eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Dostawa papieru kserograficznego oraz innych materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Płońsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Płońsk: Dostawa papieru kserograficznego oraz innych materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Płońsku
Numer ogłoszenia: 332929 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Płońsku , ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623732, faks 023 6629300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USPlonsk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego oraz innych materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Płońsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz innych materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Płońsku wg poniższej specyfikacji: 1. Blok w kratkę makulaturowy A4, klejony na górze, z okładką, 100 kartek Szt. 80; 2. Długopis zwykły czarny, z wymiennym wkładem Szt. 150; 3. Wkład do długopisu jw., kolor czarny Szt. 100; 4. Długopis zwykły czerwony, z wymiennym wkładem Szt. 20; 5. Wkład do długopisu jw., kolor czerwony Szt. 10; 6. Długopis zwykły niebieski, z wymiennym wkładem Szt. 150; 7. Wkład do długopisu jw., kolor niebieski Szt. 100; 8. Długopis z przylepcem na sprężynce, stojący z wymiennym wkładem, wkład koloru niebieskiego Szt. 160; 9. Długopis żelowy czarny Szt. 20; 10. Długopis żelowy czerwony Szt. 10; 11. Dziurkacz biurowy, dwutorowy, rozstaw dziurek 80 mm, średnica dziurek 5,5 mm, jednorazowo dziurkuje do 25 kartek, wyposażony w ogranicznik papieru oraz pojemnik na śmieci Szt. 10; 12. Dziurkacz biurowy, dwutorowy, rozstaw dziurek 80 mm, średnica dziurek 5,5 mm, z możliwością dziurkowania ok. 15 kartek, wyposażony w pojemnik na śmieci Szt. 10; 13. Flamaster biurowy, zwykły, kolor czarny Szt. 100; 14. Flamaster biurowy, zwykły, kolor czerwony Szt. 30; 15. Foliowe okładki do bindowania o grubości 200 mic., format A4, przezroczyste, bezbarwne (op. - 100 szt.) Op. 2; 16. Gumka do ścierania typu Pentel ZEH05 przeznaczona do ścierania ołówka, nie krusząca się Szt. 80; 17. Grzbiety do bindowania 6 mm (op. 100 szt.) Op. 1; 18. Grzbiety do bindowania 8 mm (op. 100 szt.) Op. 1; 19. Grzbiety do bindowania 10 mm (op. 100 szt.) Op. 1; 20. Kalka ołówkowa A4 (op. - 50 szt.) Op. 10; 21. Karteczki kostka o wym. 85mm x 85mm x 35 mm, biała klejona w bloczku Bloczków 120; 22. Karteczki samoprzylepne o wym. 76 mm x 76 mm, klejone wzdłuż jednego boku, żółte, ilość kartek w bloczku 100 Bloczków 60; 23. Karteczki znaczniki samoprzylepne kolorowe Bloczków 5; 24. Kartony do archiwizacji, grzbiet 100 mm, pojemność 1000 kartek A4, wymiary 350x100x250 mm Szt. 500; 25. Kaseta DAT HP 72 Szt. 20; 26. Kaseta DAT - 160 Szt. 30; 27. Kaseta DDS-4 Szt. 30; 28. Klej biurowy w sztyfcie 25-35g., bezwonny, nietoksyczny, do klejenia papieru, tektury itp. Szt. 100; 29. Koperta biała DL SK okno prawe, samoprzylepna (klej na dwóch klejących się powierzchniach), (op. - 1000 szt.) Op. 30; 30. Koperta C-6 (114x162), biała, samoprzylepna (klej na dwóch klejących się powierzchniach), (op. - 1000 szt.) Op. 10; 31. Korektor w piórze, z metalowa końcówką Szt. 20; 32. Koszulki foliowe A4, przezroczyste, do segregatora, wykonane z folii PP o grubości ok. 50 mikronów, otwierane od góry, (op. - 100 szt.) Op. 50; 33. Koszulki foliowe A5, przezroczyste, do segregatora, wykonane z folii PP o grubości ok. 50 mikronów, otwierane od góry, (op. - 100 szt.) Op. 2; 34. Linijka ok. 30 cm., z trwałą, nieścieralną, precyzyjną podziałką w mm. Szt. 10; 35. Maczałka glicerynowa (nawilżacz do palców), bezbarwna, bezwonna, na bazie gliceryny, poj. 20 mm Szt. 10; 36. Marker czarny, permanentny, gruby, okrągła końcówka wodoodporny Szt. 30; 37. Nożyczki do cięcia papieru, ergonomicznie wyprofilowany uchwyt, ok. 20 cm., ostrze ze stali nierdzewnej Szt. 10; 38. Okładka do bindowania A4, nieprzezroczysta, kolorowa, ze sztywnego tworzywa (op. 100 szt.) Op. 1; 39. Ołówek drewniany o twardości HB, z zaokrąglona końcówką, bez gumki Szt. 80; 40. Papier kserograficzny A3* Ryz 10; 41. Papier kserograficzny A4* Ryz 1000; 42. Papier komputerowy składanka 375x12x1, gram. 70 g/m2 Op. 25; 43. Pianka antystatyczna do czyszczenia obudowy komputerów, pojemność 400 ml. Szt. 5; 44. Pinezki srebrne (op.