eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie prac remontowych w toalecie męskiej i damskiej znajdujących się na III piętrze w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze zlokalizowanym w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kazimierza Wielkiego 65

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-28

Ogłoszenie nr 333228 - 2016 z dnia 2016-10-28 r.

Zielona Góra: Wykonanie prac remontowych w toalecie męskiej i damskiej znajdujących się na III piętrze w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze zlokalizowanym w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kazimierza Wielkiego 65
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 305966


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, krajowy numer identyfikacyjny 97003483500000, ul. ul. Stefana Batorego  18, 65083   Zielona Góra, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, faks 0-68 456-08-04, e-mail uks.adm@lu.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zieonagora.kskarbowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowych w toalecie męskiej i damskiej znajdujących się na III piętrze w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze zlokalizowanym w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kazimierza Wielkiego 65

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót remontowych - Roboty remontowe budowlane i instalacyjne łazienki damskiej. W opracowanym kosztorysie uwzględniono następujący zakres rzeczowy robót: -rozbiórka ścianek przegrodowych w wc, -skucie starej glazury z ścian, -skucie starej terakoty wraz z szlichtą, -izolację z folii polietylenowej i izolacji powłokowej polimerowej, -wykonanie szlichty cementowej , -obłożenie ścian glazurą, -wykonanie posadzki z terakoty, -wymiana kratek ściekowych podłogowych, -wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, -montaż systemowych kabin wc, -montaż luster, -montaż i dostawa dozownika na mydło, -montaż i dostawa podajników na papier toaletowy, -montaż i dostawa podajnika na ręcznik papierowy, -montaż i dostawa koszy na zużyte ręczniki papierowe, -demontaż starego osprzętu sanitarnego tj. -umywalek -4szt, -misek klozetowych wraz z urządzeniami spłukującymi -4szt -wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych i wodnych do misek klozetowych, spłuczek typu kompakt , umywalek, baterii i elektrycznych podgrzewaczy wody, -wymiana istniejącego podejścia odpływowego z łazienki na III piętrze, -wymiana istniejących dwóch zaworów w zabudowie z pionami, -wykonanie zaworu czerpalnego w pomieszczeniu z umywalkami, -montaż nowego osprzętu sanitarnego j.w. -wymiana opraw oświetleniowych sufitowych wraz z montażem oświetlenia ściennego nad umywalkami, -wymiana gniazd i wyłączników elektrycznych, -wykonanie elektrycznej instalacji zasilającej podgrzewacze wody. Zakres robót remontowych - Roboty remontowe budowlane i instalacyjne łazienki męskiej. W opracowanym kosztorysie uwzględniono następujący zakres rzeczowy robót: -rozbiórka ścianek przegrodowych w wc, -skucie starej glazury z ścian, -skucie starej terakoty wraz z szlichtą, -izolację z folii polietylenowej i izolacji powłokowej polimerowej, -wykonanie szlichty cementowej , -obłożenie ścian glazurą, -wykonanie posadzki z terakoty, -wymiana kratek ściekowych podłogowych, -wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, -montaż systemowych kabin wc, -montaż luster, -montaż i dostawa dozownika na mydło, -montaż i dostawa podajników na papier toaletowy, -montaż i dostawa podajnika na ręcznik papierowy, -montaż i dostawa kosza na zużyte ręczniki papierowe, -demontaż starego osprzętu sanitarnego tj. -umywalek -4szt, -misek klozetowych wraz z urządzeniami spłukującymi -2szt -pisuarów wraz z aparatami spłukującymi - 2 szt -wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych i wodnych do misek klozetowych, pisuarów, aparatów spłukujących, spłuczek do typu kompakt , umywalek, baterii i elektrycznych podgrzewaczy wody, -wymiana istniejącego podejścia odpływowego z łazienki na III piętrze, -wymiana istniejących dwóch zaworów w zabudowie z pionami, -wykonanie zaworu czerpalnego w pomieszczeniu z umywalkami, -montaż nowego osprzętu sanitarnego j.w. -wymiana opraw oświetleniowych sufitowych wraz z montażem oświetlenia ściennego nad umywalkami, -wymiana gniazd i wyłączników elektrycznych, -wykonanie elektrycznej instalacji zasilającej podgrzewacze wody.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45431100-8, 45232460-4, 71314100-3, 45420000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT77546.65
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Remontowo-Budowlanych "BS" Bolesław Studencki,  ,  ul. Błotna56,  66-400,  Gorzów Wlkp.,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95382,38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9538238
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.