eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieniawa › Zakup i dostawa pomocy naukowych, sprzętu multimedialnego oraz mebli szkolnych dla szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Sieniawa w ramach realizacji projektu Pomoc i rozwój - szkoła bez barier i trudności.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Sieniawa: Zakup i dostawa pomocy naukowych, sprzętu multimedialnego oraz mebli szkolnych dla szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Sieniawa w ramach realizacji projektu Pomoc i rozwój - szkoła bez barier i trudności.
Numer ogłoszenia: 333272 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286696 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieniawa, Rynek 1, 37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie, tel. 016 6227301, faks 016 6227301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy naukowych, sprzętu multimedialnego oraz mebli szkolnych dla szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Sieniawa w ramach realizacji projektu Pomoc i rozwój - szkoła bez barier i trudności..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Sieniawa w ramach projektu Pomoc i rozwój - szkoła bez barier i trudności, których organem prowadzącym jest Gmina Sieniawa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy naukowych, sprzętu multimedialnego oraz mebli szkolnych niezbędnych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1) Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, 4) Zajęcia artystyczne Mini band, 5) Zajęcia z języka angielskiego dla dzieci uzdolnionych, 6) Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z zaburzeniami funkcji wzrokowej, słuchowej i sprawności manualnej, 7) Zajęcia matematyczno-przyrodnicze, 8) Zajęcia plastyczno-sportowe, 9) Zajęcia muzyczne dla uczniów uzdolnionych, 10) Zajęcia teatralno-muzyczne dla uczniów uzdolnionych, 11) Zajęcia sportowe dla uczniów uzdolnionych, 12) Zajęcia plastyczne dla uczniów uzdolnionych. 3. Rodzaj oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach na poszczególne szkoły oraz rodzaje zajęć według załącznika nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.16.00.00 - Meble szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46976,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47782,31

  • Oferta z najniższą ceną: 47782,31 / Oferta z najwyższą ceną: 53930,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.