eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa lasera plotera grawerującego dla potrzeb Biura Ewidencji Osobowej WP.



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Warszawa: Zakup i dostawa lasera plotera grawerującego dla potrzeb Biura Ewidencji Osobowej WP.
Numer ogłoszenia: 332744 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, faks 022 6824108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2063.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa lasera plotera grawerującego dla potrzeb Biura Ewidencji Osobowej WP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)dostawa lasera grawerującego do wykonywania pieczęci w gumie oraz cięcia, grawerowania, znakowania w innych materiałach ze specjalistycznym oprzyrządowaniem i oprogramowaniem; 2)dostawa materiału na wykonie pieczęci, tabliczek informacyjnych; 3)zainstalowanie i uruchomienie urządzenia; 4)przeszkolenie personelu do obsługi oprogramowania i urządzenia; 5)zapewnienie serwisu gwarancyjnego. 2.Opis techniczny. Laser grawerujący do pieczęci: 1)typ lasera - CO2, 2)moc wyjściowa: 40 - 50 W, 3)soczewka 1,5, 4)klasa bezpieczeństwa lasera 1, 5)chłodzenie powietrzem, 6)wielkość pola roboczego: od 600 - do 640 mm x od 300 - do 330 mm, 7)maksymalna wysokość grawerowanego przedmiotu: 150 - 170 mm, 8)maksymalna średnica grawerowanych przedmiotów: 100 - 110 mm, 9)regulowana oś Z, 10)prędkość znakowania min. 1800 mm s, 11)wymiary max. urządzenia (bez filtra): 1.szer. - 1200 mm, 2.głębokość - 880 mm, 3.wysokość - 600 mm (bez stolika pod urządzenie), 12)zasilanie 230V, 50 Hz, 13)poziom hałasu poniżej 70dB, 14)szczelna obudowa komory roboczej, 15)klapa robocza oszklona szybą z wbudowanym filtrem blokującym promieniowanie szkodliwe, 16)klapa robocza wyposażona w elektroniczne zabezpieczenie, które automatycznie wyłącza urządzenie po jej otwarciu, 17)elementy prowadzące, łożyska, silniki zabezpieczone przed kurzem, dymem, pyłem z grawerowania, 18)wymiana lustra, jego demontaż do czyszczenia bez potrzeby ponownej kalibracji, 19)bezobsługowa praca przez okres co najmniej 6 miesięcy, 20)zwierciadła o dużej odporności energetycznej. Dodatkowe ukompletowanie; a)zapasowy komplet wkładów filtrujących - 2 kpl., b)laminat w kolorze złotym, wymiar 600 mm x 300 mm - 10 ark., c)laminat w kolorze srebrnym, wymiar 600 mm x 300 mm - 10 ark., d)laminat czerwony, wymiar 600 mm x 300 mm - 5 ark., e)laminat niebieski, wymiar 600 mm x 300 mm - 5 ark., f)laminat zielony, wymiar 600 mm x 300 mm - 5 ark. g)guma na pieczątki bezzapachowa, format A4 - 500 ark. 3.Niezbędne elementy wyposażenia urządzenia to: 1)stacja robocza z monitorem, klawiaturą i myszą: a)procesor: min. IntelRPentiumRDual Core 2,20 GHz, b)pamięć RAM: min. 2GB DDR2, c)HDD: min. 500 GB, d)napęd optyczny: DVD+ - RW 16x SuperMulti, e)stacja dyskietek 1,44HD f)zewnętrzne porty we-wy: z tyłu: 4 x USB 2.0, 1 x port szeregowy, 2 x PS 2, 1 x VGA, wejście wyjście audio, z przodu: 2 x USB 2.0, g)mysz optyczna z rolką do przewijania, h)klawiatura standardowa, i)zasilacz UPS, podtrzymanie min. 10 minut, j)monitor: min 21, LCD z aktywną matrycą TFT, 2)listwa zasilająca, 3)samoczynny system chłodzenia powietrzem, 4)zespół wyciągowy pyłu i dymu wraz z odpowiednim układem filtrującym z odprowadzeniem powietrza na zewnątrz, 5)system nadmuchu powietrza na miejsce robocze, 6)kompresor umieszczony poza urządzeniem, 7)marker do pozycjonowania i wizualizacji obszaru grawerowania, 8)stolik pod urządzenie - musi zapewnić stabilną pracę urządzenia i być elementem jego wyposażenia, 9)specjalistyczny stolik do cięcia (typu plaster miodu), 10)uchwyt do grawerowania przedmiotów obrotowych, 11)zapasowe soczewki - 1 x 1,5, 1 x 2,5(w ilości zalecanej prze producenta) 12)oprogramowanie niezbędne do funkcjonowania laserowego urządzenia grawerującego, 13)zestaw okablowania. 4.Warunki techniczne oprogramowania laserowego urządzenia grawerującego: a.prosta i intuicyjna obsługa oprogramowania, b.oprogramowanie w języku polskim pracujące w środowisku Windows (XP lub wyższym) zapewniające posiadające: -możliwość projektowania, grawerowania rysunków i obiektów graficznych (kody 2D i 3D), -funkcję wypełniania czcionek i znaków z możliwością ustawienia parametrów: kąta, skoków i wielokrotności przejścia lasera, -funkcję definiowania stożka dla pieczątek, -funkcję pozycjonowania - automatyczne pozycjonowanie w oparciu o zdefiniowane punkty (markery), -funkcję grawerowania na promieniu i kącie, -podstawowe funkcje edycji danych: dodawanie, usuwanie, przesuwanie, skalowanie, obrót, pochylanie oraz kontrola parametrów dowolnie wybranego detalu, -ustawienie parametrów obróbki tj. prędkości kreślenia wektorów, grubości linii, parametrów pracy lasera, -obsługę trybu wektorowego i rastrowego (grey scale), -obsługiwanie kroju czcionki - Unicode UTF-8, -obsługiwanie plików graficznych - bmp, tiff, jpeg, jpeg 2000, dxf, plt, hpgl, cdr, -zintegrowanie z fontami Windows, -możliwość zapisania ww. layot u z zadanymi parametrami grawerowania, -wykonanie pieczątek przygotowanych w wersji pozytyw w programie CorelDraw 12 poprzez import pliku z innego komputera. 