eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Dostawa wyposażenia Pracowni Gastronomiczno - Hotelarskiej Kształcenia Zawodowego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Gniezno: Dostawa wyposażenia Pracowni Gastronomiczno - Hotelarskiej Kształcenia Zawodowego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 332315 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 , ul. Gdańska 106, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 426 65 23, faks 61 424 07 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp4.gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Pracowni Gastronomiczno - Hotelarskiej Kształcenia Zawodowego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Dostawa wyposażenia warsztatów w pracowni gastronomicznej. 1. Profesjonalna kuchnia gazowa 4-palnikowa o wymiarach: szerokość do 660 mm, głębokość do 600 mm, wysokość do 290 mm ze stali nierdzewnej przystosowane do montażu z piekarnikiem z pozycji 2, 8 szt.; 2. Piekarnik elektryczny o mocy 3 - 3,5 KW (230 V) i wymiarach: szerokość do 660 mm, głębokość do 600 mm, wysokość do 630 mm, przystosowany na minimum 4 pojemniki gastronomiczne GN 1/1. Piekarnik dostosowany do montażu pod kuchnią gazową z pozycji 1, 8 szt.; 3. Okap centralny skośny duży 2700x1600, 1 szt.; 4. Oświetlenie halogenowe do okapu dużego - komplet - do okapu z pozycji 3, 1 szt.; 5. Filtry do okapu dużego z (łapacze tłuszczu) - do okapu z pozycji 3, 8 szt.; 6. Okap centralny skośny mały 1600x1400, 1 szt.; 7. Oświetlenie halogenowe do okapu małego - komplet - do okapu z pozycji 6, 1 szt.; 8. Filtry do okapu małego (łapacze tłuszczu) - do okapu z pozycji 6, 6 szt.; 9. Stół roboczy ze zlewem 2-komorowym lewy ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi 1400x600x850, 1 szt.; 10. Stół roboczy ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi 1400x600x850, 1 szt.; 11. Stół roboczy ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi 1500x600x850, 1 szt.; 12. Stół roboczy ze stali nierdzewnej z szufladami 1100x600x850, 1 szt.; 13. Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z blokiem 3 szuflad 1000x700x85, 1 szt.; 14. Zlew 2-komorowy zabudowany z wylewką kolanową, 3 szt.; 15. Bateria z prysznicem, 4 szt.; 16. Stół roboczy ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi i blokiem 2 szuflad 1800x700x850, 1 szt.; 17. Stół roboczy przyścienny ze stali nierdzewnej z półkami 1500x700x850, 1 szt.; 18. Stół przyścienny z drzwiami suwanymi i blokiem3 szuflad 1400x700x850, 1 szt.; 19. Szafa przelotowa drzwi skrzydłowe prawe i lewe ze stali nierdzewnej 600x630x850, 1 szt.; 20. Stół roboczy przyścienny ze stali nierdzewnej z półkami i szafką lewoskrzydłową 1200x700x850, 1 szt.; 21. Stół z basenem jednokomorowym głęboki ze stali nierdzewnej do mycia garnków 700x600x850, 1 szt.; 22. Bemar 3 komorowy stacjonarny ze stali nierdzewnej 760x600x850, 1 szt.; 23. Stół przyścienny z półką ze stali nierdzewnej 1200x700x850, 1 szt.; 24. Umywalka zabudowana ze stali nierdzewnej (stanowisko do mycia rąk) 320x300150 wysokość 850, 1 szt.; 25. Bateria umywalkowa jednootworowa łokciowa, 1 szt.; 26. Szafa magazynowa drzwi skrzydłowe ze stali nierdzewnej 1800x1200, 1 szt.; 27. Wózek kelnerski nierdzewny 800x500x850, 2 szt.; 28. Pojemnik na odpady ze stali nierdzewnej (średnica 530), 2 szt.; 29. Naświetlacz bakteriobójczy do 30 sztuk jaj, 1 szt.; 30. Kloc do mięsa, 1 szt.; 31. Maszyna do mielenia mięsa wydajność 180 - 240 kg/h , 1 szt. ; 32. Płyta grillowa gładka 440V - moc do 6 KW, wymiary 660x530x220, 1 szt.; 33. Mikser uniwersalny -wielofunkcyjne urządzenie do mieszania, ubijania i wyrabiania ciast - płynna regulacja obrotów, dzieża 4-5 l, zasilanie 230 V., 1 szt.; 34. Krajalnica uniwersalna do wędlin, moc 0,14 do 0,25 KW/230 V, 1 szt.; 35. Waga elektroniczna, zakres ważenia do 10 kg, 2 szt.; 36. Kuchenka mikrofalowa 1000 KW, 1 szt.; 37. Frytkownica elektryczna 230 V, wydajność 5 kg/h, 1 szt.; 38. Piec do pizzy 2-poziomowy, 2 x pizza śr. 35 cm, zasilanie 230 V, 1 szt.; 39. Stół roboczy przyścienny z półką ze stali nierdzewnej 1100x70x850, 1 szt.; 40. Zlew 2 komorowy ze stali nierdzewnej, 1 szt.; 41. Bateria z prysznicem, 1 szt.; 42. Pojemnik na odpady ze stali nierdzewnej (średnica 530), 1 szt.; II. Dostawa wyposażenia sali ćwiczeń w pracowni gastronomicznej. 