eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-28

Ogłoszenie nr 332625 - 2016 z dnia 2016-10-28 r.

Ryglice: Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic, krajowy numer identyfikacyjny 54758900000, ul. ul. Rynek  9, 33160   Ryglice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 541 035, e-mail , faks 146 541 054.
Adres strony internetowej (URL): www.ryglice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.ryglice.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice
Numer referencyjny: ZP.271.1.36.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice tj.:Część I. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach:-odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach,-wyposażenie nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach w pojemniki do gromadzenia stałych odpadów komunalnych - dzierżawa pojemników przez Wykonawcę na okres trwania umowy, -dostarczanie do nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) worków do selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych.Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do zbiórki, transportu i zagospodarowania wynosi 1055,00 Mg/12 miesięcy, przy czym szacuje się, że stopień segregacji wyniesie około 24,00%,w związku z tym odpady segregowane stanowić będą około 252,00 Mg/12 miesięcy, natomiast niesegregowane (zmieszane) i pozostałe po segregacji około 803,00 Mg/12 miesięcy. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach: Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do zbiórki, transportu i zagospodarowania wynosi około 37,44 Mg/12 miesięcy 1)Zbiórka niesegregowanych (zmieszanych) stałych odpadów komunalnych oraz odpadów pozostałych po segregacji - w tym odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (w przypadku osób prowadzących selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych):-odpady gromadzone będą w pojemnikach na kółkach, koloru czarnego o pojemności 120 l; -pojemniki zabezpiecza (dzierżawi) Wykonawca; - częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane), w cyklu *raz na miesiąc dla gospodarstw domowych 1, 2 i 3 osobowych w okresie pod stycznia do marca oraz w okresie od listopada do grudnia, raz na dwa tygodnie w okresie od kwietnia do października w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - szacuje się, że na terenie gminy Ryglice będzie około 4% (około 104) takich gospodarstw domowych *2 razy w miesiącu dla gospodarstw domowych 4 i więcej osobowych w okresie od stycznia do marca oraz w okresie od listopada do grudnia, raz na dwa tygodnie w okresie od kwietnia do października - w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - szacuje się, że na terenie Gminy Ryglice będzie około 2% (około 47) takich gospodarstw domowych *odpady komunalne pozostałe po segregacji i bioodpady (w przypadku osób prowadzących selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych) raz na miesiąc w okresie od stycznia do marca oraz w okresie od listopada do grudnia, raz na dwa tygodnie w okresie od kwietnia do października, w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - szacuje się, że na terenie Gminy Ryglice będzie około 94% (około 2487) takich gospodarstw domowych. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych: -odbiór na zgłoszenie pracownika Urzędu Miejskiego w Ryglicach odpowiedzialnego za funkcjonowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, wszystkich odpadów komunalnych dostarczonych do Punktu. Szacuje się, iż odbiór odpadów następować będzie w okresie od 01.01.2017r. do 31.03.2017r. oraz w okresie od 01.11.2017 r. do 31.12.2017 r. - 1 raz w miesiącu, zaś w okresie od 01.04.2017 r. do 31.10.2017 r. - 2 razy w miesiącu.Część II. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Ryglice.segregowanych i pozostałych po segregacji z placu targowego w Ryglicach, przy ul. Tarnowskiej.