5.Stacja robocza oprócz systemu operacyjnego Windows XP powinna być wyposażona także w pakiet oprogramowania biurowego MS Office PRO w wersji 2007 lub wyższej oraz CorelDraw 12. 6.Materiały możliwe do obróbki na laserze do pieczęci: -pleksa, -laminaty, -powlekane metale (znakowanie), -anodowane aluminium (znakowanie), -okleiny, -ceramika, -tkaniny, -szkło, -guma, -drewno, -skóra, -papier, -karton, -tworzywa sztuczne, -poliester. 7.Wdrożenie i utrzymanie systemu. 1)zainstalowanie urządzenia i oprogramowania nastąpi w Biurze Ewidencji Osobowej WP, Al. Jerozolimskie 97, 00 - 909 Warszawa, 2)dowóz urządzenia, wniesienie i zainstalowanie we wskazanym pomieszczeniu przeprowadzi wykonawca na własny koszt i ryzyko, 3)instrukcja obsługi, instrukcja serwisowa oraz instrukcja BHP, wykonane w języku polskim, zostaną dostarczone wraz z urządzeniem. 4)wykonawca po zainstalowaniu urządzenia i oprogramowania przeprowadzi szkolenie 5 użytkowników po zakończeniu którego osobom przeszkolonym nada certyfikaty, osoby te będą uprawnione do szkolenia innych osób, 5)opis warunków zapewniających stabilną pracę lasera (kubatura pomieszczenia, zakres temperatury pracy, wymagane media, itp.), zostanie dołączony wraz z urządzeniem, 6)czas trwania instalacji urządzenia, szkolenia do czterech dni roboczych, 7)zakres czynności składających się na utrzymanie: -usługa Help Desk IT - przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń dotyczących problemów sprzętowych oraz oprogramowania, wstępna ocena zgłoszonych problemów, zdalne rozwiązywanie problemów (o ile nie wymaga interwencji u klienta), informowanie użytkowników o znanych i rozwiązanych problemach, nadzór nad obsługą logistyczną sprzętu, -serwis on-site - usuwanie awarii sprzętowej na miejscu u klienta, dostarczanie sprzętu zastępczego na czas naprawy (o porównywalnych parametrach), dojazdy do siedziby klienta, diagnostyka oraz konserwacje urządzenia, instalację i konfigurację oprogramowania po naprawach, -czas realizacji usunięcia awarii do 72 godzin od momentu zgłoszenia. W przypadku braku możliwości realizacji usunięcia awarii w podanym czasie instalacja maszyny zastępczej. 8)elementy podlegające utrzymaniu: -oprogramowanie systemowe i narzędziowe do sterowania urządzeniem grawerującym - utrzymanie bieżące i wsparcie techniczne, -urządzenie do grawerowania - utrzymanie bieżące, wsparcie techniczne, przeglądy okresowe. 8.Wymagania dodatkowe: 1)trwałość źródła lasera: minimum 4 lata, 2)gwarancja na całe urządzenie - minimum 36 miesięcy. Serwis pogwarancyjny zapewniający wymaganą trwałość lasera określoną w ppkt. 1); 3)odbiorcą oprogramowania informatycznego jest Biuro Ewidencji Osobowej WP, 00 - 909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97; 4)na oprogramowanie narzędziowe i systemowe wykonawca udzieli standardowych licencji (prawo używania) producentów oprogramowania; 5)wykonawca wraz z oprogramowaniem przekaże dla Biura Ewidencji Osobowej WP na płycie CD instalatory oprogramowania informatycznego; 6)w czasie okresu gwarancyjnego DOSTAWCA wykona bezpłatne przeglądy techniczne, konserwacje, regulacja według wskazań producenta. 9.Postanowienia dodatkowe. 1)warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w przetargu jest wykonanie, zgodnie z załączonym wzorem (zał Nr 7 do SIWZ), przykładowych pieczątek. Przedmiotowe pieczątki należy wykonać na jednym arkuszu gumy w formacie A4. Wycięte pieczątki (z marginesem 1 - 2 mm) wraz z odbitkami należy dołączyć do składanej oferty. Plik z pieczątkami w wersji elektronicznej w formacie CorellDraw 12 jest do pobrania ze strony JW 2063 (www.jw2063.pl). Oceny jakości wykonania pieczątek dokona komisja w składzie: -ppłk Maciej MIŚKOWICZ, -pan Józef NAZIMEK, -pan Józef WYSOKIŃSKI, -pan Janusz SZCZYCIŃSKI..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40 - Plotery .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia wykazu wykonywanych dostaw (co najmniej 2 dostaw), w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty (każda) (na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga załączenia opłaconej polisy, wraz z dowodem jej opłacenia a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    certyfikat CE dopuszczający urządzenie do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość wykonania pieczątek - 20
  • 3 - okres gwarancji lasera plotera grawerującego w miesiącach - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2063.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawca może zwrócić się pisemnie na adres Zamawiającego tj, JW2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa lub faksem na numer (022) 6 824 108 z prośba o SIWZ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2063 ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, pok. 117..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.