eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Płock: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 33234 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, fax 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzoz-plock.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. PAKIET NR 1 -UNIT STOMATOLOGICZNY Z FOTELIKIEM OBROTOWYM DLA STOMATOLOGÓW PAKIET NR 2 - AUTOKLAW PAKIET NR 3 - ASYSTORY PAKIET NR 4 - LAMPY POLIMERYZACYJNE PAKIET NR 5 - MEBLE DLA PRZYCHODNI STOMATOLOGICZNEJ PAKIET NR 6 - MEBLE DLA TRAKTU PORODOWEGO PAKIET NR 7 - MEBLE DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a. dotyczące przedmiotu zamówienia: Parametry wymagane/graniczne dla poszczególnych pakietów stanowią Załączniki Nr 5a, 5b do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), certyfikaty jakości CE, atesty (dotyczy Pakietu Nr 1, 2, 3, 4) (Dotyczy: Pakiet Nr 1 - Unit stomatologiczny z fotelikiem obrotowym dla stomatologów - Załącznik Nr 3a do SIWZ, Pakiet Nr 2 - Autoklaw - Załącznik Nr 3b do SIWZ, Pakiet Nr 3 - Asystor - Załącznik Nr 3c do SIWZ, Pakiet Nr 4 - Lampa polimeryzacyjna - Załącznik Nr 3d do SIWZ). Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy na całość zamówienia od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. b. dotyczące terminów realizacji zamówienia: termin dostawy i montażu przedmiotu zamówienia - 4 tygodnie od dnia podpisania umowy (dotyczy Pakietu Nr 1 - Unit stomatologiczny z fotelikiem obrotowym dla stomatologów, Pakietu Nr 2 - Autoklaw, Pakietu Nr 3 - Asystor, Pakietu Nr 4 - Lampa polimeryzacyjna i 2 tygodnie od dnia podpisania umowy (dotyczy Pakietu Nr 5 - Meble dla Przychodni Stomatologicznej, Pakietu Nr 6 - Meble dla Traktu Porodowego, Pakietu Nr 7 - Meble dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej). Dostawy winny być realizowane na koszt, transportem i rozładunkiem Wykonawcy. Przedmiot zamówienia powinien być ustawiony, zamontowany nieodpłatnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a. warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b. warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c. warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d. warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g do SIWZ. 2. Wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ - informacja o serwisie oferenta Dotyczy: Pakiet Nr 1 - Unit stomatologiczny z fotelikiem obrotowym dla stomatologów - Załącznik Nr 3a do SIWZ, Pakiet Nr 2 - Autoklaw - Załącznik Nr 3b do SIWZ, Pakiet Nr 3 - Asystory - Załącznik Nr 3c do SIWZ, Pakiet Nr 4 - Lampy polimeryzacyjne - Załącznik Nr 3d do SIWZ. 3. Stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu wyrobami medycznymi do stosowania na terytorium RP w publicznych zakładach opieki zdrowotnej deklaracje zgodności CE wraz z certyfikatem CE lub wpis do Rejestru Wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (Dotyczy: Pakiet Nr 1 - Unit stomatologiczny z fotelikiem obrotowym dla stomatologów - Załącznik Nr 3a do SIWZ, Pakiet Nr 2 - Autoklaw - Załącznik Nr 3b do SIWZ, Pakiet Nr 3 - Asystor - Załącznik Nr 3c do SIWZ, Pakiet Nr 4 - Lampa polimeryzacyjna - Załącznik Nr 3d do SIWZ). 4. Strony z oryginalnych katalogów producenta z oferowanymi produktami dla potwierdzenia parametrów wymaganych/granicznych (Dotyczy: Pakiet Nr 1 - Unit stomatologiczny z fotelikiem obrotowym dla stomatologów - Załącznik Nr 3a do SIWZ, Pakiet Nr 2 - Autoklaw - Załącznik Nr 3b do SIWZ, Pakiet Nr 3 - Asystor - Załącznik Nr 3c do SIWZ, Pakiet Nr 4 - Lampa polimeryzacyjna - Załącznik Nr 3d do SIWZ). 5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 6. Wypełniony Załącznik Nr 5a, 5b do SIWZ - Zestawienie parametrów i warunków wymaganych - dotyczy Pakietu Nr 1 - Unit stomatologiczny z fotelikiem obrotowym dla stomatologów i Pakietu Nr 3 - Asystor. 