eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakietyPakiet 1 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 2 - Sprzęt stomatologiczny.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-23

Warszawa: Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 2 - Sprzęt stomatologiczny.
Numer ogłoszenia: 332431 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348646 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 2 - Sprzęt stomatologiczny..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w chorobach błony śluzowej i przyzębia w podziale na 2 (dwie) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami 1 i 2. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załączniki nr 2.1 i 2.2. 3. W odniesieniu do dostaw objętych Pakietem 2, określonych w załączniku nr 2.2. Formularz cenowy, Zamawiający określił producenta urządzeń i materiałów stomatologicznych, mając na uwadze konsekwencje wynikające z awarii, uszkodzenia lub zniszczenia posiadanych urządzeń, spowodowanych lub związanych ze stosowaniem tzw. materiałów zastępczych, tj. innych firm niż producent urządzeń Zamawiającego lub firm przez niego rekomendowanych, a których zastosowanie może wyłączyć lub ograniczyć obowiązek wykonania naprawy serwisowej tych urządzeń. W związku z powyższym Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne tj. innych firm niż producent urządzeń posiadanych przez Zamawiającego lub rekomendowanych przez producenta ww. urządzeń, zobowiązany jest przyjąć na siebie obowiązki wykonania naprawy lub pokrycia kosztów tych napraw, zgodnie z treścią z § 3 ust. 5 - 10 wzoru umowy, w brzmieniu: 5. W przypadku awarii, uszkodzenia, lub zniszczenia urządzenia Zamawiającego spowodowanego lub związanego z używaniem materiałów dostarczonych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy, Wykonawca bezwarunkowo zobowiązuje się przywrócić to urządzenie do stanu poprzedniego ( naprawy ) w autoryzowanym serwisie producenta lub dostarczyć nowe urządzenie jeżeli nie będzie możliwa jego naprawa, a ponadto Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia w całości wszelkich szkód i kosztów które pozostają w związku z powstaniem awarii, uszkodzenia lub zniszczenia. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usuwaniem awarii, uszkodzenia lub zniszczenia urządzeń Zamawiającego, powstałych w okolicznościach o których mowa w ust. 1, a w szczególności koszty ekspertyz związanych z oceną przyczyn awarii, uszkodzenia lub zniszczenia urządzenia oraz ich zakresu. 7. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o każdej awarii, uszkodzeniu lub zniszczeniu posiadanego przez niego urządzenia, które zostało spowodowane lub jest związane z używaniem materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, a Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie przystąpić do usunięcia takiej awarii, uszkodzenia lub zniszczenia oraz do dokonania naprawy lub dostarczenia nowego urządzenia w terminie uzgodnionym przez Strony. 8. Jeżeli uzgodnienie z Wykonawcą terminu naprawy lub dostawy, o których mowa w ust. 7, nie będzie możliwe, termin ten zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu realnych możliwości wykonania tych prac. 9. W razie nie usunięcia awarii lub uszkodzenia albo nie dostarczenia nowego urządzenia w miejsce zniszczonego, zgodnie z ust. 8, Zamawiający naprawi lub zakupi nowe urządzenia na koszt i ryzyko Wykonawcy, a Wykonawca zapłaci koszty z tym związane w terminie 14 dni od dnia przedstawienia Wykonawcy odpowiednich dokumentów poświadczających poniesienie tych kosztów. Powyższe dotyczy odpowiednio przypadku o którym mowa w ust. 6. 10. Jeżeli po powstaniu awarii, uszkodzenia lub zniszczenia urządzenia Zamawiającego zostanie ustalone, w szczególności na podstawie ekspertyzy o której mowa w ust. 6, iż materiały dostarczone przez Wykonawcę mogą w spowodować kolejną awarię, uszkodzenie lub zniszczenie urządzenia Zamawiającego, Wykonawca poza obowiązkiem naprawy lub dostarczenia nowego urządzenia, jest zobowiązany dostarczyć materiały producenta urządzeń Zamawiającego lub firmy przez niego rekomendowanej, bez dodatkowego wynagrodzenia i w odpowiedniej ilości. Przepisy ust. 8 - 9 stosuje się odpowiednio. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa materiałów stomatologicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego, odpowiednio dla Pakietów: 1) Pakiet 1 i 2 - do Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa tel. 22 502 20 36 (1S14);.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 - Sprzęt stomatologiczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Techdent Center Tasiemski Piotr, Tasiemski Jakub Spółka jawna, ul. Kwitnąca 7 lok. 9, 01-926 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22923,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18985,01

  • Oferta z najniższą ceną: 18985,01 / Oferta z najwyższą ceną: 25674,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.