eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waganiec › Dostawy oleju opałowego w ilości około 93.000 litrów do kotłowni olejowych znajdujących się w budynkach komunalnych i budynkach jednostek organizacyjnych gminy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Waganiec: Dostawy oleju opałowego w ilości około 93.000 litrów do kotłowni olejowych znajdujących się w budynkach komunalnych i budynkach jednostek organizacyjnych gminy.
Numer ogłoszenia: 333201 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Waganiec , ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2830044, faks 054 2830640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugwaganiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju opałowego w ilości około 93.000 litrów do kotłowni olejowych znajdujących się w budynkach komunalnych i budynkach jednostek organizacyjnych gminy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości około 93.000 litrów do kotłowni olejowych znajdujących się w następujących obiektach: a)- w budynku mieszkalno - biurowym w Arianach 26 (pojemność zbiornika 4800 l), b)- w byłej Szkole Podstawowej w Sierzchowie 55 (pojemność zbiornika 3000 l), c)- w budynku Urzędu Gminy w Wagańcu ul. Dworcowa 11 (pojemność zbiornika 4000 l), d)- w budynku Szkoły Podstawowej w Brudnowie 25 (pojemność zbiorników 8000 l), e)- w budynku Szkoły Podstawowej w Zbrachlinie z/s Nowy Zbrachlin 16 (pojemność zbiorników 6400 l). Dostarczony olej opałowy powinien posiadać parametry nie gorsze niż podane niżej: - gęstość w 15oC, max, g/ml - 0,860 - wartość opałowa, min, MJ/kg - 42,6 - temperatura zapłonu, min, oC - 630C - zawartość siarki, max, % (m/m) - 0,20 - znacznik, min, mg/l - 6,0 - lepkość kinematyczna w temp. 200C, max mm^2/s - 6,00 - barwa - czerwona.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 5.000,00zł. (słownie: pięć tysięcy zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki; art. 22 Prawa Zamówień Publicznych . 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,oraz 5)wniosą wadium spełniające wymogi niniejszej SIWZ 6)złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( art.44 ustawy) Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się, zgodnie z art. 24 P Z P : 1)wykonawców , którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP. a także Wykonawców którzy: 1. wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na postawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępo?wania, 3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która; zgodnie z art. 89 P Z P : 1. jest niezgodna z ustawą; 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3; 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu?mieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia za?wiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3; 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. Wypełniony formularz oferty - zał. Nr 1 2. Dowód wpłaty / wniesienia wadium . 3. Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 2. 4. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust.1 ustawy Prawa Zamówień Publicznych - zał. Nr 3. 5. Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ - zał. nr 4. 6. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - zał. nr 5. 7. Oświadczenie o sytuacji finansowej - załącznik Nr 6. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , że profil działalności Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( w przypadku, gdy uprawnienie osób podpisujących ofertę wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych należy złożyć oświadczenie, iż pkt 3 nie dotyczy przedmiotu zamówienia ). 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz zamawiających (załącznik nr 7). 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 13. Podpisany przez Oferenta na każdej stronie wzór umowy . Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwaganiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.