-segregowanych i pozostałych po segregacji z Urzędu Miejskiego w Ryglicach, ul. Rynek 9,-niesegregowanych z imprez okolicznościowych organizowanych na terenie Gminy Ryglice, -niesegregowanych z płyty rynku i ulic w miejscowości Ryglice, oraz z centrów wsi i ulic w poszczególnych sołectwach w Gminie Ryglice, -niesegregowanych z przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ryglice, -niesegregowanych z Cmentarza Komunalnego w miejscowości Ryglice przy ul. 11 listopada, -segregowanych zgromadzonych w pojemnikach typu "dzwon": szkło, tworzywa sztuczne, rozmieszczonych na terenie Gminy Ryglice,Szacunkowa ilość stałych odpadów komunalnych przewidziana do zbiórki, transportu i zagospodarowania wynosi: 71,20 Mg/12 miesięcy, w tym: -Urząd Miejski w Ryglicach: około 4,00 Mg/rok, w tym: papier, tekstylia - około 1,60 Mg/rok; szkło - około 0,20 Mg/rok, tworzywa sztuczne, metale - około 0,50 Mg/rok, pozostałe po segregacji - około 1,70 Mg/rok;-imprezy okolicznościowe organizowane na terenie Gminy Ryglice: około 0,60 Mg/rok;-płyta rynku i ulice w miejscowości Ryglice, oraz z centra wsi i ulice w poszczególnych sołectwach w Gminie Ryglice oraz przystanki komunikacyjne zlokalizowane na terenie Gminy Ryglice: około 6,20 Mg/rok;-Cmentarz Komunalny w miejscowości Ryglice przy ul. 11 listopada: około 55,00 Mg/rok;-pojemniki typu "dzwon" zlokalizowane na terenie Gminy Ryglice - około 4,90 Mg/rok w tym: szkło-około 3,90 Mg/rok, tworzywa sztuczne - około 1,00 Mg/rok,-plac targowy przy ul. Tarnowskiej w Ryglicach: około 0,50 Mg/rok, w tym: papier, tekstylia - około 0,10 Mg/rok; szkło - około 0,10 Mg/rok, tworzywa sztuczne, metale - około 0,05 Mg/rok, pozostałe po segregacji - około 0,25 Mg/rok. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice:-Urząd Miejski w Ryglicach - 1 raz w tygodniu;-imprezy okolicznościowe organizowane na terenie Gminy Ryglice - odbiór stałych odpadów komunalnych następował będzie w kolejnym dniu roboczym, od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego - szacuje się około 2 odbiorów stałych odpadów komunalnych w 2017 r.;-płyta rynku i ulice w miejscowości Ryglice, oraz centra wsi i ulice w poszczególnych sołectwach w Gminie Ryglice - 1 raz w tygodniu;-przystanki komunikacyjne zlokalizowane na terenie Gminy Ryglice - 1 raz w tygodniu;-Cmentarz Komunalny w miejscowości Ryglice przy ul. 11 listopada - odbiór stałych odpadów komunalnych następował będzie w kolejnym dniu roboczym, od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego (szacuje się, że w okresie od 01.01.2017 r. do 31.03.2017 r. - odbiór następował będzie nie częściej niż 1 raz w m-cu, w okresie od 01.04.2017 r. do 30.09.2017 r. - odbiór następował będzie co najmniej 1 raz w m-cu, w okresie od 01.10.2017 r. do 30.11.2017 r. - odbiór następował będzie co najmniej 1 raz w tygodniu, w miesiącu grudniu 2017 r. przewiduje się co najmniej 2 odbiory); -pojemników typu "dzwon" zlokalizowanych na terenie Gminy Ryglice - odbiór stałych odpadów komunalnych następował będzie w kolejnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zapełnienia pojemnika w danej miejscowości na terenie Gminy Ryglice (szacuje się, że w okresie od 01.01.2017 r. do 31.05.2017 r. oraz od 01.10.2017 r. do 31.12.2017 r. - odbiór następował będzie nie częściej niż 1 raz na dwa miesiące, w okresie od 01.06.2017 r. do 30.09.2017 r.-odbiór następował będzie nie częściej niż 1 raz w m-cu).-plac targowy w Ryglicach - 1 raz w tygodniu.Uwaga(dot. cz. I i II)Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (zasiedlenia nowych budynków lub wyludnienia, ograniczanie wytwarzanych odpadów komunalnych przez mieszkańców), uwzględniając ilość wytworzonych stałych odpadów komunalnych przez gospodarstwa domowe. Obowiązkiem Wykonawcy jest odbiór każdej ilości odpadów z gospodarstw domowych objętych przetargiem (również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi czy pozostałymi po segregacji odpadami komunalnymi (w przypadku osób prowadzących selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych) - wówczas obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu w miesięcznym raporcie informacji o miejscu odbioru tego rodzaju worków tj. adres i ilość dostawionych worków). Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości.2) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: wzorach umów oraz Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ryglice, uchwale w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów.

