eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków do Q = 1 875 m3/d w Moszczenicy, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Moszczenica: Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków do Q = 1 875 m3/d w Moszczenicy, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie
Numer ogłoszenia: 333087 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moszczenica , ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, tel. 044 6169570, faks 044 6169625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków do Q = 1 875 m3/d w Moszczenicy, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków do Q = 1 875 m3/d w Moszczenicy, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie w ramach której należy rozbudować i zmodernizować istniejącą oczyszczalnię ścieków. Lokalizacja oczyszczalni: ul. Rzeczna w Moszczenicy (dz. nr ewid. 447, 448,449 ) Zakres prac obejmuje min: I . Budowę nowego zbiornika BIOGRADEX II [CPV: 45 25 21 00 - 9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków, 45 23 24 21 - 9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków, 45 25 22 00 - 0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków] w tym: 1. Roboty ziemne, odwodnienie wykopów. 2. Odeskowanie 3. Roboty zbrojarskie 4. Betonowanie 5. Dylatacje i powłoki dylatacyjne 6. Próba szczelności 7. Konstrukcje stalowe II. Budynek socjalno-techniczny wraz z zadaszeniem zrzutu osadu - rozbudowa budynku i przebudowa istniejących pomieszczeń [CPV: 45 25 21 00 - 9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków, 45.21.00.00-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków, 45.23.24.21-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków, 45.25.22.00-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków, 45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne], - w tym: 1. roboty budowlane: - fundamenty, zbrojenie konstrukcji, konstrukcja, podkłady izolacje, roboty ziemne. - roboty rozbiórkowe istniejących budynków, ściany nadziemia, elementy żelbetowe - ścianki działowe, tynki wewnętrzne, roboty malarskie, stolarka okienna i drzwiowa, podkłady posadzki, - więźba dachowa - dostawa, montaż - stropy, izolacje, pokrycie dachowe, przewody wentylacyjne, elewacje 2. roboty technologiczne - odpływ ścieków oczyszczonych - orurowanie odwodnienia, spływ wody osadowej, zrzut piasku - komora krat i piaskownika, podparcie rurociągów, dostawa przepływomierza 3. dostawa urządzeń wraz z montażem 4. Instalacje wewnętrzne wod.-kan., armatura (sieć kanalizacyjna: roboty ziemne, roboty montażowe, sieć wodociągowa: roboty ziemne: roboty montażowe) 5. Wyposażenie BHP III. Zbiornik BIOGRADEX I istniejący [CPV: 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków, 45.23.24.21-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków, 45.25.22.00-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków], w tym: 1. roboty budowlane: 2. instalacja technologiczna: 3. urządzenia - wieża próżniowa IV. Pompownia lokalna istniejąca [CPV: 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków, 45.23.24.21-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków, 45.25.22.00-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków], w tym: 1. instalacja technologiczna: 2. urządzenia: V. Obudowa agregatu prądotwórczego [CPV: 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków, 45.23.24.21-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków, 45.25.22.00-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków], w tym: 1. roboty budowlane: 2. urządzenia: VI. Stacja zlewcza ścieków [CPV: 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków, 45.23.24.21-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków, 45.25.22.00-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków], w tym: 1. roboty budowlane: 2. urządzenia: VII. Sieci zewnętrzne wod-kan [CPV: 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków, 45.23.24.10-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45.23.21.50-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody], w tym: 1. budowa przewodu zrzutowego ścieków oczyszczonych, 2. budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, 3. zasilenie punktu zlewczego i sita w wodę oraz kanał zrzutowy ścieków dowożonych VIII. Drogi i chodniki [CPV: 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków, 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe] IX. Ukształtowanie terenu [CPV: 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków, 45.11.27.00-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu] X. Zieleń oraz ogrodzenie terenu [CPV: 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków, 45.11.27.10-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 45.34.20.00-6 - Wznoszenie ogrodzeń] XI. Instalacje elektryczne, AKPiA oraz zasilenie energetyczne [CPV: 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków, 45.31.10.00-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45.31,43.00-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania] XII. Budynek