eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › BZP.3810.135.2015.KB

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Numer ogłoszenia: 332464 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 325652 - 2015 data 01.12.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4).
  • W ogłoszeniu jest: III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Obowiązuje tylko oświadczenie we wzorze oferty.Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
  • W ogłoszeniu powinno być: III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia: wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6).
  • W ogłoszeniu jest: III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wypełniony formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem asortymentowo-cenowym (zał. nr 1 do oferty cz.A i cz.B). 3. Wypełniony formularz (zał. nr 3 do SIWZ) wykazu wykonanych usług. 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4.1. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4.4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 10-11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.1.8 5. Oryginał pełnomocnictwa (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 6.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.1a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 7. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zawarte w treści oferty). 8. Dla potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę barierowa bielizna operacyjna (fartuchy chirurgiczne) spełnia wymagania normy PN EN 13795 1-3 w zakresie wytrzymałości do 100 cykli prania, suszenia i sterylizacji Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie w tym zakresie wystawione przez producenta wyrobu gotowego. 9. Certyfikat CE lub deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych. 10. Kopie świadectw jakości tkanin wystawione przez ich producentów - w celu potwierdzenia, iż oferowana odzież posiada właściwości opisane przez Zamawiającego (skład, gramatura, kurczliwość). 11. Wzory (próbki) oferowanych wyrobów podlegających usłudze wynajmu i serwisu, materiały informacyjne zawierające opisy i parametry proponowanych produktów w j. polskim. Przez próbki Zamawiający rozumie po każdej sztuce z asortymentu określonego w załączniku nr 1 do oferty. Całość umieszczona musi być w kartonie i opisana treścią: próbki nr sprawy BZP.3810.135.2015.KB. 12. Wykaz środków transportu wraz z aktualną opinią Sanepidu potwierdzająca spełnianie wymogów sanitarno-epidemiologicznych. 13. Oświadczenie o dysponowaniu pralnią wyposażoną w tunel finiszer do suszenia ciepłym powietrzem fartuchów operacyjnych z mikrofazy i laminatu lub pralnię z rozwiązaniem równoważnym, oraz że pralnia spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej) w zakresie pełnej bariery higienicznej, automatycznego systemu dozowania oraz pozostałych wymagań dotyczących pralni wraz z aktualną opinią Sanepidu potwierdzającą spełnianie wymogów sanitarno-epidemiologicznych dla obiektu pralni i procesów dezynfekcji prania. 14. Dokumenty potwierdzające, że oferowana przez Wykonawcę usługa spełnia wymagania Zamawiającego: 14.1. Badania mikrobiologiczne wykonane w pralni i opinia Sanepidu, że pralnia Wykonawcy spełnia wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej) w zakresie pełnej bariery higienicznej.- dokument z ostatnich 3 miesięcy. Wykonawca musi przedstawić raport z czystości mikrobiologicznej powierzchni; minimum 3 próbki z części brudnej np. wózki, pralnica, taśma podawcza i min. 3 próbki z części czystej np. pościel, taśma sortująca, wózki. 14.2. Opis technologii prania z uwzględnieniem wykazu stosowanych środków i preparatów oraz wykaz certyfikatów i świadectw dopuszczenia w/w środków i preparatów piorących i dezynfekujących. 14.3. Środki piorące posiadające atesty PZH na potwierdzenie działania dezynfekującego w procesie prania oraz kopię wpisu do rejestru wyrobów biobójczych. 14.4. Oświadczenie na wypadek zdarzeń losowych. Oferent posiada możliwość wykonania usługi w pralni zapasowej, która spełnia wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 10 listopada 2006 (Dz.U. 06. Nr 213, poz. 1568) (Opinia Sanitarna). 15. Uwaga! Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.) zobowiązany jest do wykreślenia pkt 21 ze wzoru oferty (zał. nr 1 do SIWZ) oraz do dostarczenia wykazu wszystkich podmiotów wchodzących w skład tej grupy kapitałowej. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • W ogłoszeniu powinno być: III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wypełniony formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem asortymentowo-cenowym (zał. nr 1 do oferty cz.A i cz.B). 3. Wypełniony formularz (zał. nr 3 do SIWZ) wykazu wykonanych usług. 4. Wypełniony formularz (zał. nr 4 do SIWZ) wykazu pracowników. 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.1. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5.4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 10-11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.1.8 6. Oryginał pełnomocnictwa (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 7.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 7.1a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.1c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zawarte w treści oferty). 9. Dla potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę barierowa bielizna operacyjna (fartuchy chirurgiczne) spełnia wymagania normy PN EN 13795 1-3 w zakresie wytrzymałości do 100 cykli prania, suszenia i sterylizacji Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie w tym zakresie wystawione przez producenta wyrobu gotowego. 10. Certyfikat CE lub deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych. 11. Kopie świadectw jakości tkanin wystawione przez ich producentów - w celu potwierdzenia, iż oferowana odzież posiada właściwości opisane przez Zamawiającego (skład, gramatura, kurczliwość). 