-50 szt.) Op. 5; 45. Pisak do płyt CD/DVD, szerokość linii pisania 0,8 - 1,0 mm, kolor czarny Szt. 2; 46. Płyta CD - R, 700 MB Szt. 40; 47. Płyta DVD+R, 4,7 GB Szt. 40; 48. Poduszka do stempli w pudełku z tworzywa, zawierająca wkład barwiący, o wym. 7x11 cm Szt. 2; 49. Powietrze sprężone, przeznaczone do usuwania zanieczyszczeń z trudno dostępnych miejsc sprzętu komputerowego, poj. 400 ml. Szt. 10; 50. Przekładki polipropylowe ( literowe) A4, multiperforowane, pasują do każdego segregatora, format A4 Op. 3; 51. Rozszywacz, do wszystkich rodzajów zszywek zaopatrzony w ergonomiczne uchwyty o antypoślizgowej powierzchni Szt. 20; 52. Segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, w grubej nielaminowanej oprawie z okuciami - szer. grzbietu 50mm Szt. 50; 53. Segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, w grubej nielaminowanej oprawie z okuciami - szer. grzbietu 75 mm. Szt. 150; 54. Skoroszyt tekturowy A4 oczkowy pełny, biały, wpinany do segregatora, wykonany z kartonu grubości 250g/m2 (op. - 50 szt.) Op. 30; 55. Skoroszyt A4 zwykły, kartonowy, biały, wykonany z kartonu o grubości 250g/m2 (op. - 50 szt.) Op. 4; 56. Skoroszyt A4, wykonany z folii PCV, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa (granatowa) wpinany do segregatora, (op. - 10 szt.) Op. 230; 57. Skorowidz A4 96k. w kratkę w twardej okładce Szt. 15; 58. Spinacze biurowe, owalne, metalowe, srebrne, R28, (op. 100 szt.) Op. 50; 59. Spinacze biurowe, owalne, metalowe, srebrne, R50 (op. 100 szt.) Op. 50; 60. Taśma samoprzylepna przezroczysta 24 mm Szt. 40; 61. Teczka kartonowa, wiązana, biała, na dokumenty A4, wykonana z kartonu o grubości 250g/m2 , posiada 3 wewnętrzne zakładki zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów (op. - 50 szt.) Op. 300; 62. Teczka z rzepem, do przechowywania dokumentów A4 Szt. 10; 63. Temperówka metalowa Szt. 15; 64. Tusz do stempli gumowych i polimerowych, (do stempli ręcznych i samotuszujących z gumową lub polimerową płytką stemplującą), buteleczka z końcówką ułatwiającą nasączanie poduszek, bezolejowy, czerwony (25 ml) Szt. 80; 65. Tusz do stempli gumowych i polimerowych, (do stempli ręcznych i samotuszujących z gumową lub polimerową płytką stemplującą), buteleczka z końcówką ułatwiającą nasączanie poduszek, bezolejowy, czarny (25 ml) Szt. 5; 66. Wąsy do skoroszytu (op. 25 szt.) Op. 5; 67. Wkład do długopisu typu Zenith metalowy, o dużej pojemności, grubość linii pisania 0,5 mm, kolor czarny Szt. 80; 68. Zakreślacz żółty Szt. 40; 69. Zakreślacz zielony Szt. 30; 70. Zeszyt A4 96k. w kratkę w twardej oprawie Szt. 15; 71. Zeszyt A5 96k. w kratkę w twardej oprawie Szt. 10; 72. Zszywacz ręczny biurowy, na zszywki 24/6, jednorazowo zszywa do 30 kartek Szt. 15; 73. Zszywki 23/10 (op. 1000) Op. 20; 74. Zszywki 24/6 (op. - 1000) Op. 500; 75. Zszywki 24/8 (op. - 1000) Op. 20; 76. Zszywki 24/10 (op. - 1000) Op. 20..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 24.11.32.00 - Sprężone powietrze 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub aktualnie wykonuje min. 2 dostawy papieru kserograficznego oraz innych materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto każda.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 2) W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - udzielone pełnomocnictwo rodzajowe liderowi wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie, jednocześnie wskazujące zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji, podpisania umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 Ustawy dopuszcza następujące istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i jej warunki: 1) Zmiana przedstawicieli wykonawcy w odniesieniu do realizacji przedmiotu umowy; 2) Zmiana wartości brutto przedmiotu umowy, cen jednostkowych (brutto) i wartości (brutto) poszczególnych pozycji o kwoty wynikające z ewentualnej zmiany stawek VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy; zmiana taka zostanie dokonana w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USPlonsk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Płońsku ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Skarbowym w Płońsku przy ul. Spółdzielczej 2 w pokoju nr 12 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.