II.5) Główny kod CPV: 95.50.00.00 - 95.50.00.00
Dodatkowe kody CPV:90510000-5, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3, 90533000-2, 34928480-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie: a) aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Gminy Ryglice (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualnego zezwolenie na transport odpadów obejmującego Gminę Ryglice wydanego na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia lub zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów we wskazanym zakresie i na podstawie art. 32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na transport, albo zezwolenie na zbieranie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz.21 z późn. zm.). c) jest wpisany do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2015 r., poz. 1688)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, polegające na odbiorze odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, o łącznej masie: - 700 Mg- dot. Części I, - 40 Mg- dot. Części II. Zamawiający uzna za dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi m. in. dokumenty potwierdzające odbiór odpadów komunalnych np. sprawozdanie M-09 o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów, sprawozdanie G-06 potwierdzające obrót surowcami wtórnymi. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania zdolnością techniczną, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie następującymi pojazdami do wykonania zamówienia : Część I. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach: 1. Nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Ryglice: *dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, *dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, *jeden pojazd do zbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (tj. samochód ciężarowy o umożliwiający odbiór stałych odpadów komunalnych z trudno dostępnych terenów), *jeden pojazd z funkcją HDS lub inną umożliwiającą odbiór stałych odpadów komunalnych segregowanych z pojemników typu "dzwon". 1.Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych: *jeden pojazd przystosowany do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych zbieranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, *jeden samochód ciężarowy typu hakowiec przystosowany do przewozu odpadów w kontenerach. Część II. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Ryglice: *jeden pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, *jeden pojazd przystosowany do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, *jeden pojazd z funkcją HDS lub inną umożliwiającą odbiór stałych odpadów komunalnych segregowanych z pojemników typu dzwon *jeden samochód ciężarowy typu hakowiec przystosowany do przewozu odpadów w kontenerach. Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych wyżej wymienione powinny spełniać normy dopuszczalnej emisji spalin - co najmniej Euro 4. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dla Części I i Części II zamówienia może wykazać jako spełnianie warunków SIWZ pojazdy dla Części I i jednocześnie te same pojazdy wykazać w Części II zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie na dzień złożenia warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Gminy Ryglice (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zezwolenie na transport odpadów obejmujące Gminę Ryglice wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia lub zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów we wskazanym zakresie i na podstawie art. 32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na transport, albo zezwolenie na zbieranie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), c) aktualny wpis rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2015 r., poz. 1688) d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór załącznik Nr 4 do SIWZ, e) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami- wzór załącznik nr 5 do SIWZ (wykaz pojazdów)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)formularz ofertowy - wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty,3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,4)Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddaniami mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazać: a)jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten wymagany jest w formie oryginału, 5)dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: a) dot. Części I: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), b) dot. Części II: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: Wadium do przetargu ZP.271.1.36.2016, Cz. .... Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Urzędzie Miejskim w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice na Dzienniku Podawczym - pok. nr 10, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
CENA60
