eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik › Odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Kurzętnik: Odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 332798 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku , ul. Sienkiewicza 48, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4748230, faks 056 4748230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2009/2010 Przedmiot zamówienia obejmuje : -zadanie 1 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-3 (nr inwentarzowy 6/7/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton i długości skrzyni min.5,20 m -zadanie 2 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 (nr inwentarzowy 6/8/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton -zadanie 3 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 (nr inwentarzowy 6/9/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton -zadanie 4 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 (nr inwentarzowy 7/12/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton -zadanie 5 : Załadunek do piaskarek, na bazie ZDP w Kurzętniku, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 -zadanie 6 : Załadunek do piaskarek, na terenie gminy Biskupiec, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 . Wymagane dysponowanie placem do składowania mieszanki piasku z solą w ilości ok. 100 ton -zadanie 7 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg (o nr inwentarzowym 10/16) . Wymagany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie. -zadanie 8 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg (o nr inwentarzowym 10/17). Wymagany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie. -zadanie 9 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg (o nr inwentarzowym 10/18). Wymagany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie. -zadanie 10 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg (o nr inwentarzowym 6/4/582). Wymagany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie. -zadanie 11 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg (o nr inwentarzowym 6/5/582). Wymagany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie. -zadanie 12 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego do odśnieżania dróg (o nr inwentarzowym 10/21). Wymagany ciągnik rolniczy (np. typu C-385). -zadanie 13 : Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 2 m3 ?zadanie 14 : Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 3 m3 -zadanie 15: Podstawienie nośnika z pługiem dwuskrzydłowym do odśnieżania dróg powiatowych na terenie gminy Grodziczno. Wymagany pług własny wykonawcy zamontowany na ciągniku rolniczym z napędem na dwie osie. Przez podstawienie nośnika rozumie się podstawienie na bazę ZDP pojazdów/maszyn wymienionych w pkt.3.2 wraz z uprawnionymi kierowcami/operatorami, od chwili wezwania do czasu odwołania. Do obowiązków wykonawcy należy zapewnienie prawidłowej obsługi podstawionego nośnika na cały czas prowadzenia akcji (w tym również akcji całodobowej). Oferta powinna być skalkulowana i określać wynagrodzenie na 1 godzinę pracy (dla zadań od 1 do 14) oraz za 1 godz. dyżuru na bazie ZDP (dla zadań od 1 do 5). Zamówienie nie przewiduje dyżurów dla nośników pługów dwuskrzydłowych (zadania od 7 do 15) oraz dla zadania 6. W cenę oferty należy wkalkulować w szczególności : a)wszelkie materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy podstawianego nośnika/sprzętu b)zakup i montaż lampy błyskowej w kolorze pomarańczowym (dla zadań od 1 do 4 oraz zadań od 7 do 15) c)oleje i materiały napędowe niezbędne do prawidłowej pracy piaskarek (dla zadnia od 1 do 4). Normy zużycia tych materiałów wynoszą : -piaskarka P-1 i P-3 1,5 l/godz. oleju napędowego i 2,5 % ( w stosunku do ilości zużytego oleju napędowego) oleju silnikowego d)czas pracy kierowców (zadanie 1 do 4 i 7 do 15), operatorów (zadanie 5 i 6) oraz wszelkie koszty związane z dysponowaniem placem (zadanie 6) Przez pracę rozumie się : a)dla zadań od 1 do 4 : -czas załadunku piaskarki mieszanką piasku z solą -czas odśnieżania/usuwania śliskości dróg powiatowych na trasie wg zlecenia osoby kierującej pracami zimowego utrzymania dróg b) dla zadnia 5 i 6 : -czas załadunku piaskarek mieszanką piasku z solą c)dla zadań od 7 do 15 : -czas odśnieżania dróg powiatowych na trasie wg zlecenia Osoby kierującej pracami zimowego utrzymania dróg Przez dyżur (zadanie od 1 do 5) rozumie się : a)dla zadań od 1 do 4 : -czas oczekiwania na pracę liczony od chwili stawienia się na bazie ZDP do momentu wyjazdu na trasę b)dla zadania 5 : -czas oczekiwania na kolejne załadunki piaskarek Szczegółowy zakres usług zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:- posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnienia-nie spełnia Sposób oceny warunków udziału wykonawcy w postępowaniu został szczegółowo opisany w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagany zakres informacji: nazwa i siedziba firmy, zakres działalności oferenta, data rejestracji, imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, sposób reprezentowania, informacja o stanie firmy (likwidacja, upadłość). W przypadku braku pełnego zakresu powyższych informacji w dokumentach określonych w pierwszym zdaniu niniejszego punktu wykonawca winien załączyć kopie stosownych dokumentów lub oświadczenie zawierające brakujące informacje. (Oświadczenie nie może dotyczyć zakresu prowadzonej działalności) b)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych c)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 6.2Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)oświadczenie, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)oświadczenie, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a)Oświadczenie o dysponowaniu w nieograniczonym zakresie sprzętem wymienionym w formularzu ofertowym (dla zadania 6 dodatkowo oświadczenie o dysponowaniu placem do składowania mieszanki) - złożone na formularzu ofertowym b)Oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpnml.za.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48 13-306 Kurzętnik.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48 13-306 Kurzętnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do piaskarki P-3 (nr inwentarzowy 6/7/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton i długości skrzyni min.5,20 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 (nr inwentarzowy 6/8/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 (nr inwentarzowy 6/9/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadnie 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 (nr inwentarzowy 7/12/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek do piaskarek, na bazie ZDP w Kurzętniku, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 0,25 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek do piaskarek, na terenie gminy Biskupiec, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 . Wymagane dysponowanie placem do składowania mieszanki piasku z solą w ilości ok. 100 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg (o nr inwentarzowym 10/16) . Wymagany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zADANIA 8..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg (o nr inwentarzowym 10/17). Wymagany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg (o nr inwentarzowym 10/18). Wymagany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg (o nr inwentarzowym 6/4/582). Wymagany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg (o nr inwentarzowym 6/5/582). Wymagany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego do odśnieżania dróg (o nr inwentarzowym 10/21). Wymagany ciągnik rolniczy (np. typu C-385)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 2 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 3 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika z pługiem dwuskrzydłowym do odśnieżania dróg powiatowych na terenie gminy Grodziczno. Wymagany pług własny wykonawcy zamontowany na ciągniku rolniczym z napędem na dwie osie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.