Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-15
Gniezno: Dostawa wyposażenia Pracowni Gastronomiczno - Hotelarskiej Kształcenia Zawodowego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 332315 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 , ul. Gdańska 106, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 426 65 23, faks 61 424 07 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp4.gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Pracowni Gastronomiczno - Hotelarskiej Kształcenia Zawodowego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Dostawa wyposażenia warsztatów w pracowni gastronomicznej. 1. Profesjonalna kuchnia gazowa 4-palnikowa o wymiarach: szerokość do 660 mm, głębokość do 600 mm, wysokość do 290 mm ze stali nierdzewnej przystosowane do montażu z piekarnikiem z pozycji 2, 8 szt.; 2. Piekarnik elektryczny o mocy 3 - 3,5 KW (230 V) i wymiarach: szerokość do 660 mm, głębokość do 600 mm, wysokość do 630 mm, przystosowany na minimum 4 pojemniki gastronomiczne GN 1/1. Piekarnik dostosowany do montażu pod kuchnią gazową z pozycji 1, 8 szt.; 3. Okap centralny skośny duży 2700x1600, 1 szt.; 4. Oświetlenie halogenowe do okapu dużego - komplet - do okapu z pozycji 3, 1 szt.; 5. Filtry do okapu dużego z (łapacze tłuszczu) - do okapu z pozycji 3, 8 szt.; 6. Okap centralny skośny mały 1600x1400, 1 szt.; 7. Oświetlenie halogenowe do okapu małego - komplet - do okapu z pozycji 6, 1 szt.; 8. Filtry do okapu małego (łapacze tłuszczu) - do okapu z pozycji 6, 6 szt.; 9. Stół roboczy ze zlewem 2-komorowym lewy ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi 1400x600x850, 1 szt.; 10. Stół roboczy ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi 1400x600x850, 1 szt.; 11. Stół roboczy ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi 1500x600x850, 1 szt.; 12. Stół roboczy ze stali nierdzewnej z szufladami 1100x600x850, 1 szt.; 13. Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z blokiem 3 szuflad 1000x700x85, 1 szt.; 14. Zlew 2-komorowy zabudowany z wylewką kolanową, 3 szt.; 15. Bateria z prysznicem, 4 szt.; 16. Stół roboczy ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi i blokiem 2 szuflad 1800x700x850, 1 szt.; 17. Stół roboczy przyścienny ze stali nierdzewnej z półkami 1500x700x850, 1 szt.; 18. Stół przyścienny z drzwiami suwanymi i blokiem3 szuflad 1400x700x850, 1 szt.; 19. Szafa przelotowa drzwi skrzydłowe prawe i lewe ze stali nierdzewnej 600x630x850, 1 szt.; 20. Stół roboczy przyścienny ze stali nierdzewnej z półkami i szafką lewoskrzydłową 1200x700x850, 1 szt.; 21. Stół z basenem jednokomorowym głęboki ze stali nierdzewnej do mycia garnków 700x600x850, 1 szt.; 22. Bemar 3 komorowy stacjonarny ze stali nierdzewnej 760x600x850, 1 szt.; 23. Stół przyścienny z półką ze stali nierdzewnej 1200x700x850, 1 szt.; 24. Umywalka zabudowana ze stali nierdzewnej (stanowisko do mycia rąk) 320x300150 wysokość 850, 1 szt.; 25. Bateria umywalkowa jednootworowa łokciowa, 1 szt.; 26. Szafa magazynowa drzwi skrzydłowe ze stali nierdzewnej 1800x1200, 1 szt.; 27. Wózek kelnerski nierdzewny 800x500x850, 2 szt.; 28. Pojemnik na odpady ze stali nierdzewnej (średnica 530), 2 szt.; 29. Naświetlacz bakteriobójczy do 30 sztuk jaj, 1 szt.; 30. Kloc do mięsa, 1 szt.; 31. Maszyna do mielenia mięsa wydajność 180 - 240 kg/h , 1 szt. ; 32. Płyta grillowa gładka 440V - moc do 6 KW, wymiary 660x530x220, 1 szt.; 33. Mikser uniwersalny -wielofunkcyjne urządzenie do mieszania, ubijania i wyrabiania ciast - płynna regulacja obrotów, dzieża 4-5 l, zasilanie 230 V., 1 szt.; 34. Krajalnica uniwersalna do wędlin, moc 0,14 do 0,25 KW/230 V, 1 szt.; 35. Waga elektroniczna, zakres ważenia do 10 kg, 2 szt.; 36. Kuchenka mikrofalowa 1000 KW, 1 szt.; 37. Frytkownica elektryczna 230 V, wydajność 5 kg/h, 1 szt.; 38. Piec do pizzy 2-poziomowy, 2 x pizza śr. 35 cm, zasilanie 230 V, 1 szt.; 39. Stół roboczy przyścienny z półką ze stali nierdzewnej 1100x70x850, 1 szt.; 40. Zlew 2 komorowy ze stali nierdzewnej, 1 szt.; 41. Bateria z prysznicem, 1 szt.; 42. Pojemnik na odpady ze stali nierdzewnej (średnica 530), 1 szt.; II. Dostawa wyposażenia sali ćwiczeń w pracowni gastronomicznej. 