ASPEKT ŚRODOWISKOWY - norma emisji spalin Euro 4 lub wyższa40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia dopuszczalna jest w przypadku: 1) zmiany stawek opłat za przyjęcie odpadów w Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych; 2) zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi; 3) innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów; 4) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia, 5) zmiany wysokości stawki podatku VAT za świadczenie usług wynagrodzenie brutto ulega zmniejszeniu tak, aby dotychczasowe wynagrodzenie netto należne Wykonawcy nie uległo zmianie. 2. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełnienia świadczenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/11/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w języku innym niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się , że wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice tj.:Część I. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach:-odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach,-wyposażenie nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach w pojemniki do gromadzenia stałych odpadów komunalnych - dzierżawa pojemników przez Wykonawcę na okres trwania umowy, -dostarczanie do nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) worków do selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych.Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do zbiórki, transportu i zagospodarowania wynosi 1055,00 Mg/12 miesięcy, przy czym szacuje się, że stopień segregacji wyniesie około 24,00%,w związku z tym odpady segregowane stanowić będą około 252,00 Mg/12 miesięcy, natomiast niesegregowane (zmieszane) i pozostałe po segregacji około 803,00 Mg/12 miesięcy. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach: Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do zbiórki, transportu i zagospodarowania wynosi około 37,44 Mg/12 miesięcy 1)Zbiórka niesegregowanych (zmieszanych) stałych odpadów komunalnych oraz odpadów pozostałych po segregacji - w tym odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (w przypadku osób prowadzących selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych):-odpady gromadzone będą w pojemnikach na kółkach, koloru czarnego o pojemności 120 l; -pojemniki zabezpiecza (dzierżawi) Wykonawca; - częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane), w cyklu *raz na miesiąc dla gospodarstw domowych 1, 2 i 3 osobowych w okresie pod stycznia do marca oraz w okresie od listopada do grudnia, raz na dwa tygodnie w okresie od kwietnia do października w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - szacuje się, że na terenie gminy Ryglice będzie około 4% (około 104) takich gospodarstw domowych *2 razy w miesiącu dla gospodarstw domowych 4 i więcej osobowych w okresie od stycznia do marca oraz w okresie od listopada do grudnia, raz na dwa tygodnie w okresie od kwietnia do października - w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - szacuje się, że na terenie Gminy Ryglice będzie około 2% (około 47) takich gospodarstw domowych *odpady komunalne pozostałe po segregacji i bioodpady (w przypadku osób prowadzących selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych) raz na miesiąc w okresie od stycznia do marca oraz w okresie od listopada do grudnia, raz na dwa tygodnie w okresie od kwietnia do października, w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - szacuje się, że na terenie Gminy Ryglice będzie około 94% (około 2487) takich gospodarstw domowych. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych: -odbiór na zgłoszenie pracownika Urzędu Miejskiego w Ryglicach odpowiedzialnego za funkcjonowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, wszystkich odpadów komunalnych dostarczonych do Punktu. Szacuje się, iż odbiór odpadów następować będzie w okresie od 01.01.2017r. do 31.03.2017r. oraz w okresie od 01.11.2017 r. do 31.12.2017 r. - 1 raz w miesiącu, zaś w okresie od 01.04.2017 r. do 31.10.2017 r. - 2 razy w miesiącu.Uwaga(dot. cz. I i II)Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (zasiedlenia nowych budynków lub wyludnienia, ograniczanie wytwarzanych odpadów komunalnych przez mieszkańców), uwzględniając ilość wytworzonych stałych odpadów komunalnych przez gospodarstwa domowe. Obowiązkiem Wykonawcy jest odbiór każdej ilości odpadów z gospodarstw domowych objętych przetargiem (również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi czy pozostałymi po segregacji odpadami komunalnymi (w przypadku osób prowadzących selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych) - wówczas obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu w miesięcznym raporcie informacji o miejscu odbioru tego rodzaju worków tj. adres i ilość dostawionych worków). Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości.2) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: wzorach umów oraz Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ryglice, uchwale w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2, 90510000-5, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3, 90533000-2, 34928480-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA60
