eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu - Nr referencyjnyZP/BO-4-2500-59/BO-4-2500-17/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Warszawa: Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu - Nr referencyjny: ZP/BO-4-2500-59/BO-4-2500-17/2011
Numer ogłoszenia: 333012 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301190 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu - Nr referencyjny: ZP/BO-4-2500-59/BO-4-2500-17/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch serwerów, dwóch zasilaczy awaryjnych, dwóch licencji na oprogramowanie systemowe oraz jednego zestawu komputerowego stacjonarnego. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)dostawę w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem sprzętu opisanego w Załączniku nr 1 do SIWZ, b)udzielenie licencji na oprogramowanie, c)udzielenie gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia, d)dostarczenie dokumentów gwarancyjnych, e)dostarczenie instrukcji obsługi do sprzętu komputerowego w języku polskim. 3.Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 48821000-9 - serwery sieciowe, - 35100000-5 - urządzenia awaryjne i zabezpieczające, - 32425000-8 - sieciowy system operacyjny, - 30213000-5 komputery osobiste. 4.Wszędzie, gdzie występują w SIWZ nazwy własne produktów, zastrzeżone przez producentów, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. Przez równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach gwarantujących zachowanie całkowitej wymaganej funkcjonalności opisanego sprzętu. 5.Ilekroć w SIWZ zostaną wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów zamawianego sprzętu i licencji na oprogramowanie, okresu gwarancji i sposobu serwisowania sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 7.Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne dostarczonego sprzętu i licencji do oprogramowania, w szczególności za to, aby funkcjonował on ściśle z opisem zawartym w instrukcji obsługi (operatorskiej) oraz charakteryzował się tymi samymi parametrami i możliwościami technicznymi oraz miał te same funkcje i wymagania, co określone w instrukcji obsługi (operatorskiej).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9, 35.10.00.00-5, 32.42.50.00-8, 30.21.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRIMAR Information Technology Grzegorz Pałczyński, ul. Meksykańska 6 lok. 101, 03-948 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56824,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63584,85

  • Oferta z najniższą ceną: 63584,85 / Oferta z najwyższą ceną: 69784,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.