eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem oraz urządzeniami peryferyjnymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Zawiercie: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem oraz urządzeniami peryferyjnymi
Numer ogłoszenia: 332870 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6710710-2 w. 551, faks 32 6721971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem oraz urządzeniami peryferyjnymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeniami peryferyjnymi, niezbędnymi w celu realizacji projektu pn. Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzie wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego realizowanego w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet II Społeczeństwo informacyjne. Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 Zadań. 1. ZADANIE NR 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionego sprzętu: 1) jednostka centralna - 12 szt. 2) monitor - 12 szt. 3) zasilacz UPS - 12 sz. 4) drukarka laserowa A4 mono - 10 szt. 5) urządzenia wielofunkcyjne A3 - 7 szt. 6) system operacyjny do jednostek centralnych - 12 szt. 7) licencje dostępowe MS Serwer 2012 Standard - 4 szt. 8) licencje dostępowe MS SBS 2008 - 8 szt. 9) Pakiet biurowy - 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. ZADANIE NR 2 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionego sprzętu: 1) skaner / ploter A0 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3. ZADANIE NR 3 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionego sprzętu: 1) serwer - 1 szt. 2) serwer - 1 szt. 3) system operacyjny dla serwera - 2 szt. 4) zasilacz UPS - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ. 4. ZADANIE NR 4 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: 1) motor bazy danych - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ. 5. ZADANIE NR 5 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: 1) system bezpieczeństwa sieci - firewall - 1 szt. 2) konfiguracja/wdrożenie systemu firewall Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Zadania, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W ramach Zadania należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty na określone Zadanie. POZOSTAŁE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Dotyczy wszystkich oferowanych serwerów, urządzeń komputerowych, sieciowych i peryferyjnych, będących przedmiotem zamówienia - odpowiednio w zakresie poszczególnych Zadań: W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy wyspecyfikowane urządzenia do miejsca ich przeznaczenia. Wraz z dostawą urządzeń wykonawca winien dostarczyć wszystkie niezbędne do instalacji i uruchomienia urządzeń elementy instalacyjne w szczególności odpowiednie okablowanie. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, kompletne i sprawne, być wolne od wad prawnych, spełniać wszelkie wymagania funkcjonalne, techniczne i jakościowe w szczególności standardy Polskich Norm przenoszących zharmonizowane normy europejskie, odpowiednie dla rodzaju przedmiotu zamówienia. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą spełniać wymogi Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 138, poz. 935 z późn. zm.) i posiadać widoczne oznaczenia CE. Wszystkie dostarczone urządzenia musza pochodzić z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek. Zamawiający wymaga aby wszystkie urządzania były dostarczone z kompletem dokumentów dotyczących tych urządzeń w szczególności wykonawca winien dostarczyć karty gwarancyjne, instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w polskiej wersji językowej. Gwarancja i serwis - wymagane jest udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu na dostarczone urządzenia oraz zapewnienie wsparcia technicznego jak to opisano szczegółowo w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2) Dotyczy wszystkich oferowanych systemów i programów będących przedmiotem zamówienia - odpowiednio w zakresie poszczególnych Zadań: Systemy i programy komputerowe, będące przedmiotem niniejszego zamówienia powinny pochodzić z legalnego źródła i posiadać wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.), oraz być kompletne, to jest posiadać wszystkie niezbędne elementy do prawidłowego działania wszystkich przewidzianych w danym systemie lub programie funkcji i funkcjonalności. Dostarczone przez wykonawcę systemy i programy komputerowe, będące przedmiotem zamówienia nie mogą naruszać ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 90, poz. 631 ze zmianami) Wszystkie dostarczone urządzenia, będące przedmiotem zamówienia musza pochodzić z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek. Zamawiający wymaga aby wszystkie systemy i programy komputerowe, będące przedmiotem zamówienia były dostarczone łącznie z umowami licencyjnymi. Zasady równoważności Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w Załączniku nr 4 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia (o udowodnionej równoważności technologicznej). Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0, 30.23.20.00-4, 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 23.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości Zadanie nr 1 - 1900,00 zł - słownie jeden tysiąc dziewięćset złotych Zadanie nr 2 - 1000,00 zł - słownie jeden tysiąc złotych Zadanie nr 3 - 1200,00 zł - słownie jeden tysiąc dwieście złotych Zadanie nr 4 - 500,00 zł - słownie pięćset złotych Zadanie nr 5 - 300,00 zł - słownie trzysta złotych Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach -pieniądzu przelewem na rachunek bankowy -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ S.A. 94 2030 0045 1110 0000 0176 1970 z dopiskiem Zakup wraz z dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeniami peryferyjnymi - Zadanie nr ... O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje termin wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wadium wniesione w formie niepieniężnej - art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pokoju 309, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium wniesione w formach, o których mowa w rozdziale IX pkt 5) SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. W szczególności Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich Zadań Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich Zadań Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich Zadań Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia. - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 5 - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, ze dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, posiadającą kwalifikacje potwierdzone ukończeniem szkolenia certyfikowanego przez producenta sprzętu w zakresie ruchu sieciowego - routing, switching, bezpieczeństwa sieciowego -VPN,Firewall, IPS. Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia- nie spełnia na podstawie Wykazu osób - Załącznik nr 5 do SIWZ W zakresie podstałych Zadań Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich Zadań Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunku metodą graniczna spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty - Aktualny Certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny na proces produkcji lub projektowania i produkcji oferowanych komputerów - jednostek centralnych i lub serwerów, będących przedmiotem zamówienia - odpowiednio do składanej oferty, - Aktualny Certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych wynikających z udzielenia gwarancji producenta oferowanych komputerów - jednostek centralnych i lub serwerów, będących przedmiotem zamówienia - odpowiednio do składanej oferty, - Aktualny Certyfikat ISO 14001:2004 lub równoważny na proces produkcji lub projektowania i produkcji oferowanych monitorów i lub serwerów - odpowiednio do składanej oferty - Dokument potwierdzający zgodność oferowanych komputerów i monitorów z normą Energy Star - wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera (jednostki centralnej) oraz monitora w internetowym katalogu www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. Odpowiednio do składanej oferty - Dokument potwierdzający, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status Certified for Windows dla systemów Microsoft Windows Server 2008 R2 x64, x86, Microsoft Windows Server 2012 - należy dołączyć do oferty wydruk ze strony internetowej www.windowsservercatalog.com - odpowiednio do składanej oferty. - Dokument potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów - jednostek centralnych z oferowanym systemem operacyjnym - dopuszcza się wydruk z odpowiedniej strony internetowej - odpowiednio do składanej oferty - Dokument potwierdzający, że głośność oferowanych komputerów - jednostek centralnych mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego - IDLE wynosi maksymalnie 21 dB -dokument należy złożyć w postaci oświadczenia lub deklaracji producenta lub raportu niezależnej akredytowanej jednostki badawczej lub w postaci innego dokumentu równoważnego - odpowiednio do składanej oferty - Dokument potwierdzający wynik testu dla oferowanych modeli serwerów lub rodziny serwerów wraz z oferowanymi procesorami - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 4, - wydruk lub wydruki ze strony internetowej www.spec.org. Odpowiednio do składanej oferty. - Deklaracje zgodności CE dotyczące oferowanych komputerów, monitorów i lub serwerów i lub skanera - plotera A0 - odpowiednio do składanej oferty - Oświadczenie Wykonawcy, że serwis oferowanych komputerów i lub monitorów i lub serwerów, będących przedmiotem zamówienia- realizowany będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - odpowiednio do składanej oferty - Dokument potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą autoryzacji producenta oferowanych komputerów i lub monitorów i lub serwerów, będących przedmiotem zamówienia - odpowiednio do składanej oferty - Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku awarii dysków producent lub autoryzowany partner serwisowy dostarczy nowe dyski a uszkodzone pozostawi u Zamawiającego - dotyczy komputerów - jednostek centralnych i lub serwerów - odpowiednio do składanej oferty. UWAGA : Zamiast Certyfikatów potwierdzających stosowanie norm serii ISO 9001 lub ISO 14001, o których mowa powyżej - wykonawca może złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez producenta sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego równoważnych środków zapewnienia jakości lub stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem -odpowiednio.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ - formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ - uzupełniony o wartości - parametry oferowane Załącznik nr 4 do SIWZ - pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy - dowód wniesienia wadium - pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów - jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w treści umowy mogą zostać wprowadzone po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji Zmiana w treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści umowy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w następujących przypadkach: wystąpienia siły wyższej - przez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, powierzenia części umowy podwykonawcy w trakcie trwania umowy, rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy z zastrzeżeniem zapisów § 12 ust. 1 i 2. przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia trudności organizacyjnych lub technicznych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w przypadku opóźnienia dostawy przez producenta lub głównego dystrybutora przedmiotu zamówienia ponad przeciętny termin dostawy, co musi być pisemnie udokumentowane. zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny będzie przedmiot umowy o parametrach nie gorszych niż w Ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że cena równoważnego modelu (typu, wersji) nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie (tzn. sprzęt równoważny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie wskazanego w Ofercie modelu (typu, wersji) z produkcji Wykonawca musi pisemnie udokumentować

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawiercie.powiat.finn.pl; www.zawiercie.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie Samodzielny Referat Zamówień Publicznych pok. 309 - III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie kancelaria główna na parterze lub pokój 309 - III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach realizacji projektu Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzie wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego realizowanego w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet II Społeczeństwo informacyjne. Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionego sprzętu: 1) jednostka centralna - 12 szt. 2) monitor - 12 szt. 3) zasilacz UPS - 12 sz. 4) drukarka laserowa A4 mono - 10 szt. 5) urządzenia wielofunkcyjne A3 - 7 szt. 6) system operacyjny do jednostek centralnych - 12 szt. 7) licencje dostępowe MS Serwer 2012 Standard - 4 szt. 8) licencje dostępowe MS SBS 2008 - 8 szt. 9) Pakiet biurowy - 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0, 30.23.20.00-4, 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionego sprzętu: skaner - ploter A0 - szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionego sprzętu: 1) serwer - 1 szt. 2) serwer - 1 szt. 3) system operacyjny dla serwera - 2 szt. 4) zasilacz UPS - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: 1.motor bazy danych - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: 1) system bezpieczeństwa sieci - firewall - 1 szt. 2) konfiguracja/wdrożenie systemu firewall Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.