eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROGRAMU CYFROWA SZKOŁA ORAZ KOMPUTERÓW W RAMACH PROGRAMU ROZWÓJ INFRASTRUKTURY KULTURY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Dobrzyniewo Duże: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROGRAMU CYFROWA SZKOŁA ORAZ KOMPUTERÓW W RAMACH PROGRAMU ROZWÓJ INFRASTRUKTURY KULTURY
Numer ogłoszenia: 332948 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże , ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROGRAMU CYFROWA SZKOŁA ORAZ KOMPUTERÓW W RAMACH PROGRAMU ROZWÓJ INFRASTRUKTURY KULTURY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części. CZĘŚĆ I - Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Fastach w ramach programu Cyfrowa Szkoła. 1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz posiadać instrukcje w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących polskich przepisach. 2. Wykonawca zobowiązany do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) owych komputerów z istniejącym systemem plików oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz z serwerem pocztowym Microsoft Exchange. 3. Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę. Gwarancję, którymi objęty jest sprzęt liczone są od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie strony. 4. Wykonawca zobowiązuje się do konfiguracji i zainstalowania następujących urządzeń/oprogramowania: 1) konfiguracji sieci bezprzewodowej, 2) konfiguracji stanowisk uczniowskich i nauczycielskich, 3) konfiguracja urządzenia sieciowego, 4) zainstalowania oprogramowania biurowego, 5) zainstalowania oprogramowania antywirusowego, 6) zainstalowania oprogramowania do zarządzania zestawem mobilnych komputerów dla potrzeb edukacyjnych, 7) zainstalowania oprogramowania zabezpieczającego uczniów przed dostępem do treści niepożądanych w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty. 5. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do zamontowania urządzeń sieciowych, tj. Routera, kontrolera WLAN, Punktów dostępowych, szafki służącej do ładowania baterii, przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów, tablicy interaktywnej i projektora krótkoogniskowego. 6. Wykonawca dostarczy sprzęt do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Fastach, ul. Białostocka 5, 15-694 Białystok-Fasty, własnym transportem i na własny koszt wliczony w cenę. Minimum na dzień przed dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie o godzinie dostawy, osobach realizujących dostawę (imię, nazwisko, telefony kontaktowe). Dostarczony sprzęt musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia. Wydanie sprzętu będzie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość dostarczonego sprzętu. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Część II do SIWZ. CZĘŚĆ II - Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 zestawów komputerowych w ramach programu Rozwój Infrastruktury Kultury/Infrastruktura domów kultury Każdy zestaw składa się z dwóch komputerów/notebooków, urządzenia wielofunkcyjnego, oprogramowania do edycji zdjęć, oprogramowania do edycji filmów oraz oprogramowania Office. 1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz posiadać instrukcje w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących polskich przepisach. 2. Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę. Gwarancję, którymi objęty jest sprzęt liczone są od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie strony. 4. Wykonawca zobowiązuje się do konfiguracji i zainstalowania następujących urządzeń/oprogramowania: 1) konfiguracja i zainstalowanie urządzenia wielofunkcyjnego, 2) konfiguracja i zainstalowanie oprogramowania do edycji zdjęć i oprogramowania do edycji filmów, 3) zainstalowanie oprogramowania Office, 6. Wykonawca dostarczy sprzęt do Urzędu Gminy w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, własnym transportem i na własny koszt wliczony w cenę. Minimum na dzień przed dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie o godzinie dostawy, osobach realizujących dostawę (imię, nazwisko, telefony kontaktowe). Dostarczony sprzęt musi być zapakowany w oryginalne opakowania/pudełka tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia. Wydanie sprzętu będzie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość dostarczonego sprzętu. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Część III do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy: i. upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo innego dokumentu, ii. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, (dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie - zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena brutto ulegnie zmianie w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostanie bez zmian, - zmiany przedstawicieli stron umowy, - jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobrzyniewie Duzym ul. Białostocka 25 16-002 Dobrzyniewo Duże pok.12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrzyniewie Duzym ul. Białostocka 25 16-002 Dobrzyniewo Duże pok.1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I - Zakup pomocy dydaktycznych jest współfinansowany ze środków pochodzących z budżetu państwa w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych- Cyfrowa Szkoła Część II - Zakup komputerów współfinansowany jest ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego w ramach programu Rozwój Infrastruktury Kultury/Infrastruktura Domów Kultury.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROGRAMU CYFROWA SZKOŁA ORAZ KOMPUTERÓW W RAMACH PROGRAMU ROZWÓJ INFRASTRUKTURY KULTURY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Fastach w ramach programu Cyfrowa Szkoła. 1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz posiadać instrukcje w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących polskich przepisach. 2. Wykonawca zobowiązany do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) owych komputerów z istniejącym systemem plików oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz z serwerem pocztowym Microsoft Exchange. 3. Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę. Gwarancję, którymi objęty jest sprzęt liczone są od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie strony. 4. Wykonawca zobowiązuje się do konfiguracji i zainstalowania następujących urządzeń/oprogramowania: 1) konfiguracji sieci bezprzewodowej, 2) konfiguracji stanowisk uczniowskich i nauczycielskich, 3) konfiguracja urządzenia sieciowego, 4) zainstalowania oprogramowania biurowego, 5) zainstalowania oprogramowania antywirusowego, 6) zainstalowania oprogramowania do zarządzania zestawem mobilnych komputerów dla potrzeb edukacyjnych, 7) zainstalowania oprogramowania zabezpieczającego uczniów przed dostępem do treści niepożądanych w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty. 5. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do zamontowania urządzeń sieciowych, tj. Routera, kontrolera WLAN, Punktów dostępowych, szafki służącej do ładowania baterii, przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów, tablicy interaktywnej i projektora krótkoogniskowego. 6. Wykonawca dostarczy sprzęt do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Fastach, ul. Białostocka 5, 15-694 Białystok-Fasty, własnym transportem i na własny koszt wliczony w cenę. Minimum na dzień przed dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie o godzinie dostawy, osobach realizujących dostawę (imię, nazwisko, telefony kontaktowe). Dostarczony sprzęt musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia. Wydanie sprzętu będzie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość dostarczonego sprzętu. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Część II do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROGRAMU CYFROWA SZKOŁA ORAZ KOMPUTERÓW W RAMACH PROGRAMU ROZWÓJ INFRASTRUKTURY KULTURY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 zestawów komputerowych w ramach programu Rozwój Infrastruktury Kultury/Infrastruktura domów kultury Każdy zestaw składa się z dwóch komputerów/notebooków, urządzenia wielofunkcyjnego, oprogramowania do edycji zdjęć, oprogramowania do edycji filmów oraz oprogramowania Office. 1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz posiadać instrukcje w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących polskich przepisach. 2. Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę. Gwarancję, którymi objęty jest sprzęt liczone są od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie strony. 4. Wykonawca zobowiązuje się do konfiguracji i zainstalowania następujących urządzeń/oprogramowania: 1) konfiguracja i zainstalowanie urządzenia wielofunkcyjnego, 2) konfiguracja i zainstalowanie oprogramowania do edycji zdjęć i oprogramowania do edycji filmów, 3) zainstalowanie oprogramowania Office, 6. Wykonawca dostarczy sprzęt do Urzędu Gminy w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, własnym transportem i na własny koszt wliczony w cenę. Minimum na dzień przed dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie o godzinie dostawy, osobach realizujących dostawę (imię, nazwisko, telefony kontaktowe). Dostarczony sprzęt musi być zapakowany w oryginalne opakowania/pudełka tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia. Wydanie sprzętu będzie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość dostarczonego sprzętu. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Część III do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.