Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Rumia: Przetarg nieograniczony o wartosci szacunkowej powyżej 14 000 EURO na dostawę wędlin, mięsa, drobiu dla Zespołu Szkół Ogólnokształcacych w Rumi
Numer ogłoszenia: 333069 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Rumi , ul. Stoczniowców 6, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 0-58 671 29 17; 671 83 07, faks 0-58 671 29 17; 671 83 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 2lo@rumia.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartosci szacunkowej powyżej 14 000 EURO na dostawę wędlin, mięsa, drobiu dla Zespołu Szkół Ogólnokształcacych w Rumi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wędlin, mięsa, drobiu dla Zespołu Szkół Ogólokształcących Lp Asortyment dostaw Wielkość rocznego zamówienia Jm 1 Mięso wołowe- antrykot 350 kg 2 Mięso wołowe gulaszowe - chłodzone 50 kg 3 Karkówka wieprzowa b/k - chłodzone 400 kg 4 Łopatka wieprzowa b/k- chłodzone 900 kg 5 Szynka wieprzowa b/k- chłodzone 300 kg 6 Żeberka wieprzowe- paski chłodzone 30 kg 7 Schab wieprzowy b/k- chłodzony 3000 kg 8 Kości schabowe 100 kg 9 Kiełbasa śląska wieprzowa- 300 kg 10 Kiełbasa toruńska 150 kg 11 Kiełbasa białą wieprzowa 50 kg 12 Parówki cienkie wysoko gatunkowe 260 kg 13 Boczek wędzony 200 kg 14 Kaszanka- kiszka krwista z kaszą jęczm, 60 kg 15 Słonina bez skóry 130 kg 16 Smalec ( kostka) 120 kg 1 Filet z piersi kurczaka- chłodzone zalodowane 600 kg 2 Udo z kurczaka- chłodzone zalodowane 360 kg 3 Kurczaki świeże - chłodzone zalodowane 500 kg 4 Wątróbka drobiowa- chłodzona zalodowana 30 kg 5 Szkielety drobiowe - chłodzone zalodowane 700 kg 6 Żołądki z kurczaka- chłodzone zalodowane 90 kg 7 Skrzydełka z kurczaka chłodzone zalodowane 50 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy PZP. 2. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP. 3. Przedstawią ofertę zgodną w wymogami Ustawy PZP i warunkami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda od Dostawcy następujących dokumentów: 1. Wymagane certyfikaty i zaświadczenia do prowadzenia działalności w zakresie przetwórstwa mięsnego. 2. Wymagane zezwolenia i opinie uprawniające do obrotu produktami żywnościowymi stanowiącymi przedmiot zamówienia. 3. Przedstawienie aktualnej decyzji właściwego terytorialnie PPIS o zatwierdzeniu Zakładu do prowadzenia działalności w zakresie obrotu żywnością i wpisie do rejestru zakładu podlegającego urzędowej kontroli - Ustawa z dnia 25 VIII 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Dz.U. Nr 171 z 2006 r. 4. Protokół z ostatniego przeglądu sanitarnego wraz z arkuszem ocen. 5. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 12 miesięcy dostaw o podobnym przedmiocie zamówienia, z podaniem ich wartości i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencji), że dostawy zostały wykonane należycie i spełniały oczekiwania odbiorców pod względem jakości dostarczanych przetworów (od 2 odbiorców) , a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to z okresu odpowiadającego prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ZSO@rumia.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących 84-230 Rumia ul. Stoczniowców 6 Sekretariat Szkoły pokój nr 12 w godzinach od 8.30 do 14.00 od poniedziałku do piątku.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących 84-230 Rumia ul. Stoczniowców 6 w Sekretariacie (p.nr 12).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.01.2009.
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przebudowy ulicy Mickiewicza w Rumi".
- "Budowa sieci kablowych i słupów oświetleniowych na ulicach Łąkowej i Miłosza oraz placach rekreacyjnych przy ulicach Sędzickiego i Topolowej w Rumi"
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny"
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w II półroczu 2024 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2024/2025"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.07.2024 R. DO 31.12.2024 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.