eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Baza Kształcenia Praktycznego dla Wydziału Nauk o Zdrowiu w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 24 -remont dachu.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Szczecin: Baza Kształcenia Praktycznego dla Wydziału Nauk o Zdrowiu w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 24 -remont dachu.
Numer ogłoszenia: 332741 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Akademia Medyczna , ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800703, faks 091 4800705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ams.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Baza Kształcenia Praktycznego dla Wydziału Nauk o Zdrowiu w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 24 -remont dachu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości poniżej progów określonych w art. 11 ust. 8 ustawy.Zamówienie obejmuje rozbiórkę starego pokrycia z papy, częściową wymianę deskowań i krokwi, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, wymiana obróbek blacharskich..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 3000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielerie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy:1/nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp, 2/wnieśli wadium w wymaganej kwocie i w wymaganej formie, 3/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolych do wykonania zamówienia, tj.: a)dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, b/w okresie ostatnich pięciu lat wykonali z należytą starannością co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości min 100 000 PLN każda, 5/udzielą min 3 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia,6/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, a w szczególności: a)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100 000 PLN, b)posiadają polisę ubezpieczeniową oc /deliktową/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o znajdujące się w ofercie wykonawcy dokumenty.Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferty wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2/oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, 3/dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa, 4/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 5/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, 6/aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 7/wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 8/pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 9/wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 10/informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 11/polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 12/wykaz podwykonawców, 13/dowód wniesienia wadium, 14/formularz cenowy oraz szczegółowy kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ams.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska akademia Medyczna, 70-204 Szczecin, ul. Rybacka 1, Dział Techniczny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Pomorska Akademia Medyczna, 70-204 Szczecin ul. Rybacka 1 pokój nr 108..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.