Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-07
Radom: Świadczenie usług porządkowych na obiektach wojskowych administrowanych przez JW 4938 w 2015 r
Numer ogłoszenia: 332386 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 6511500, faks 48 6511300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych na obiektach wojskowych administrowanych przez JW 4938 w 2015 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości powierzchni wewnętrznych budynków oraz powierzchni zewnętrznych utwardzonych i zielonych na terenie kompleksów administrowanych przez JW 4938 w Radomiu przeznaczonych do sprzątania wg zestawienia. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. CZĘŚĆ I - Kościół Garnizonowy w Radomiu 1) Powierzchnie wewnętrzne: 894,58 m2 2) Powierzchnie zewnętrzne: 5 124,00 m2 2. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - JW 4938 RADOM 1) Powierzchnie wewnętrzne: 20 896,26 m2 2) Powierzchnie zewnętrzne: 283 567,00 m2 3. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - JW 3411 GRÓJEC 1) Powierzchnie wewnętrzne: 8 101,01 m2. 2) Powierzchnie zewnętrzne: 127 723,10 m2. 4. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA - JW 3939 SOCHACZEW - BORZĘCIN 1) Powierzchnie wewnętrzne: 16 705,42 m2. 2) Powierzchnie zewnętrzne: 380 093,00 m2. 3) Powierzchnia pasów ochronnych i przeciwpożarowych: 2 950,00 m2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) w części I zamówienia: 1 556,72 zł. 2) w części II zamówienia: 24 192,87 zł. 3) w części III zamówienia: 10 437,79 zł. 4) w części IV zamówienia: 26 339,54 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego; 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat, (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) nie mniej niż: a) 3 usługi z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto na każdą usługę), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wymagane przy założeniu oferty na wszystkie części lub część II, III i IV; b) 3 usługi, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto na każdą usługę), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wymagane przy założeniu oferty na jedną z części II i/lub III i/lub IV. c) 3 usługi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wymagane przy założeniu oferty na część I. 2. Wykonawca potwierdzi w/w informacje załączonymi dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3. Wykonawca w części I udokumentuje doświadczenie świadczone odpłatnie w sprzątaniu obiektów sakralnych (Kościołów).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca wyposaży personel sprzątający w profesjonalny sprzęt (w niezbędnych ilościach i na własny koszt) tj.: a) odkurzacze przemysłowe, inne (ciche w eksploatacji); b) froterki dyskowe, inne - (ciche w eksploatacji); c) mobilne zestawy do sprzątania, inne; d) maszyny szorująco - czyszczące zbierające wodę; e) szorowarki do konserwacji podłóg; f) środek transportu (do zwiezienia liści, gałęzi, śmieci z koszy do kontenera lub na zewnątrz kompleksu itp.); g) kosiarki spalinowe, wykaszarki i inne niezbędne do utrzymania czystości terenów zielonych; h) dmuchawy do zamiatania liści; i) samobieżne pługi do odśnieżania, zawieszane pługi do odśnieżania, posypywarki, dmuchawy do odśnieżania, inne w zależności od potrzeb. 2. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące podstawowego sprzętu: a) sprzęt do sprzątania powierzchni wewnętrznych: odkurzacz (1 szt. może przypadać na maksimum 1000 m2 sprzątanej powierzchni wewnętrznej), maszyna szorująco - zmywająca posadzki (1 szt.); b) sprzęt do sprzątania powierzchni zewnętrznych: zamiatarka spalinowa (2 szt.), traktor z pługiem do odśnieżania (1 szt.). c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania sprzętu o napędzie elektrycznym do sprzątania terenu zewnętrznego z powodu braku wyprowadzonych na zewnątrz budynków gniazd umożliwiających podłączenie do sieci elektrycznej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli: 1. w części II: Personel realizujący przedmiot umowy będzie posiadać poświadczenie lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej o klauzuli min. ZASTRZEŻONE. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zasad ochrony informacji niejawnych i dostarczyć ksero w/w dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem w dniu podpisania umowy. Pracownicy na obiekcie sportowym (basen) muszą posiadać aktualne badania sanitarno - epidemiologiczne. 2. w części III: personel realizujący przedmiot umowy będzie posiadać poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zasad ochrony informacji niejawnych i dostarczyć ksero w/w dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem w dniu podpisania umowy. 