eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabowo › Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Gnatowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Grabowo: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Gnatowie
Numer ogłoszenia: 333240 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowo , ul. Wł. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo, woj. podlaskie, tel. 086 2790021, faks 086 2790021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Gnatowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego. Inwestycja obejmuje kompleksowe wykonanie: Rozbudowa stacji uzdatniania wody działka 6/2 w Gnatowie. Zakres robót obejmuje: - zmiana stropodachu na dach dwuspadowy na istniejącym budynku stacji, przy zwiększeniu kubatury obiektu do 1269 m3 , - budowa dwóch zbiorników wyrównawczych o pojemności 2x100m3 , - przebudowa osadnika popłuczyn, - budowa przyłączy kanalizacyjnych , wodnych i energetycznych, - ocieplenie budynku stacji, - utwardzenie terenu zgodnie z projektem budowlanym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót. Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów użyte w dokumentacji budowlano - wykonawczej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 31.21.00.00 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wyskości 10000.00 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko wykonawca, który: - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29 stycznia 2004 roku z póź. zmianami..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy łącznie z ofertą (załącznik nr 1) dla potwierdzenia, spełnienia wymaganych warunków do realizacji zamówienia, powinni załączyć następujące dokumenty, ponumerowane kolejno w prawym górnym rogu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że zakres działalności wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) w przypadku Spółki Cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców składa wymagane dokumenty - do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracą wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zawartą na okres nie krótszy niż okres gwarancji. Zamawiający wymaga, aby w/w umowa; - ustanawiała pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - stwierdzała, że partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (art. 141 ustawy prawo zamówień publicznych); - była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami; 2. Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania robót budowlanych, instalacji sieci sanitarnych i elektrycznych dla robót budowlano - montażowych z potwierdzeniem przynależności do izby inżynierów budownictwa oraz uprawnienia geodezyjne dla prac geodezyjnych - wzór załącznika nr 4. 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2008 r. 5. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy (wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem przetargu), w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową wykonawcy. Wymagane jest, aby środki własne oraz zdolność kredytowa były równe lub większe od 50% wartości materiałów w złożonej ofercie. 6. Wykaz wszystkich robót budowlanych w zakresie modernizacji stacji uzdatniania wody wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -wg załącznika Nr 4. 7. Oświadczenie wg załącznika Nr 2. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Dowód uiszczenia wadium według ustaleń dalszej części SIWZ. 10. Wzór umowy parafowany przez wykonawcę 11. Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie ze SIWZ. Oferenci, którzy nie przedłożą wymaganych wymienionych wyżej dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty uznane zostaną za odrzucone, poza sytuacją opisaną w art. 26 ust, 3 ustawy prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grabow.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grabowo, ul. Sikorskiego 1 18-507 Grabowo, pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grabowo, ul. Sikorskiego 1 18-507 Grabowo, pokój nr 11 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków UE - Program Rozwoju Obszrów Wiejskich, Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej.Działanie 321.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.