eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie › Zadanie 1 Remont drogi gminnej Labachówka w miejscowości Podrzecze Zadanie 2 Remont drogi gminnej Do Waligóry Potok w miejscowości Naszacowice Zadanie 3 Remont drogi gminnej Sawinówka w miejscowości Juraszowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Podegrodzie: Zadanie 1 Remont drogi gminnej Labachówka w miejscowości Podrzecze Zadanie 2 Remont drogi gminnej Do Waligóry Potok w miejscowości Naszacowice Zadanie 3 Remont drogi gminnej Sawinówka w miejscowości Juraszowa
Numer ogłoszenia: 332386 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 Remont drogi gminnej Labachówka w miejscowości Podrzecze Zadanie 2 Remont drogi gminnej Do Waligóry Potok w miejscowości Naszacowice Zadanie 3 Remont drogi gminnej Sawinówka w miejscowości Juraszowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 3 części: 1) Część I obejmuje remont drogi: Zadanie 1 Remont drogi gminnej Labachówka w miejscowości Podrzecze w dwóch odcinkach, obejmuje min.: a) rozebranie nawierzchni z kostki oraz ogrodzeń z siatki, b) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 6 m2, c) profilowanie i zagęszczanie podłoża - 612 m2, d) podbudowa warstwa dolna z kruszywa naturalnego gr. 30 - 43 m2, e) podbudowa warstwa górna z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 43 m2, f) podbudowa warstwa górna z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 612 m2, g) nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 594 m2 h) nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 6 cm - 510 m2, i) uzupełnienie kruszywem łamanym gr. 6 cm, j) zagęszczenie poboczy. 2) Część II obejmuje remont drogi: Zadanie 2 Remont drogi gminnej Do Waligóry Potok w miejscowości Naszacowice, obejmuje min.: a) profilowanie i zagęszczanie podłoża - 780 m2, b) podbudowa warstwa górna z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 803 m2, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 6 cm - 724 m2, d) uzupełnienie kruszywem łamanym gr. 6 cm, e) zagęszczenie poboczy. 3) Część III obejmuje remont drogi: Zadanie 3 Remont drogi gminnej Sawinówka w miejscowości Juraszowa, obejmuje min.: a) profilowanie i zagęszczanie podłoża - 525 m2, b) podbudowa warstwa górna z kruszywa łamanego - 525 m2, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 6 cm - 455 m2, d) uzupełnienie kruszywem łamanym gr. 6 cm, e) zagęszczenie poboczy. 2. Szczegółowy opis i zakres robót określa przedmiar robót zał. nr 9a, 9b, 9c do SIWZ 3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe b) urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp., c) zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, d) pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich. e) przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów, f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych g) oraz inne, roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy PZP

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej: a) jedno zamówienie polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej w ilości min. 500 m2 dla części nr I, b) jedno zamówienie polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej w ilości min. 300 m2 dla części nr II, c) jedno zamówienie polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej w ilości min. 200 m2 dla części nr III, Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia następujące osoby: a) kierownika budowy, który posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami dla części nr I, II i III, Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada: a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł dla części nr I, b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 25.000,00 zł dla części nr II, c) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 20.000,00 zł dla części nr III, Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy, 2) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 3) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 4) zaakceptowany wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określa szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 8a, 8b, 8c do specyfikacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie 248 (w budynku Urzędu Gminy Podegrodzie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Sala Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy Podegrodzie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Remont drogi gminnej Labachówka w miejscowości Podrzecze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część I obejmuje remont drogi: Zadanie 1 Remont drogi gminnej Labachówka w miejscowości Podrzecze w dwóch odcinkach, obejmuje min.: a) rozebranie nawierzchni z kostki oraz ogrodzeń z siatki, b) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 6 m2, c) profilowanie i zagęszczanie podłoża - 612 m2, d) podbudowa warstwa dolna z kruszywa naturalnego gr. 30 - 43 m2, e) podbudowa warstwa górna z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 43 m2, f) podbudowa warstwa górna z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 612 m2, g) nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 594 m2 h) nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 6 cm - 510 m2, i) uzupełnienie kruszywem łamanym gr. 6 cm, j) zagęszczenie poboczy. 2. Szczegółowy opis i zakres robót określa przedmiar robót zał. nr 9a do SIWZ 3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe b) urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp., c) zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, d) pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich. e) przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów, f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych g) oraz inne, roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Remont drogi gminnej Do Waligóry Potok w miejscowości Naszacowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część II obejmuje remont drogi: Zadanie 2 Remont drogi gminnej Do Waligóry Potok w miejscowości Naszacowice, obejmuje min.: a) profilowanie i zagęszczanie podłoża - 780 m2, b) podbudowa warstwa górna z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 803 m2, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 6 cm - 724 m2, d) uzupełnienie kruszywem łamanym gr. 6 cm, e) zagęszczenie poboczy. 2. Szczegółowy opis i zakres robót określa przedmiar robót zał. nr 9b do SIWZ 3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe b) urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp., c) zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, d) pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich. e) przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów, f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych g) oraz inne, roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Remont drogi gminnej Sawinówka w miejscowości Juraszowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część III obejmuje remont drogi: Zadanie 3 Remont drogi gminnej Sawinówka w miejscowości Juraszowa, obejmuje min.: a) profilowanie i zagęszczanie podłoża - 525 m2, b) podbudowa warstwa górna z kruszywa łamanego - 525 m2, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 6 cm - 455 m2, d) uzupełnienie kruszywem łamanym gr. 6 cm, e) zagęszczenie poboczy. 2. Szczegółowy opis i zakres robót określa przedmiar robót zał. nr 9c do SIWZ 3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe b) urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp., c) zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, d) pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich. e) przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów, f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych g) oraz inne, roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.