7. Oświadczenie, że Wykonawca: a. nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b. zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w formularzu oferty będącym Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 oraz pkt. II 5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 oraz pkt. II. 3 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strony internetowej tj.; www.ipzp.pl oraz w siedzibie Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28,09 - 402 Płock, pok. Nr 212.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28,09 - 402 Płock, pok. Nr 212..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UNIT STOMATOLOGICZNY Z FOTELIKIEM OBROTOWYM DLA STOMATOLOGÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Unit stomatologiczny pneumatyczny zawieszony na fotelu z blokiem spluwaczki, pulpitem i lampą oświetleniową poruszającą się wraz z fotelem. Szkielet bloku spluwaczki winien być wykonany ze stali nierdzewnej, blok spluwaczki, stolik dla lekarza oraz fotel zabudowany profilowanymi osłonami z tworzywa ABS, odpornymi na promieniowanie UV. Stolik lekarza z rękawami od góry z gładkimi wysięgnikami bez elementów sprężynowych. - 1 unit z 3 rękawami z możliwością rozbudowy do 4 rękawów. - 1 unit z 4 rękawami Stolik dla lekarza stanowi ramię stolika z blokadą mechaniczną unieruchamianą pokrętłem, podkładka pod narzędzia jednolita z możliwością zdemontowania do umycia. Panel sterujący umożliwiający sterowanie funkcjami unitu oraz fotela, funkcjami spluwaczki (obmywanie misy, uzupełnianie kubka), indywidualna regulacja sprayu na każdy rękaw, system zapobiegający cofaniu się wody z końcówek, włączanie i wyłączanie sprayu w końcówkach. Stolik dla lekarza powinien być wyposażony w: Wersja 3 ramiennego unitu: - mikrosilnik elektryczny bez światła z regulacja obrotów do 40.000 obrotów na minutę - rękaw turbinowy - strzykawko - dmuchawka 3 funkcyjna - woda, powietrze, spray w obudowie zdejmowanej do sterylizacji. Wersja 4 ramiennego unitu: - mikrosilnik elektryczny bez światła z regulacją obrotów 40.000 obrotów na minutę, z chłodzeniem wewnętrznym - rękaw turbinowy - strzykawko - dmuchawka 3 funkcyjna - woda, powietrze, spray w obudowie zdejmowanej do sterylizacji. - skaler piezoelektryczny z 3 końcówkami W wyposażeniu unitu powinny znaleźć się końcówki - kątnica na mikrosilnik i końcówka na turbinę (po 1 sztuce) Blok spluwaczki winien być wykonany ze stali nierdzewnej odporny na korozję, misa spluwaczki porcelanowa. Blok spluwaczki powinien zawierać; wewnętrzny obieg wody zasilający końcówki, punkt uzupełniania kubka woda ,obmywanie misy spluwaczki, ślinociąg wodny. Lampa oświetleniowa wchodząca w skład unitu powinna być halogenowa, bezcieniowa o natężeniu światła min. 250 luxów, powinna zawierać przełącznik umożliwiający włączanie i wyłączanie. Na wysięgniku lampy powinna być zamontowana półka pod lampę polimeryzacyjną. Unit powinien być wyposażony w sterownik nożny jednopunktowy - konieczny do uruchomiania pracy końcówek - wykonany z tworzywa, sam pedał ze stali. Kompresor stanowiący wyposażenie unitu powinien być bezolejowy o pojemności 5 l, zbiornik, wydajność min. 60l na minutę. Do jednego z kompresorów powinna być szafka wyciszająca. Fotel stomatologiczny elektryczny z minimum 2 pamięciami programowanymi ze stolika lekarza, pozycja automatyczna, ruchomy, dwuprzegubowy zagłówek z regulacją wysokości, lewy podłokietnik, blokada najazdowa fotela. Tapicerka powinna być bezszwowa, łatwa do mycia i odporna na środki do dezynfekcji. Skrzynka przyłączeniowa powinna być wewnątrz podstawy fotela. Wszystkie powierzchnie unitu powinny być łatwe do czyszczenia i dezynfekcji. Unit powinien spełniać wymagane polski prawem przepisy, posiadać odpowiednie