Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-19
Koronowo: Dostawa agregatu prądotwórczego
Numer ogłoszenia: 332820 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie , ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa agregatu prądotwórczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego wraz z rozładunkiem, montażem oraz wykonaniem stosownej dokumentacji projektowej, jak również dokonanie pomiarów odbiorczych w miejscu pracy agregatu i przeszkolenie pracowników w zakresie prawidłowej eksploatacji sprzętu. KOD CPV: 31122000-7 2. Szczegółowe informacje: Zakres zamówienia obejmuje: a) Dostawę zautomatyzowanego, stacjonarnego agregatu prądotwórczego o minimalnych parametrach technicznych: Agregat prądotwórczy z funkcją samostartu Prądnica synchroniczna trójfazowa: Moc ciągła czynna 80 kW / 100kVA Moc awaryjna 120 kVA Napięcie znamionowe 400/230 V Częstotliwość znamionowa 50 Hz Stabilność napięcia 1% Stabilność częstotliwości 0,25% Zawartość harmonicznych 2% Stopień ochrony prądnicy IP 21 Klasa izolacji H System wzbudzenia bezszczotkowy / samowzbudny Regulator napięcia elektroniczny (AVR) Silnik napędowy wysokoprężny: Typ zasilania turbodoładowany Paliwo ON Prędkość obrotowa 1500 obr/min Rodzaj regulacji obrotów elektroniczna Napięcie instalacji rozruchowej 24 V Zespół prądotwórczy: Wersja w obudowie wygłuszającej przeznaczona do eksploatacji na wolnym powietrzu Pojemność zbiornika paliwa powinna zapewniać 12 godzin pracy przy mocy ciągłej 80 kW Rozruch automatyczny z zintegrowanym układem SZR, współpracujący z tradycyjnymi zasilaczami typu UPS Automatyczny układ podgrzewania bloku silnika i ładowania akumulatorów Drzwi dostępu serwisu zamykane na klucz Poziom głośności LWA max 98 db (A) Panel sterowania Automatyczne włączanie i wyłączanie, kontrola stanów pracy agregatu i sieci elektrycznej Panel rozruchu automatycznego współpracujący z zintegrowanym układem SZR Generujący sygnały alarmowe, wyłączający agregat po przekroczeniu parametrów krytycznych Blokada wykluczająca włączenie napięcia z zespołu prądotwórczego na sieć elektroenergetyczną Licznik motogodzin Rozruch ręczny i wyłącznik awaryjny b) Wykonanie niezbędnego projektu z wszelkimi uzgodnieniami i pozwoleniami. c) Przygotowanie fundamentu niezbędnego dla posadowienia oferowanego agregatu oraz przygotowanie drogi kablowej z rozdzielni NN - wykonanie instalacji elektrycznych w celu podłączenia zespołu z instalacją odbiorczą. d) Posadowienie agregatu na fundamencie wraz z podłączeniem do instalacji oraz próbne uruchomienie urządzenia: Wykonawca wyposaża agregat w płyny eksploatacyjne (z wyjątkiem oleju napędowego). e) Przeszkolenie pracowników w zakresie prawidłowej eksploatacji agregatu. f) należy wykonać układ odprowadzania spalin 3. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do oględzin miejsca montażu celem dokładnej wyceny prac niezbędnych do montażu i podłączenia agregatu. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia posiadanej dokumentacji technicznej niezbędnej do wyceny robót. 4. Wszelkie prace instalacyjne oraz lokalizacja każdego z elementów muszą zostać uprzednio uzgodnione z Zamawiającym. 5. Miejsce wykonania prac: teren Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 7.30-15.30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 6. Całość robót powinna być prowadzona z uwzględnieniem: - przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, - przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej, - przepisów dotyczących pracy przy urządzeniach elektrycznych, - lokalnych warunków wynikających ze specyfiki jednostki. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację techniczną w języku polskim. 8. Wykonawca zapewnia pełen serwis gwarancyjny i płatny pełen serwis pogwarancyjny na oferowane urządzenie. Okres gwarancyjny obejmować będzie przez okres 36 miesięcy liczony od daty odbioru przedmiotu umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.20.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Koronowo
ul. Bydgoska 27
86-010 Koronowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
więcej: przetargi w Koronowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.