu Historycznego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
Numer ogłoszenia: 333338 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i regałów szatniowych przesuwnych wraz z montażem w budynku naukowo-dydaktycznym Uniwersytetu Warszawskiego z biblioteką Instytutu Historycznego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i regałów przesuwnych szatniowych wraz z montażem w budynku naukowo-dydaktycznym UW z biblioteką Instytutu Historycznego oraz w budynku Wydziału Historycznego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 (w pomieszczeniu z nowo wybudowaną windą biblioteczną na II piętrze). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja - załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.uw.edu.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy. Zamówienia uzupełniające będą dotyczyły w szczególności: elementów i prac wykończeniowych, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 1) 1200,00 zł. (słownie: tysiąc dwieście złotych) - jeżeli wykonawca składa ofertę na obydwie części (I i II). 2) 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych) - jeżeli wykonawca składa ofertę wyłącznie na część I. 3) 700,00 zł. (słownie: siedemset złotych) - jeżeli wykonawca składa ofertę wyłącznie na część II lub równowartość tych kwot wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć co najmniej trzy dostawy mebli wraz z montażem o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł każda.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach proceduralnych jest Izabela Galińska - Dział Zamówień Publicznych - tel. +48-22-55-20-831, fax +48-22-55-22-507.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa regałów przesuwnych szatniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regały przesuwne szatniowe. 1. Konstrukcja i technologia wykonania szyn jezdnych. Szyny ułożone w systemie nawierzchniowym z podłogą międzyszybową. Szyny wykonane ze stopów nierdzewnych. Szyna z wycięciem do prowadzenia koła jezdnego na całej długości. 2.Konstrukcja i technologia wykonanie podstawy jezdnej regału. Podstawy (podwozia regału) wykonane z wygiętej do odpowiedniego kształtu blachy stalowej o grubości blachy 2,5 mm. Wysokość podstaw jezdnych: 160 mm. Podwozia wyposażone w łożyskowane koła o średnicy 150 mm. Koła wykonane ze stopów. Podwozia wyposażone w antywyważniki zapobiegające wywróceniu się regałów i odboje dystansowe o szer. 25 mm. Kolor podstaw: szary. 3. Konstrukcja i technologia wykonania ściany bocznej regału. Ściany regałów wykonane z profili stalowych zimno walcowanych polakierowane zarówno od zewnętrznej jak i wewnętrznej ściany. Profile ścian bez ostrych kantów i krawędzi. Ściana skonstruowana z dwóch słupków pionowych połączonych ze sobą wypełnieniem z blachy (wypełnienie z blachy pomiędzy modułami). Kolor ściany tylnej regału jasno-szary (RAL 9002). Wszystkie ściany mocowane na podstawach jezdnych w specjalnych gniazdach. Regały wyposażone w wieszaki na górnej belce i koszyki na plecaki na dole. Rodzaj numerków oraz ich kolejność na regałach szatniowych do uzgodnienia z inwestorem w trakcie realizacji. Czoła regałów wyposażone w panele ze szkła bezpiecznego nieprzeziernego laminowanego folią mleczną. Ostatni regał szatniowy zamykany.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble. 1. Stoły biblioteczne Wszystkie elementy należy wykonać z płyty wiórowej fornirowanej półmat .Blaty-gr 28 mm. Gęstość płyty 680 kg/m3. Kolor forniru - klon (osłony nadblatowe z płyty fornirowanej gr.18 mm), krawędzie proste, oklejone fornirem 2 mm. w kolorze klonu. Blaty mocowane do konstrukcji na podkładach dystansowych gr. ok. 3 mm. Konstrukcja podblatowa - stalowa z rur prostokątnych lub kwadratowych, w kolorze grafitowym mat - RAL 9007, z regulacją poziomowania nóg. Pojemnik na komputery. 2. Krzesła Przyjęto wzornictwo i standard krzeseł SET UP - konstrukcja z rur stalowych lakierowanych w kolorze aluminium, - siedzisko i oparcie ze sklejki liściastej w kolorze zbliżonym do klonu, - podokienniki z nakładką z drewna, - siedzisko i oparcie z nakładką tapicerowaną z tkaniny trudno zapalnej, o prostym splocie w kolorze grafitowym, - ścianka meblowa oddzielająca ciąg stołów od windy o wysokości 160 cm z płyty analogicznej jak blaty stołów na podkonstrukcji z rur stalowych. 3. Regały biblioteczne z płyty wiórowej fornirowanej gr.18 mm w kolorze klonu, półki o zmiennej wysokości. Regały wysokie wyposażone w drabinki do obsługi półek powyżej 2 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.