socjalno-techniczny - instalacja wentylacji [CPV: 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków, 45.33.10.00-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych] XIII. Licencja [CPV - 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków] XIV. Rozruch [CPV- 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków] XV. Dostawa samochodu wielofunkcyjnego [CPV- 45.25.21.00-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków] - charakterystyka techniczna: 1. Nadwozie: obj. zbiorników: - woda czysta 4500 dm3 - osad i woda brudna 4000 dm3 2. wydajność pompy ssącej 1600-2500 m3/h 3. wydajność pompy ciśnieniowej przy 200 bar ciśnienia 260-400 l/min 4. wąż ciśnieniowy 1 o długości 200 mb 5. wąż ciśnieniowy 1 ? o długości 160 mb 6. zestaw końcówek do węży ciśnieniowych 7. podwozie: - samochód ciężarowy dwu lub trzy osiowy z silnikiem wysokoprężnym o parametrach dostosowanych do w/w zabudowy nadwozia zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z kosztorysami załączonymi do specyfikacji, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót i kosztorys szczegółowy. Uwaga: W związku z ochroną patentu RP nr 172080 w Urzędzie Patentowym oraz w międzynarodowym układzie patentowym PCT w Monachium Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przez podwykonawcę prac związanych z funkcjonowaniem opatentowanej technologii oraz rozruch i odpowiedzialność za wyniki ( zgodnie z prawami autorskimi wyłączne prawo do wykonywania robót na obiektach i urządzeniach chronionych patentem należą do właściciela lub dysponenta praw autorskich wynikających z praw ochronnych) według poniższego zakresu: A. Ciąg nowy 1. Montaż i dostawa koniecznych materiałów i urządzeń w zakresie technologii: a) system sprężania i rozprowadzenia powietrza (kompletny), b) system mieszania komory stresu beztlenowego, c) system mieszania komór denitryfikacji, d) recyrkulację osadu powrotnego, e) wyprowadzenie osadu nadmiernego poza obręb zbiornika f) recyrkulację denitryfikacyjną, g) system stresu energetycznego i modyfikacji osadu wraz z recyrkulacją wewnętrzną, h)całkowite wyposażenie osadnika wtórnego w zakresie wyposażenia technologicznego oraz dopływu ścieków i odpływu ścieków oczyszczonych do zewnętrznego obrębu zbiornika reaktora. 2. Odpowiedzialność za wyniki - całej oczyszczalni 3. Rozruch technologiczny - całej oczyszczalni 4. Wykonanie instrukcji obsługi 5. Szkolenie przyszłej załogi. B. Ciąg istniejący - modernizacja technologii w zbiorniku BIOGRADEX I C. Ciąg istniejący - technologia w budynku socjalno - technicznym Ważne: Z uwagi na wykorzystanie technologii, która chroniona jest patentem konieczne jest zawarcie umowy licencyjnej między Zamawiającym a Licencjodawcą. Zawarcie przedmiotowej umowy licencyjnej nastąpi przed zawarciem umowy o realizację przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00-9, 45.23.24.21-9, 45.25.22.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: I. Zamawiający żąda od wykonawcy, aby oferta zabezpieczona została wadium o wartości: 150 000 PLN II. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. III. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) IV. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BS ZP o/ Moszczenica . Numer konta: 36 89730003 0070 0700 0707 0005 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: OIZ/M/R/72008. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 18.12.2008 r. V. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. 109 poz.1158 oraz z 2002r. Nr.25 poz.253 Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz.1824) również w w/w terminie winny znajdować się w kasie Urzędu Gminy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Uwaga: Potwierdzona kserokopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. Z chwilą zmiany terminu złożenia ofert przez Zamawiającego jednocześnie ulega zmianie termin (dzień) wpłaty wadium, godzina wpłaty pozostaje bez zmian chyba, że w zawiadomieniu o zmianie terminu złożenia ofert podano również zmienioną godzinę wpłaty wadium. VI. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych VII. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą (tj. od dnia składania ofert: 18.12.2008 r. do dnia 16.01.2009 r. zostanie odrzucona. VIII. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. IX. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. X. Z zastrzeżeniem ust. XII Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. XI. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. X pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. XII. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. XIII. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. XII. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, Nr 180, poz. 1280, z 2008 r. Nr 70, poz. 416, Nr 116, poz. 732, Nr 141, poz. 888) b) nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie zaległych płatności na raty lub wstrzymanie całości wykonywanej decyzji 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) tj. a) wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio przez osoby legitymujące się posiadaniem odpowiednich uprawnień budowlanych oraz wpisu na listę członków właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej; elektrycznej; instalacyjnej wod-kan; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób legitymujących się posiadaniem odpowiednich uprawnień budowlanych oraz wpisu na listę członków właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej; elektrycznej; instalacyjnej wod-kan; b) dysponują lub będą dysponować co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac określonych w kosztorysie dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załączą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac określonych w kosztorysie dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia , tj. - samochód skrzyniowy 5,0 t - pompa przeponowa elektryczna 25-35 m3/h - mechaniczny pomost roboczy 600/35 - koparka gąsienicowa 0.4 m3 - spycharka gąsienicowa 74 kW (100KM) - zagęszczarka wibracyjna spalinowa - ubijak spalinowy 200 kg - pompa zatapiana elektryczna 150 m3/h - deskowanie systemowe U-Form kpl. - żuraw do 5t - żuraw samochodowy 5-6 t lub 12-16 t lub 18-20 t - wyciąg - żuraw budowlany 0.75 t - samochód dostawczy 0,9 t - samochód skrzyniowy do 5 t lub 5-10 t - ciągnik kołowy 75-85 KM lub 40-50 KM (29-37 kW) - przyczepa dłużycowa 10 t - samochód samowyładowczy 5 t lub 5-10 t - samochodowa mieszarka transportowa do betonu - pompa do betonu na samochodzie 60 m3/h - wibrator pogrążany z napędem spalinowym - agregat tynkarski 1.1-3 m3/h - deskowanie drobnowymiarowe U-Form - rusztowanie rurowe - giętarka mechaniczna do prętów zbrojeniowych - nożyce do prętów - mechaniczne elektryczne - prościarka do prętów automatyczna lub prościarka do prętów - piła tarczowa śr. 710 mm - spawarka elektryczna 300 A lub elektryczna wirująca 300 A - zespół prądotwórczy 5kVA - koparko - spycharka 0.15 m3 - spycharka gąsienicowa 55 kW (75 KM) - wyciąg jednomasztowy z napędem elektrycznym 0,5 t - żuraw okienny przenośny - środek transportowy - podnośnik montażowy PMH samochodowy - betoniarka wolnospadowa elektryczna - pompa do betonu na samochodzie - giętarka do prętów - nożyce do prętów - sprężarka przewoźna o wyd. 0.37 m3/min - koparka jednonaczyniowa kołowa 0,25 m3 - koparko - ładowarka Ostrówek K-162 łyżka 0,16 m3, ładow.0,5m3, gł. kopania 3,5m - deskowanie systemowe kpl. - żuraw samojezdny kołowy do 5 t - półautomat spawalniczy do spawania w osłonie CO2 - 500A lub półautomat spawalniczy - pompa przeponowa - przyczepa skrzyniowa 3,5 t lub 4.5 t - piła tarczowa 300 mm - nożyce gilotynowe mechaniczne, elektryczne do 13 mm - równiarka samojezdna 74 kW - walec statyczny samojezdny 4-6t lub 10t - walec wibracyjny samojezdny 7,5t - wibrator powierz. elektryczny do 225kg - piła do cięcia kostki - kop. Jedno naczyniowa na p.gas. 0.40m3 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia (poprzez zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia należy rozumieć budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o przepustowości od Qmax = 780 m3/d do Qmax = 1875 m3/d lub większej każda) z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie (min. protokoły odbioru, referencje). 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) dysponują niezbędnym potencjałem ekonomicznym, tzn. w ubiegłym roku obrotowym osiągnęli przychód roczny z działalności podstawowej nie mniejszy niż wartość wycenionego przedmiotu zamówienia (wartość podana w formularzu ofertowym) lub znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym w wysokości co najmniej wartości wycenionego przedmiotu zamówienia (wartość podana w formularzu ofertowym) b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści zaznaczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty (złożone w formie pisemnej) lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 4) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. IV. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. I : 1) ppkt 1), 2), 4) - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ppkt. 3) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. V. Dokumenty, o których mowa w ust IV pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. VI. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. IV, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. V stosuje się odpowiednio. VII. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. VIII. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. IX. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, pok. 20..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, pok. 13..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina wystąpiła o dofinansowanie zadania ze Środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.