3. w części IV: personel realizujący przedmiot umowy będzie posiadać poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej o klauzuli ZASTRZEŻONE dla Węzła Teleinformatycznego Sochaczew K - 6017, a w pozostałych obiektach kompleksu oraz w kompleksie Borzęcin 7212 wymagane jest aby personel sprzątający posiadał aktualne zaświadczenia o niekaralności, oraz obywatelstwo polskie. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zasad ochrony informacji niejawnych i dostarczyć ksero w/w dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem w dniu podpisania umowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca będzie dysponował przez cały okres trwania umowy polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarciu umowy ubezpieczenia: a) minimalna suma ubezpieczenia 500 000,00 PLN - dotyczy złożenia oferty na wszystkie części lub część: II, i/lub IV; b) minimalna suma ubezpieczenia 200 000,00 PLN - dotyczy złożenia oferty na części III; c) w przypadku złożenia oferty na część I Zmawiający nie wymaga polisy ubezpieczeniowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ); 2. Oświadczenie dotyczące osób zatrudnionych do realizacji usługi - załącznik nr 9. 3. Pisemne oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o posiadaniu przez pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE lub upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej art. 21 ust.4 pkt 1 ustawy z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. Nr 182 poz. 1228; 4. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż personel realizujący przedmiot zamówienia w części III (z wyjątkiem Węzła Teleinformatycznego Sochaczew K-6017) posiadał będzie aktualne zaświadczenia o niekaralności oraz obywatelstwo polskie. W dniu podpisania umowy Wykonawca będzie musiał potwierdzić powyższe oświadczenie dokumentami. 5. Informacja o podstawowym sprzęcie przewidzianym do realizacji zamówienia objętego niniejszą procedurą - załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest złożyć załącznik nr 10 dla każdej części osobno lub jako jeden dokument z podziałem na części. 6. Wykaz materiałów i środków chemicznych przewidzianych do użycia przy realizacji zamówienia - załącznik nr 11. Wykonawca zobowiązany jest złożyć załącznik nr 11 dla każdej części osobno lub jako jeden dokument z podziałem na części. 7. Kserokopię wniesienia wadium - w przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4938
ul. Sadków 9
26-600 Radom
pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2014 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4938 ul. Sadków 9 26-600 Radom Kancelaria Jawna pokój nr 242.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kościół Garnizonowy w Radomiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług porządkowych na terenie Kościoła Garnizonowego w Radomiu 1) Powierzchnie wewnętrzne: 894,58 m2 2) Powierzchnie zewnętrzne: 5 124,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: JW 4938 Radom wraz z WKU Radom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług porządkowych na obiektach wojskowych JW 4938 Radom w 2015r. 1. Powierzchnie wewnętrzne: 20 896,26 m2 2. Powierzchnie zewnętrzne: 283 567,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: JW 3411 Grójec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług porządkowych na obiektach wojskowych JW 3411 Grójec w 2015 r. 1) Powierzchnie wewnętrzne: 8 101,01 m2. 2) Powierzchnie zewnętrzne: 127 723,10 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: JW 3939 Sochaczew - Borzęcin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług porządkowych na obiektach wojskowych JW 3939 Sochaczew - Borzęcin w 2015 r. 1) Powierzchnie wewnętrzne: 16 705,42 m2. 2) Powierzchnie zewnętrzne: 380 093,00 m2. 3) Powierzchnia pasów ochronnych i przeciwpożarowych: 2 950,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
- "Zakup i dostawa samochodu ciężarowego typu autolaweta dla potrzeb KWP zs. w Radomiu"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic emulsją asfaltową i grysami na terenie miasta Radomia
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - wymiana opraw oświetleniowych boisk na oprawy typu LED
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie Porządku - usługi sprzątania świadczone w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Usługa sprzątania pomieszczeń w Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów / 2024
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - V postępowanie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.