1. Profesjonalna kuchnia gazowa 4-palnikowa o wymiarach: szerokość do 660 mm, głębokość do 600 mm, wysokość do 290 mm ze stali nierdzewnej przystosowane do montażu z piekarnikiem z pozycji 2, 8 szt.; 2. Piekarnik elektryczny o mocy 3 - 3,5 KW (230 V) i wymiarach: szerokość do 660 mm, głębokość do 600 mm, wysokość do 630 mm, przystosowany na minimum 4 pojemniki gastronomiczne GN 1/1. Piekarnik dostosowany do montażu pod kuchnią gazową z pozycji 1, 8 szt.; 3. Okap centralny skośny mały 1600x1400, 2 szt.; 4. Oświetlenie halogenowe do okapu małego - komplet - do okapu z pozycji 3, 2 szt.; 5. Filtry do okapu małego (łapacze tłuszczu) - do okapu z pozycji 3 do okapu z pozycji 3, 12 szt.; 6. Stół roboczy nierdzewny ze zlewem jednokomorowym lewy i drzwiami suwanymi 1400x600x850, 4 szt.; 7. Stół roboczy nierdzewny ze zlewem jednokomorowym prawy i drzwiami suwanymi 1400x600x850, 4 szt.; 8. Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z 3 drzwiami suwanymi 1600x700x850, 3 szt.; 9. Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z szufladami 450x700x850, 3 szt.; 10. Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z blokiem 3 szuflad 900x700x850, 1 szt.; 11. Stół przyścienny zabudowany ze stali nierdzewnej z półkami 1400x700x850, 1 szt.; 12. Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z 3 drzwiami skrzydłowymi 1600x700x850, 2 szt.; 13. Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z blokiem szuflad 450x700x850, 1 szt.; 14. Bateria z prysznicem, 8 szt.; 15. Umywalka zabudowana ze stali nierdzewnej (stanowisko do mycia rąk) 320x300150 wysokość 850, 1 szt.; 16. Bateria umywalkowa jednootworowa łokciowa, 1 szt.; 17. Pojemnik na odpady ze stali nierdzewnej (średnica 530), 2 szt.; 18. Naświetlacz bakteriobójczy do 30 sztuk jaj, 1 szt.; 19. Kloc do mięsa, 1 szt.; 20. Maszyna do mielenia mięsa wydajność 180 - 240 kg/h, 1 szt.; 21. Mikser uniwersalny -wielofunkcyjne urządzenie do mieszania, ubijania i wyrabiania ciast - płynna regulacja obrotów, dzieża 4-5 l, zasilanie 230 V., 1 szt.; 22. Krajalnica uniwersalna do wędlin, moc 0,14 do 0,25 KW/230 V, 1 szt.; 23. Waga elektroniczna, zakres ważenia do 10 kg, 2 szt.; 24. Piec do pizzy 2-poziomowy, 2 x pizza śr. 35 cm, zasilanie 230 V, 1 szt.; 1. Podane przez Zamawiającego parametry techniczne sprzętu gastronomicznego są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (nieużywany). 3. W cenie należy zawrzeć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (min. koszt transportu i wniesienia sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, koszt instalacji i montażu, przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi urządzeń oraz inne niewymienione koszty, niezbędne do pełnej realizacji zamówienia. 4. Cena jednostkowa pojedynczego towaru nie może przekraczać 3 500 zł. brutto. 5. Do każdego towaru misi być dołączona karta produktu. 6. Wymiary podane w tabeli wynikają z projektu, który stanowi załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 7. Odbiór towaru nastąpi na podstawie protokołu odbioru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zakłada możliwość udzielania zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował, co najmniej jedną dostawę sprzętu o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia na kwotę, co najmniej 150 000,00 PLN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Ponadto Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje) - zał. nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana ilości asortymentu po cenach zaproponowanych przez Wykonawcę. Warunki dokonywania zmian: 1. inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2. uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3. forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp4.gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jana Kilińskiego w Gnieźnie
ul. Gdańska 106, 62-200 Gniezno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jana Kilińskiego w Gnieźnie ul. Gdańska 106, 62-200 Gniezno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Dostawa samochodu - pojazdu typu doka dla Zakładu Zieleni Miejskiej w Gnieźnie
- Przebudowa skrzyżowania typu rondo w ciągu drogi powiatowej nr 2299P w m. Gniezno
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z wycięciem łat na terenie dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Gnieźnie z podziałem na zadania w 2024 roku
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Gnieźnieńskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu
- Remont - nakładka bitumiczna droga powiatowa nr 2214P w m. Lubochnia
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Myjki do pacjenta, worki na odpady, preparaty do mycia podłogi, kosze na odpady, golarki jednorazowe, miotły i szczotki, fartuchy jednorazowe
- Dostawa sprzętu AGD do 6 WOG Ustka w 2024 roku.
- Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.