12. Wzory (próbki) oferowanych wyrobów podlegających usłudze wynajmu i serwisu, materiały informacyjne zawierające opisy i parametry proponowanych produktów w j. polskim. Przez próbki Zamawiający rozumie po każdej sztuce z asortymentu określonego w załączniku nr 1 do oferty. Całość umieszczona musi być w kartonie i opisana treścią: próbki nr sprawy BZP.3810.135.2015.KB. 13. Wykaz środków transportu wraz z aktualną opinią Sanepidu potwierdzająca spełnianie wymogów sanitarno-epidemiologicznych. 14. Oświadczenie o dysponowaniu pralnią wyposażoną w tunel finiszer do suszenia ciepłym powietrzem fartuchów operacyjnych z mikrofazy i laminatu lub pralnię z rozwiązaniem równoważnym, oraz że pralnia spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej) w zakresie pełnej bariery higienicznej, automatycznego systemu dozowania oraz pozostałych wymagań dotyczących pralni wraz z aktualną opinią Sanepidu potwierdzającą spełnianie wymogów sanitarno-epidemiologicznych dla obiektu pralni i procesów dezynfekcji prania. 15. Dokumenty potwierdzające, że oferowana przez Wykonawcę usługa spełnia wymagania Zamawiającego: 15.1. Badania mikrobiologiczne wykonane w pralni i opinia Sanepidu, że pralnia Wykonawcy spełnia wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej) w zakresie pełnej bariery higienicznej.- dokument z ostatnich 3 miesięcy. Wykonawca musi przedstawić raport z czystości mikrobiologicznej powierzchni; minimum 3 próbki z części brudnej np. wózki, pralnica, taśma podawcza i min. 3 próbki z części czystej np. pościel, taśma sortująca, wózki. 15.2. Opis technologii prania z uwzględnieniem wykazu stosowanych środków i preparatów oraz wykaz certyfikatów i świadectw dopuszczenia w/w środków i preparatów piorących i dezynfekujących. 15.3. Środki piorące posiadające atesty PZH na potwierdzenie działania dezynfekującego w procesie prania oraz kopię wpisu do rejestru wyrobów biobójczych. ZMIANA: produkty biobójcze wymagają pozwolenia na obrót wydawanego przez Ministra Zdrowia, a wyroby medyczne klasy IIa i IIb oznaczone znakiem zgodności CE - zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. (Dz.U.2001.126.1380 ze zmianami) - podlegają zgłoszeniu do rejestru prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wszystkie środki posiadające w swym składzie substancje niebezpieczne muszą posiadać kartę charakterystyki. 15.4. Oświadczenie na wypadek zdarzeń losowych. Oferent posiada możliwość wykonania usługi w pralni zapasowej, która spełnia wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 10 listopada 2006 (Dz.U. 06. Nr 213, poz. 1568) (Opinia Sanitarna). 16. Uwaga! Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.) zobowiązany jest do wykreślenia pkt 21 ze wzoru oferty (zał. nr 1 do SIWZ) oraz do dostarczenia wykazu wszystkich podmiotów wchodzących w skład tej grupy kapitałowej. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
  • W ogłoszeniu jest: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: a) zmiany rodzaju asortymentu, jego właściwości ze względu na statutową działalność Centrum lub jeśli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, b) zmiany miejsca dostarczania i odbierania asortymentu. c) zmiany technik pralniczych i przewozowych ze względu na pojawienie się nowych technologii. d) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego bądź Wykonawcę, przy czym zmiana musi być poprzedzona pisemną informacją i odpisem z właściwego rejestru. e) zmiany terminów określonych w umowie ze względu na statutową działalność szpitala, bądź zmiany technologii. f) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT przy czym zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona g) wszelkich zmian, które będą wynikały z obowiązujących przepisów prawa. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zgodne z regulacją art. 144 u Pzp: a). zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. b). dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame , tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania..
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.3) ZMIANA UMOWY 1. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: a) zmiany rodzaju asortymentu, jego właściwości ze względu na statutową działalność Centrum lub jeśli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, b) zmiany miejsca dostarczania i odbierania asortymentu. c) zmiany technik pralniczych i przewozowych ze względu na pojawienie się nowych technologii. d) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego bądź Wykonawcę, przy czym zmiana musi być poprzedzona pisemną informacją i odpisem z właściwego rejestru. e) zmiany terminów określonych w umowie ze względu na statutową działalność szpitala, bądź zmiany technologii. f) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, g) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, h) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany pracowników ochrony wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ (stanowiący integralną część umowy), pod warunkiem, iż nowy pracownik ochrony będzie wpisany na listę pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zwodów (Dz. U. z 2013 r. poz. 829). Zmiany pracowników ochrony wymagają uprzedniej zgody Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zgodne z regulacją art. 144 u Pzp: a). zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. b). dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame , tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 11:30, miejsce: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU: Adres: 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105, pk.nr 4..
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 11:30, miejsce: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU: Adres: 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105, pk.nr 4..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.