świadectwa i certyfikaty. Do oferty powinny być dołączone firmowe materiały informacyjne z potwierdzonymi parametrami technicznymi urządzeń jak również wzornik kolorów tapicerki. Fotelik obrotowy dla lekarza dentysty wchodzący w skład pakietu powinien mieć średnicę siedziska ok. 400 mm. Siedzisko z oparciem do pleców powinno być obrotowe, zamontowane z regulacją wysokości ( 480-620 mm)sprężyną gazową z blokadą. Podstawa fotelika powinna być z tworzywa i zawierać koła (minimum 5 sztuk), powinna być obręcz chromowa jako podpórka pod nogi. Siedzisko powinno być tapicerowane gąbką w kolorze tapicerki. Do oferty powinny być dołączone oryginalne foldery producenta z potwierdzonymi parametrami technicznymi urządzenia. Fotelik powinien mieć świadectwa i certyfikaty..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: AUTOKLAW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizator parowy z systemem próżniowym i długą komorą sterylizacyjną. Autoklaw typu S, sterowany elektronicznie układem mikroprocesowym gwarantującym kontrolę ciśnienia i temperatury podczas trwania całego cyklu sterylizacji. Autoklaw powinien mieć pojedynczą próżnię wstępną, dwa niezależne czujniki temperatury, czujnik ciśnienia bezwzględnego a elektronika autoklawu powinna rejestrować temperaturę ciśnienia oraz czas podczas całego cyklu co również powinno być zapamiętywane w pamięci urządzenia w celu dokumentacji. Autoklaw powinien być wyposażony w szybki program do sterylizacji instrumentarium przeznaczonego do bezpośredniego użytku. Autoklaw powinien mieć 4 programy sterylizacyjne oraz 2 programy testowe. Program uniwersalny powinien mieć następujące parametry: temperatura sterylizacji 134 st. C, ciśnienie sterylizacji 2,1 bara, czas pracy bez suszenia 20 minut. Wymiary zewnętrzne autoklawu to 66 cm x 42,5 cm x 48,5 cm, wymiary wewnętrzne Ø 25 cm x 45 cm, pojemność komory 2247, moc elektryczna 3000 W, max załadowanie do 4 kg instrumentów. Autoklaw powinien być zaopatrzony w 3 kasety. Do oferty należy dołączyć informacje firmowe potwierdzające dane techniczne. Urządzenie powinno spełniać wymagane przepisy i posiadać odpowiednie świadectwa i certyfikaty..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ASYSTORY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystor 4 szufladowy, przejezdny, wykonany z płyty wiórowej laminowanej a blat i czoła szuflad wykonane z tworzywa ABS, podstawa przejezdna lakierowana w kształcie litery U z możliwością regulacji wysokości. Wymiary proponowane 460 mm x 530 mm x 890 mm, możliwość wyboru koloru. Asystor powinien być łatwozmywalny, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych. Do oferty należy dołączyć foldery producenta z potwierdzonymi parametrami technicznymi urządzenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LAMPY POLIMERYZACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa polimeryzacyjna przeznaczona do utwardzania materiałów stomatologicznych polimeryzujących pod wpływem światła, długość fali 400-500 um. Lampa powinna być wyposażona w światłowód, podstawkę pod rękojeść, przewód sieciowy oraz osłonkę ochronną nakładaną na końcówkę światłowodu lub okulary ochronne. Do oferty należy dołączyć foldery producenta. Urządzenie powinno posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MEBLE DLA PRZYCHODNI STOMATOLOGICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble powinny być wykonane z płyty meblowej laminowanej, obrzeża okleinowane z wtapianym plastikiem PCV, zawiasy metalowe, uchwyty chromowane, część szafek z zamkami. Meble powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych. Oferta powinna zawierać kolornik do wyboru kolorystyki blatów i płyty przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Przed wykonaniem wymagane są pomiary wykonane przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy. l.p. Rodzaj Ilość 1. Szafa ubraniowa 3 częściowa: część dolna dwudrzwiowa z półką wewnętrzną, część środkowa dwudrzwiowa z prętem przez całą szerokość, część górna dwudrzwiowa, (wymiary: wysokość 248 szerokość 105 głębokość 57) 1 szt. 2. Szafka wisząca: 2 półki wewnętrzne, dwudrzwiowa przeszklona, szkło matowe, (wymiary: wysokość 70 szerokość 80 głębokość 30) 1 szt. 3. Zabudowa z blatem, wymiary: (wysokość 85, szerokość 140, głębokość 60): szafka pod umywalkę dwudrzwiowa, wymiary: (wysokość 85, szerokość 60, głębokość 60), szafka z 2 szufladami, dwudrzwiowa z półką wewnętrzną (wymiary: wysokość 85, szerokość 80, głębokość 60) 1 szt. 4. Stół narożny z blatem i 3 nogami chromowanymi, (wymiary: wysokość 85, szerokość 168, głębokość 130) 1 szt. 5. Szafa ubraniowa, 3 częściowa, część dolna dwudrzwiowa, część środkowa jedna połowa 4 półki, druga połowa z prętem do wieszania ubrań, drzwi z zamkami, część górna dwudrzwiowa, (wymiary: wysokość 254, szerokość 108, głębokość 57) 1 szt. 6. Regał na akta, 5 półek na segregatory, część górna dwudrzwiowa, (wymiary: wysokość 254, szerokość 60, głębokość 35) 1 szt. 7. Półka nad grzejnik, (wymiary: 30x120) 1 szt. 8. Biurko narożne z półką na klawiaturę 50x160x150x75 1 szt. 9. Kontenerek pod biurko z 3 lub 4 szufladami, (wymiary: wysokość 60, szerokość 40, głębokość 50) 1 10. Kontenerek pod biurko z drzwiami zamykanymi na zamek i półką wewnętrzną (wymiary: wysokość 60, szerokość 40, głębokość 50) 1 11. Szafka z szufladą i z dwoma otwartymi półkami na segregatory, (wymiary: wysokość 100, szerokość 50, głębokość 40) 1 szt. 12. Podstawka na kółkach pod stację dysków (wymiary: 25x50 1 szt. 13. Szafka z blatem pod umywalkę dwudrzwiowa, (wymiary: wysokość 85, szerokość 85, głębokość 60) 1 szt. 14. Stolik z blatem nogi chromowane, (wymiary: wysokość 75, szerokość 60, głębokość 80) 1 szt. 15. Szafa kartotekowa 3 częściowa, część dolna dwudrzwiowa z półką wewnętrzną, część środkowa po 4 szuflady w 2 kolumnach, część górna, przeszklona, dwudrzwiowa z 2 półkami wewnętrznymi, (wymiary: wysokość 250, szerokość 61, głębokość 60) 2 szt. 16. Szafka wisząca przeszklona, dwudrzwiowa z półką wewnętrzną, (wymiary; wysokość 40, szerokość 80, głębokość 40) 2 szt. 17. Szafka stojąca dwudrzwiowa z półką wewnętrzną, z dwoma szufladami i blatem, (wymiary: wysokość 75, szerokość 80, głębokość 60) 2 szt. 18. Regał otwarty z blatem 4 kolumnowy, 2 półki (wymiary; wysokość 85, szerokość 250 i głębokość 45) z możliwością rozbudowy o stolik - dostawkę o wymiarach; 85x80x30 1 szt. 19. Dostawka - stolik 85x80x30 1 szt. 20. Zabudowa z blatem o wymiarach 85x200x60 w tym szafka z 4 szufladami na zamek o wymiarach 85x40x60, szafka pod umywalkę 85x60x60, szafka dwudrzwiowa z półką wewnętrzną o wymiarach 85x100x60 1 szt. 21. Szafka stojąca z blatem z drzwiczkami i półką wewnętrzną (wymiary: wysokość 85, szerokość 40, głębokość 60) 1 szt. 22. Regał kartotekowy 3 częściowy; część dolna dwudrzwiowa z półką wewnętrzną, część środkowa z szufladami na zamek w 3 rzędach, część górna dwudrzwiowa, przeszklona (szkło matowe) z 2 - 3 półkami wewnętrznymi (wymiary: wysokość 220, szerokość 90, głębokość 60 1 szt. 23. Biurko z blatem o wymiarach 76x130x60 1 sz. 24. Kontenerek pod biurko z 3 - 40 szufladami na zamek (wymiary: wysokość 60, szerokość 40, głębokość 60) 2 szt. 25. Kontenerek pod biurko z drzwiami (wymiary: wysokość 60, szerokość 40, głębokość 60) 2szt. 26. Biurko narożne z blatem o wymiarach: 75x140x208 na szafce dwudrzwiowej z zamkiem o wymiarach 75x60x60 i na szafce z 4 szufladami o wymiarach 75x40x60 1 szt. 27. Zabudowa z blatem o wymiarach 85x200x60 w skład której wchodzi Szafka dwudrzwiowa pod zlew dwukomorowy o wymiarach 85x80x60, szafka z 4 