eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Aplikacji do zarządzania aktami notarialnymi wraz z urządzeniami skanującymi oraz świadczenie usług wsparcia technicznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-28

Ogłoszenie nr 333235 - 2016 z dnia 2016-10-28 r.

Łódź: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Aplikacji do zarządzania aktami notarialnymi wraz z urządzeniami skanującymi oraz świadczenie usług wsparcia technicznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 310743


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313598


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Ośrodek Geodezji, krajowy numer identyfikacyjny 47083053600000, ul. ul. Traugutta  , 90113   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 426 374 706, faks 426 374 777, e-mail t.zajac@log.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.log.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Aplikacji do zarządzania aktami notarialnymi wraz z urządzeniami skanującymi oraz świadczenie usług wsparcia technicznego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OAZP.2710/61/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Aplikacji do zarządzania aktami notarialnymi wraz z urządzeniami skanującymi oraz świadczenie usług wsparcia technicznego. 2.W skład zamówienia wchodzi: 2.1.Dostawa Aplikacji wraz z niezbędną do korzystania z niej Dokumentacją oraz przeprowadzeniem szkoleń Użytkowników w zakresie korzystania z Aplikacji, a także wdrożeniem, 2.2.Świadczenie nadzoru autorskiego, konserwacji, opieki technicznej i dostosowania Aplikacji, 2.3.Wykonywanie Zmian Funkcjonalnych dostosowujących aktualną na dzień podpisania Umowy funkcjonalność Aplikacji do przepisów prawa powszechnie obowiązującego, o ile ich treść merytoryczna jest spójna; w razie braku spójności Strony zobowiązują się do podjęcia działań mających na celu doprecyzowanie obowiązków Wykonawcy w tym zakresie, 2.4.Wykonywanie Zmian Funkcjonalnych, istotnych dla działania Aplikacji, w trybie ustalonym każdorazowo przez Kierowników Projektu, 2.5.Udzielanie poprzez Opiekunów Aplikacji ze strony Wykonawcy, upoważnionym pracownikom Zamawiającego Konsultacji, 2.6.Dostosowywanie Aplikacji do wersji oprogramowania narzędziowego wykorzystywanych przez Zamawiającego wspieranych przez ich producentów, w zakresie i terminach uzgodnionych przez Strony, 2.7.Dostarczanie Poprawek i Nowych Wersji Aplikacji, 2.8.Dostarczanie informacji związanej z zasadami logicznego powiązania danych w tym opisu struktury danych i ich wzajemnych powiązań. 2.9.Dostarczenie oraz aktualizacja Dokumentacji 2.10.Dostawa fabrycznie nowych urządzeń skanujących zwanych dalej Urządzeniami, 2.11.Wykonanie Rozszerzeń oraz wdrożenia funkcjonalności powstałych na skutek Rozszerzeń świadczone przez Wykonawcę w Dni Robocze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 48311000-1
Dodatkowe kody CPV: 48517000-5, 72212000-4, 72211000-7, 72212311-2, 72422000-4, 72000000-5, 30216110-0, 71356300-1, 80531200-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT388291.71
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
COM-PAN SYSTEM Sp. z o.o.,  info@docusafa.pl,  ul. Pęcicka 42,  01-688,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 310162,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 310162,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 924060
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.