eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa części pomieszczeń biurowych II piętra w budynku biurowym Dolnosląskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Mikulskiego przy ul. Igielnej 13 we Wroclawiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Wrocław: Przebudowa części pomieszczeń biurowych II piętra w budynku biurowym Dolnosląskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Mikulskiego przy ul. Igielnej 13 we Wroclawiu
Numer ogłoszenia: 333165 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396006 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego, Rynek 58, 50-116 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 344 39 03, faks 0-71 344 18 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części pomieszczeń biurowych II piętra w budynku biurowym Dolnosląskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Mikulskiego przy ul. Igielnej 13 we Wroclawiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: - wymiana stolarki okiennej drewnianej (a w nr 2 z profili pcv) , na nową z drewna klejonego, z uwzględnieniem przepisów p.poż : okna które mają spełniać wymagania przegrody E60 należy wyposażyć w rolety wewnętrzne p.poż. z tkaniny( np. Profire - MERCOR ) i czujki temperatury - wymiana okna w korytarzu na kształtki szklane spełniające E60 - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej - zamknięcie wyjścia na klatkę schodową drzwiami spełniającymi przepisy p.poż o EI60 - zamurowanie dwóch istniejących otworów drzwiowych; w pomieszczeniu nr 4, cegłą pełną gr 12 cm - wykucie nowego otworu drzwiowego do sanitariatu z wykonaniem nadproża stalowego - poszerzenie otworu drzwiowego w pomieszczeniu nr 5 - likwidacja trzech nawiewników podokiennych w pomieszczeniu nr 2 - likwidacja ścianki działowej o wysokości 220 cm w sanitariacie i wykonanie nowej ścianki z płyt gk - rozbiórka warstw wykończeniowych posadzek - przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej na poziomie fragmentu II piętra, bez zmian w pozostałych częściach budynku - wykonanie wewnętrznej instalacji logicznej i SAP na poziomie fragmentu II piętra, bez zmian w pozostałych częściach budynku - wymiana grzejników c.o. ( wymiana gałązek bez wymiany pionów) - instalacja c.w. i wod- kan oraz wentylacja wywiewna w WC - wymiana pionów kanalizacyjnych pomiędzy kondygnacjami I i II ( pomiędzy kielichami rur) - wymiana zlewozmywaków, umywalki, miski ustępowej i podejść - prace malarskie, wyłożenie ścian płytkami, obudowa instalacji sanitarnej - wykończenie: posadzki, panele drewniane, wykładzina dywanowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.23.20 - Montaż anten telewizyjnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.40.00 - 45.41.40.00 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.26.11.90 - 45.26.11.90 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAD A.K.S. Stanisław Sadowski, ul. Koszarowa 46/3, 51-149 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257819,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264451,43

  • Oferta z najniższą ceną: 235218,55 / Oferta z najwyższą ceną: 358765,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.