ASPEKT ŚRODOWISKOWY - norma emisji spalin Euro 4 lub wyższa40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Ryglice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Ryglice.segregowanych i pozostałych po segregacji z placu targowego w Ryglicach, przy ul. Tarnowskiej.-segregowanych i pozostałych po segregacji z Urzędu Miejskiego w Ryglicach, ul. Rynek 9,-niesegregowanych z imprez okolicznościowych organizowanych na terenie Gminy Ryglice, -niesegregowanych z płyty rynku i ulic w miejscowości Ryglice, oraz z centrów wsi i ulic w poszczególnych sołectwach w Gminie Ryglice, -niesegregowanych z przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ryglice, -niesegregowanych z Cmentarza Komunalnego w miejscowości Ryglice przy ul. 11 listopada, -segregowanych zgromadzonych w pojemnikach typu "dzwon": szkło, tworzywa sztuczne, rozmieszczonych na terenie Gminy Ryglice,Szacunkowa ilość stałych odpadów komunalnych przewidziana do zbiórki, transportu i zagospodarowania wynosi: 71,20 Mg/12 miesięcy, w tym: -Urząd Miejski w Ryglicach: około 4,00 Mg/rok, w tym: papier, tekstylia - około 1,60 Mg/rok; szkło - około 0,20 Mg/rok, tworzywa sztuczne, metale - około 0,50 Mg/rok, pozostałe po segregacji - około 1,70 Mg/rok;-imprezy okolicznościowe organizowane na terenie Gminy Ryglice: około 0,60 Mg/rok;-płyta rynku i ulice w miejscowości Ryglice, oraz z centra wsi i ulice w poszczególnych sołectwach w Gminie Ryglice oraz przystanki komunikacyjne zlokalizowane na terenie Gminy Ryglice: około 6,20 Mg/rok;-Cmentarz Komunalny w miejscowości Ryglice przy ul. 11 listopada: około 55,00 Mg/rok;-pojemniki typu "dzwon" zlokalizowane na terenie Gminy Ryglice - około 4,90 Mg/rok w tym: szkło-około 3,90 Mg/rok, tworzywa sztuczne - około 1,00 Mg/rok,-plac targowy przy ul. Tarnowskiej w Ryglicach: około 0,50 Mg/rok, w tym: papier, tekstylia - około 0,10 Mg/rok; szkło - około 0,10 Mg/rok, tworzywa sztuczne, metale - około 0,05 Mg/rok, pozostałe po segregacji - około 0,25 Mg/rok. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice:-Urząd Miejski w Ryglicach - 1 raz w tygodniu;-imprezy okolicznościowe organizowane na terenie Gminy Ryglice - odbiór stałych odpadów komunalnych następował będzie w kolejnym dniu roboczym, od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego - szacuje się około 2 odbiorów stałych odpadów komunalnych w 2017 r.;-płyta rynku i ulice w miejscowości Ryglice, oraz centra wsi i ulice w poszczególnych sołectwach w Gminie Ryglice - 1 raz w tygodniu;-przystanki komunikacyjne zlokalizowane na terenie Gminy Ryglice - 1 raz w tygodniu;-Cmentarz Komunalny w miejscowości Ryglice przy ul. 11 listopada - odbiór stałych odpadów komunalnych następował będzie w kolejnym dniu roboczym, od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego (szacuje się, że w okresie od 01.01.2017 r. do 31.03.2017 r. - odbiór następował będzie nie częściej niż 1 raz w m-cu, w okresie od 01.04.2017 r. do 30.09.2017 r. - odbiór następował będzie co najmniej 1 raz w m-cu, w okresie od 01.10.2017 r. do 30.11.2017 r. - odbiór następował będzie co najmniej 1 raz w tygodniu, w miesiącu grudniu 2017 r. przewiduje się co najmniej 2 odbiory); -pojemników typu "dzwon" zlokalizowanych na terenie Gminy Ryglice - odbiór stałych odpadów komunalnych następował będzie w kolejnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zapełnienia pojemnika w danej miejscowości na terenie Gminy Ryglice (szacuje się, że w okresie od 01.01.2017 r. do 31.05.2017 r. oraz od 01.10.2017 r. do 31.12.2017 r. - odbiór następował będzie nie częściej niż 1 raz na dwa miesiące, w okresie od 01.06.2017 r. do 30.09.2017 r.-odbiór następował będzie nie częściej niż 1 raz w m-cu).-plac targowy w Ryglicach - 1 raz w tygodniu.Uwaga(dot. cz. I i II)Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (zasiedlenia nowych budynków lub wyludnienia, ograniczanie wytwarzanych odpadów komunalnych przez mieszkańców), uwzględniając ilość wytworzonych stałych odpadów komunalnych przez gospodarstwa domowe. Obowiązkiem Wykonawcy jest odbiór każdej ilości odpadów z gospodarstw domowych objętych przetargiem (również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi czy pozostałymi po segregacji odpadami komunalnymi (w przypadku osób prowadzących selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych) - wówczas obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu w miesięcznym raporcie informacji o miejscu odbioru tego rodzaju worków tj. adres i ilość dostawionych worków). Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości.2) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: wzorach umów oraz Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ryglice, uchwale w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2, 90510000-5, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3, 90533000-2, 34928480-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA60
ASPEKT ŚRODOWISKOWY - norma emisji spalin Euro 4 lub wyższa40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.