eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Zamówienie uzupełniające na prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach



Ogłoszenie z dnia 2010-02-05

Siemiatycze: Zamówienie uzupełniające na prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach
Numer ogłoszenia: 33314 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach, ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552680, faks 085 6552668.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające na prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach: CZĘŚĆ I: - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2010-04-30. Zamówienie obejmuje usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg : CZĘŚĆ I : - odśnieżanie dróg objętych zimowym utrzymaniem, - pełnienie dyżurów zimowego utrzymania u Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia się u zamawiającego w ciągu:CZĘŚĆ I : - 2 godzin od wezwania przez Zamawiającego, 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia : - rozpoczęcie : CZĘŚĆ I : - od dnia podpisania umowy, - zakończenie : CZĘŚĆ I : - 2010-04-30. 2. W przypadku przerwania prac przy zimowym utrzymaniu dróg Zamawiający zastrzega sobie prawo odesłania pojazdów Wykonawcy a w przypadku ponownego podjęcia tych prac zobowiązuje się Wykonawcę do ich podstawienia w ciągu: CZĘŚĆ I : - 48 godzin od chwili wezwania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej w Mielniku, ul. Popław 8, 17-307 Mielnik, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7476,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7476,64

  • Oferta z najniższą ceną: 7476,64 / Oferta z najwyższą ceną: 7476,64

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67, ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia udzielono z zastosowaniem trybu zamówienie z wolnej ręki (art. 67, ust. 1 pkt 6). Podstawę zawarcia niniejszej umowy stanowi Umowa Nr 47/PZD/Z/2009 zawarta na podstawie przetargu nieograniczonego (art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawa zamówień publicznych; tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/2007, poz.1655 z późn. zm.) rozstrzygniętego w dniu 2009-10-30. Zamówienia udzielono w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług. Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.