eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łużna › Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej z nawierzchnią naturalną w Łużnej.(II postępowanie)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Łużna: Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej z nawierzchnią naturalną w Łużnej.(II postępowanie)
Numer ogłoszenia: 332502 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łużna , Łużna 634, 38-322 Łużna, woj. małopolskie, tel. 018 3543922, faks 018 3543039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej z nawierzchnią naturalną w Łużnej.(II postępowanie).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania jw. : Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej z nawierzchnią naturalną w Łużnej. Zakres rzeczowy Tabela elementów scalonych obejmująca działy : Lp. 1 Ogrodzenie boiska sportowego oraz ogrodzenie miejsc siedzących od płyty boiska, wykonanie dodatkowych miejsc siedzących. Lp. 2 Renowacja murawy i płyty boiska z drenażem. Przedmiar robót dla przedmiotu zamówienia : Ogrodzenie boiska sportowego oraz ogrodzenie miejsc siedzących od płyty boiska, wykonanie dodatkowych miejsc siedzących. Przedmiar poz. od 1 do 5 Renowacja murawy i płyty boiska z drenażem. Przedmiar poz. 6 do 16 Opis: Szczegółowy zakres robót oraz wymagania jakościowe materiału i sprzętu ,opis robót zawiera 1. Dokumentacja budowlana-szkice 2. Przedmiar robót 3. Zestawienie robocizny 4. Zestawienie materiałów 5. Zestawienie sprzętu 5. Zgłoszenie wykonywania robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium 4500 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . 4.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; . 4.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; . 4.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy;..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . 5.1. W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.1. SIWZ należy przedłożyć: . 5.1.1.wykaz min. dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem rodzaju robót, ich wielkości i wartości, dat wykonania i odbiorców robót - wg załącznika nr 3 do SIWZ; . 5.1.2.dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 dokumenty, tj. referencje lub protokoły odbioru, potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych); . 5.1.3. oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy - wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z uprawnieniami budowlanymi, niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia (uprawnienia w zakresie kierowania: ogólnobudowlane, instalacji i urządzeń sanitarnych, cieplnych, elektrycznych) oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; . 5.1.4.oświadczenie o posiadanym sprzęcie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ; . 5.2. W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.2. SIWZ należy przedłożyć: . 5.2.1.polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 50% wartości zamówienia wraz z dowodem opłacenia składki. Warunek ten spełni każdy Wykonawca, który przedstawi dokument świadczący o tym, że okres ubezpieczenia cywilnego obejmuje, co najmniej datę składania ofert, ale w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że przedłuży czas obowiązywania polisy na czas trwania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. . 5.2.2.informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w wysokości minimum 100% wartości zamówienia. . 5.3. W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.3. SIWZ należy przedłożyć: . 5.3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. . 5.3.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat z tytułu prowadzonej działalności lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. . 5.3.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. . 5.3.4. oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował oraz, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wg załącznika nr 8 do SIWZ. . 5.3.5. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Gminy Łużna.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łużna 38-322 Łużna 634.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łużna 38-322 Łużna 634 pok. 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.