eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeprowadzenie kampanii reklamowej oraz zapewnienie obsługi technicznej i nagłośnienia podczas uroczystości z okazji 75 rocznicy wybuchu II wojny światowej w dniu 1 września 2014 r. na Placu Matejki przy Pomniku Nieznanego Żołnierza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Kraków: Przeprowadzenie kampanii reklamowej oraz zapewnienie obsługi technicznej i nagłośnienia podczas uroczystości z okazji 75 rocznicy wybuchu II wojny światowej w dniu 1 września 2014 r. na Placu Matejki przy Pomniku Nieznanego Żołnierza
Numer ogłoszenia: 333294 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159601 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii reklamowej oraz zapewnienie obsługi technicznej i nagłośnienia podczas uroczystości z okazji 75 rocznicy wybuchu II wojny światowej w dniu 1 września 2014 r. na Placu Matejki przy Pomniku Nieznanego Żołnierza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej oraz zapewnienie obsługi technicznej i nagłośnienia podczas uroczystości z okazji 75 rocznicy wybuchu II wojny światowej w dniu 1 września 2014 r. na Placu Matejki przy Pomniku Nieznanego Żołnierza. Zamówienie obejmuje: 1) Druk zaproszeń wg następujących parametrów: a) Format: DL 99 mm (wys.) x 210 mm (szer.) b) nakład druku: 500 sztuk, c) papier: kreda matowa min. 250 g/m2 d) kolor 4+4 e) uszlachetnianie: dwustronnie lakier offset mat 2) Druk plakatu wg następujących parametrów: a) rozmiar: format B1 - 1000 mm (wys.) x 707 mm (szer.) b) nakład druku: 500 sztuk, c) papier: kreda matowa min. 170 g/m2 d) kolor 4+0 e) uszlachetnienie: lakier offset mat 3) Przygotowanie 30 sekundowego telewizyjnego spotu reklamowego (grafika, treść, logotypy organizatorów oraz patronów medialnych) promującego obchody 75. rocznicy wybuchu II wojny światowej przeznaczonego na panele ciekłokrystaliczne w formacie 2D, bez ścieżki audio (bez dźwięku), zgodnie ze specyfikacją techniczną wymaganą do emisji spotu w pojazdach komunikacji miejskiej w Krakowie. Przygotowany spot reklamowy powinien uwzględniać charakter wydarzenia oraz być spójny z szatą graficzną pozostałych materiałów informacyjno - promocyjnych, a w szczególności z układem graficznym oraz z zachowaniem kolejności logotypów organizatorów oraz patronów medialnych wydarzenia. Wykonawca przygotowuje spot reklamowy na podstawie wykonanego przez siebie scenariusza. Zamawiający dostarczy Wykonawcy gotowe projekty graficzne materiałów informacyjno- promocyjnych tj. zaproszeń i plakatów, które będzie można wykorzystać w spocie. 4) Ekspozycja w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, plakatów promujących obchody 75. rocznicy wybuchu II wojny światowej w formacie B1 o układzie pionowym przez okres 15 dni, w terminie od 18 sierpnia 2014 r. do 1 września 2014 r., minimum 60 słupów, minimum 450 plakatów. Plakaty powinny być eksponowane na słupach usytuowanych w centrum miasta, przy centrach handlowych, przy najważniejszych centrach naukowych i komunikacyjnych (uczelnie, dworce kolejowe, autobusowe) itp. 5) Wynajęcia powierzchni na panelach ciekłokrystalicznych znajdujących się wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej w Krakowie celem emisji 30 sekundowego spotu reklamowego promującego obchody 75. rocznicy wybuchu II wojny światowej przez okres 7 dni, w terminie od 25 sierpnia 2014 r. do 31 sierpnia 2014 r. (w tym w min. 30 autobusach i w min. 83 tramwajach, jeżdżących po różnych trasach); liczba emisji: min 48 emisji w każdym pojeździe na dobę; 6) Zapewnienie nagłośnienia oraz obsługi technicznej podczas uroczystości na Placu Matejki w Krakowie przy Pomniku Nieznanego Żołnierza, w dniu 1 września 2014 r. Usługa obejmuje dostarczenie: a) sprzętu nagłaśniającego w tym mikrofonów około 3-5 szt., b) 2 namiotów o wymiarach około 4,5 m x 3 m x 2,5 m, w kolorze jednolitym, stonowanym, nad strefę krzesełek, c) krzeseł dla gości - 25 szt., d) słupków ozdobnych z linami do wydzielenia sfery VIP - 10 szt. W ramach usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za: a) nagłośnienie uroczystości, które obejmuje część Placu Matejki (od pomnika do ul. Basztowej), o natężeniu nie przekraczającym wartość 85dB mierzonej w odległości 32 m od źródła dźwięku, b) zapewnienie energii elektrycznej niezbędnej do nagłośnienia uroczystości, c) odpowiednie zabezpieczenie miejsca uroczystości np. poprzez progi kablowe, d) rozłożenie i złożenie sprzętu, w tym m.in.: krzeseł dla gości, namiotów, sprzętu nagłaśniającego, słupków ozdobnych z linami. Czas trwania obchodów około 2 godz. (w godz. około 11:30-13:30). Przewiduje się udział około 300 osób..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 92.37.00.00 - Usługi techników dźwięku 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 92.11.12.10 - Produkcja filmów reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jero sp. z o.o., ul. Dobra 54/41, 00-312 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31625,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24534,81

  • Oferta z najniższą ceną: 24534,81 / Oferta z najwyższą ceną: 48700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.