eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Budowa ogrodzenia w ramach zadaniaZagospodarowanie ternu działki nr 295/72 na teren rekreacyjno-sportowy w msc. Plenowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Reszel: Budowa ogrodzenia w ramach zadania: Zagospodarowanie ternu działki nr 295/72 na teren rekreacyjno-sportowy w msc. Plenowo
Numer ogłoszenia: 333130 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298546 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Reszel, Rynek 24, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 755 00 31, faks 89 7550031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogrodzenia w ramach zadania: Zagospodarowanie ternu działki nr 295/72 na teren rekreacyjno-sportowy w msc. Plenowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ogrodzenia w ramach zadania zagospodarowanie ternu działki nr 295/72 na teren rekreacyjno-sportowy w msc. Plenowo 1.2. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem: roboty przygotowawcze w tym geodezyjne wytyczenie terenu, usunięcie przewidzianej w projekcie istniejącej zieleni niskiej i drzew owocowych, usunięcie istniejących ogrodzeń oraz istniejącego wyposażenia terenu (stalowe zabawki), budowa ogrodzenia o wys. 1,5 m z sitki stalowej powlekanej na słupkach stalowych okrągłych fi 48,3 x 1,5 mm wraz z bramą wjazdową o szer. 3,5 m i dwiema furtkami o szer. 1,0 m prace porządkowe. 1.3. Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest za pomocą dokumentów załączonych do niniejszej SIWZ tj.: 1) projekt budowlano - wykonawczy (tylko elementy dotyczące ogrodzenia + roboty przygotowawcze z pkt. 1.2) 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) przedmiar robót - pozycje 32, 33, 34 (będące materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ofertowej) Uwaga: Kosztorys ofertowy uproszczony realizacji zamówienia, Wykonawca przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 1.4. Dokumentacja w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do godz. 14.00 1.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - w przedmiarze robót lub projekcie budowlanym znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie materiałów budowlanych lub urządzeń to należy je rozumieć jako przykład modelowy. Zaproponowane przez Wykonawcę materiały budowlane lub urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe nie gorsze niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Zaproponowane przez Wykonawcę materiały budowlane i urządzenia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, wszelkie inne dokumenty wymagane przez odpowiednie w danym zakresie instytucje. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty - karty katalogowe, itp. - na proponowane w ofercie materiały i urządzenia. Uwaga : zgodnie z zapisem art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 1.6. Zamawiający dopuszcza w ofercie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia standardów technicznych, technologicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych przez Wykonawcę wymagać będzie uzyskania zgody przez Zamawiającego. Oferent uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające ze zmiany urządzenia lub zaproponowanych materiałów równoważnych - w tym poniesione pełne koszty wynikające ze wszelkich zmian. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.7. Oferent przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. - Materiały proponowane przez Wykonawcę podlegają przed wbudowaniem wcześniejszej ocenie oraz akceptacji przez Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do opiniowania i wyboru elementów stanowiących o estetyce obiektu budowlanego. - Materiały i roboty zamienne wymagają zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. 1.8. Materiały, które wykorzysta Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie - określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), wymaganiom przetargowym oraz projektu. 1.9. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności , które mogą wpłynąć na cenę zamówienia dlatego też proponuje się dokonania, we własnym zakresie i na własny koszt, wizji lokalnej terenów obejmujących przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 1.10. Wykonawca na własną odpowiedzialność i na swój koszt podejmie wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy i uniknąć powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń i szkód. 1.11. Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego przed roszczeniami osób trzecich przejmując odpowiedzialność materialną za wszelkie skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy w którym prowadzone są roboty budowlane w zakresie w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 1.12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej (załącznik nr 10 do SIWZ). Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 36 miesięcy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. Zamawiający wymaga aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji. 1.13. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania powstałych w trakcie realizacji robót budowlanych, odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 1.14.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ, projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zgłoszenia o przystąpieniu do wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, wzorze umowy i przedmiarach robót. 1.15. Ponadto cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji przetargowej, SIWZ jak również koszty w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m.in. następujące koszty : 1) obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie, 2) oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 3) dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 4) urządzenia terenu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 5) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 6) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 7) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 8) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz napraw innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 9) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i doprowadzenie go do stanu pierwotnego, 10) inne, mogące wyniknąć w trakcie realizacji zadania, związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia, 1.16. Informacje dodatkowe: 1) Należy przyjąć grubość ścianki słupka zgodnie z rysunkiem technicznym (załącznik nr 1.4 - rys. nr 7 ogrodzenie do SIWZ) oraz z przedmiarem robót tj. grubość ścianki słupka 2 mm, 2) Drut stalowy naciągowy ma być ocynkowany i powlekany otuliną z tworzywa sztucznego w kolorze siatki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo- Budowlany Kawiecki Szczepan, ul. M. Zientary - Malewskiej 2, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132511,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29931,89

  • Oferta z najniższą ceną: 29931,89 / Oferta z najwyższą ceną: 39900,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.