szufladami o wymiarach 85x40x60 i szafka dwudrzwiowa bez pleców o wymiarach 85x80x60 1 szt. 28. Zabudowa z blatem o wymiarach 85x240x60 i 4 dwudrzwiowymi szafkami zamykanymi na zamki o wymiarach 85x60x60 1 szt. 19. Szafka pod umywalkę z blatem o wymiarach: (wysokość 85, szerokość 62, głębokość 60) 1 szt. 30. Zabudowa z blatem o wymiarach: (wysokość 85, szerokość190, głębokość 60) w skład której wchodzi szafka pod umywalkę dwudrzwiowa o wymiarach 85x60x60, szafka z 4 szufladami zamykanymi na zamek o wymiarach: 85x50x60, szafka dwudrzwiowa na zamek o wymiarach 85x80x60 1 szt. 31. Szafka stojąca z drzwiczkami i półką wewnętrzną o wymiarach: wysokość 85, szerokość 40, głębokość 60 1 szt. 32. Regał kartoteczny 3 częściowy o wymiarach: wysokość 220, szerokość 90, głębokość 60, część dolna dwudrzwiowa z półką wewnętrzną, część środkowa z szufladami w 3 kolumnach po 4 rzędy zamykane na zamki, część górna dwudrzwiowa częściowo przeszklona z 2 półkami wewnętrznymi 1 szt. 33. Biurko narożne o wymiarach 75x120x160 1 szt. 34. Kontenerek pod biurko z szufladami o wymiarach wysokość 70, szerokość 40, głębokość 60 1 szt. 35. Szafka dwudrzwiowa z półkami wewnętrznymi o wymiarach wysokość 75, szerokość 60, głębokość 60 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MEBLE DLA TRAKTU PORODOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych. Oferta powinna zawierać kolornik do wyboru kolorystyki blatów i płyty przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Przed wykonaniem wymagane są pomiary wykonane przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy. l.p. Rodzaj Wymiary Ilość 1. Lada recepcyjna dwupoziomowa; konstrukcja aluminiowa, całość na nóżkach, blaty 30 mm grubości, półka pod klawiaturę, półka na dokumenty, kontenerek z szufladami i zamkiem centralnym 120x140x60 1 szt. 2. Dostawka do lady; całość na nóżkach, szafka 60 zamykana na zamek, szafka 40 z szufladami i zamkiem centralnym, szafka 90dwudrzwiowa z zamkiem 90x250x45 1 szt. 3. Szafka wisząca przeszklona 60x150x32 1 sz. 4. Podstawka pod stację dysków na kółkach 1 szt. 5. Szafa na nóżkach z półkami na akta 200x60x55 1 szt. 6. Szafka wisząca przeszklona 40x110x32 1 szt. 7. Szafka pod zlew z grubym blatem na nóżkach 85x110x60 1 szt. 8. Biurko na nogach metalowych (stelaż) z kontenerkiem i półką wysuwaną na klawiaturę 100x60x76 1 szt. 9. Szafa na leki zamykana na zamek meblowy 180x35x80 1 szt. 10. Szafka pod TV z przegrodą 70x70x50 1 szt. 11. Stół na nogach chromowanych 90x55x76 1 szt. 12. Aneks kuchenny: Szafka narożna stojąca 90x95x85 1 szt. Szafka stojąca 80x60x110 1 szt. Szafka narożna wisząca 60x60x72 1 szt. Szafka wisząca 30x30x72 1 szt. Szafka wisząca 35x30x72 1 szt. Szafka wisząca 80x30x72 1 szt. 13. Pólka wiszącą grubości 36 mm 60x25 1 szt. 14. Wieszak ścienny z 4 wieszakami 60x160 1 szt. 15. Ława z bokami grubości 36 mm 100x55x55 1 szt. Materiał: - płyta meblowa 18 laminowana - obrzeża okleinowane wtapianym plastykiem PCV - uchwyty chromowane - zawiasy metalowe puszkowe - prowadnice rolkowe - zamki meblowe - nogi chromowane - kółka do kontenerów z łożyskiem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MEBLE DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych. Oferta powinna zawierać kolornik do wyboru kolorystyki blatów i płyty przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Przed wykonaniem wymagane są pomiary wykonane przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy. l.p. Rodzaj Wymiary Ilość 1. Zabudowa 88x330x80 z grubym blatem, pólkami, szafką 88x80x80 i szafką z szufladami 88x330x80 1 szt. 2. Pólka wisząca z 2 przegródkami 180x44x30 1 szt. Materiał: - płyta meblowa 18 laminowana - obrzeża okleinowane wtapianym plastykiem PCV - uchwyty chromowane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.