1. Profesjonalna kuchnia gazowa 4-palnikowa o wymiarach: szerokość do 660 mm, głębokość do 600 mm, wysokość do 290 mm ze stali nierdzewnej przystosowane do montażu z piekarnikiem z pozycji 2, 8 szt.; 2. Piekarnik elektryczny o mocy 3 - 3,5 KW (230 V) i wymiarach: szerokość do 660 mm, głębokość do 600 mm, wysokość do 630 mm, przystosowany na minimum 4 pojemniki gastronomiczne GN 1/1. Piekarnik dostosowany do montażu pod kuchnią gazową z pozycji 1, 8 szt.; 3. Okap centralny skośny mały 1600x1400, 2 szt.; 4. Oświetlenie halogenowe do okapu małego - komplet - do okapu z pozycji 3, 2 szt.; 5. Filtry do okapu małego (łapacze tłuszczu) - do okapu z pozycji 3 do okapu z pozycji 3, 12 szt.; 6. Stół roboczy nierdzewny ze zlewem jednokomorowym lewy i drzwiami suwanymi 1400x600x850, 4 szt.; 7. Stół roboczy nierdzewny ze zlewem jednokomorowym prawy i drzwiami suwanymi 1400x600x850, 4 szt.; 8. Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z 3 drzwiami suwanymi 1600x700x850, 3 szt.; 9. Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z szufladami 450x700x850, 3 szt.; 10. Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z blokiem 3 szuflad 900x700x850, 1 szt.; 11. Stół przyścienny zabudowany ze stali nierdzewnej z półkami 1400x700x850, 1 szt.; 12. Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z 3 drzwiami skrzydłowymi 1600x700x850, 2 szt.; 13. Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z blokiem szuflad 450x700x850, 1 szt.; 14. Bateria z prysznicem, 8 szt.; 15. Umywalka zabudowana ze stali nierdzewnej (stanowisko do mycia rąk) 320x300150 wysokość 850, 1 szt.; 16. Bateria umywalkowa jednootworowa łokciowa, 1 szt.; 17. Pojemnik na odpady ze stali nierdzewnej (średnica 530), 2 szt.; 18. Naświetlacz bakteriobójczy do 30 sztuk jaj, 1 szt.; 19. Kloc do mięsa, 1 szt.; 20. Maszyna do mielenia mięsa wydajność 180 - 240 kg/h, 1 szt.; 21. Mikser uniwersalny -wielofunkcyjne urządzenie do mieszania, ubijania i wyrabiania ciast - płynna regulacja obrotów, dzieża 4-5 l, zasilanie 230 V., 1 szt.; 22. Krajalnica uniwersalna do wędlin, moc 0,14 do 0,25 KW/230 V, 1 szt.; 23. Waga elektroniczna, zakres ważenia do 10 kg, 2 szt.; 24. Piec do pizzy 2-poziomowy, 2 x pizza śr. 35 cm, zasilanie 230 V, 1 szt.; 1. Podane przez Zamawiającego parametry techniczne sprzętu gastronomicznego są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (nieużywany). 3. W cenie należy zawrzeć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (min. koszt transportu i wniesienia sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, koszt instalacji i montażu, przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi urządzeń oraz inne niewymienione koszty, niezbędne do pełnej realizacji zamówienia. 4. Cena jednostkowa pojedynczego towaru nie może przekraczać 3 500 zł. brutto. 5. Do każdego towaru misi być dołączona karta produktu. 6. Wymiary podane w tabeli wynikają z projektu, który stanowi załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 7. Odbiór towaru nastąpi na podstawie protokołu odbioru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zakłada możliwość udzielania zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował, co najmniej jedną dostawę sprzętu o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia na kwotę, co najmniej 150 000,00 PLN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Ponadto Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje) - zał. nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana ilości asortymentu po cenach zaproponowanych przez Wykonawcę. Warunki dokonywania zmian: 1. inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2. uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3. forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp4.gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jana Kilińskiego w Gnieźnie ul. Gdańska 106, 62-200 Gniezno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jana Kilińskiego w Gnieźnie ul. Gdańska 106, 62-200 Gniezno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.