eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gozdnica › Termomodernizacja budynku Domu Kultury w Gozdnicy wraz z wymianą pokrycia dachów, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Gozdnica: Termomodernizacja budynku Domu Kultury w Gozdnicy wraz z wymianą pokrycia dachów, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej.
Numer ogłoszenia: 332306 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gozdnicy , ul. Świerczewskiego 2, 68-130 Gozdnica, woj. lubuskie, tel. 068 3601076, faks 068 3601076.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Domu Kultury w Gozdnicy wraz z wymianą pokrycia dachów, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku Domu Kultury w Gozdnicy wraz z wymianą pokryć dachowych, wyminą stolarki okiennej i stolarki drzwiowej zewnętrznej. 2. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień /CPV/: 2.1. główny przedmiot: nazwa - kod CPV 45215500-2 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja kosztorysowa oraz załączone rysunki - schematy. 4. Szczegółowy zakres wymiany stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV polega na: - demontażu starych okien skrzynkowych i skrzydeł drzwiowych zewnętrznych drewnianych - demontażu podokienników drewnianych - montażu nowej stolarki okiennej i drzwi zew. z PVC - montażu nowych parapetów wew. - demontażu i powtórnym montaż stalowych krat okiennych - wykonanie obróbki okien i drzwi zew. ( ościeży wew.) i ich pomalowanie farbą emulsyjną 5. Szczegółowy zakres ocieplenia ścian zew. i ościeży okiennych polega na : - przygotowaniu starego podłoża poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie - zagruntowaniu gruntem uprzednio oczyszczonego i zmytego podłoża - sprawdzeniu przyczepności zaprawy klejowej do podłoża - ociepleniu ścian zew. budynku poprzez przyklejenie płyt styropianowych gr. 10 cm na ościeżach okiennych gr 3 cm - przymocowaniu do ściany płyt styropianowych za pomocą dybli plastykowych - przyklejeniu siatki ( w dolnej części budynku 2-ch warstw ) - wykonaniu ochrony narożników wypukłych kątownikami aluminiowymi - wykonaniu cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego gr 2 mm na ścianach i ościeżach oraz wykonaniu cokołu z tynku akrylowego - wykonaniu rusztowań - zamurowaniu części otworów okiennych bloczkami z betonu komórkowego - wykonaniu skucia wystających gzymsów - demontażu i powtórnym montażu rur spustowych - wyłożeniu parapetów zew. płytkami ceramicznymi - okapnikami. 6. Szczegółowy zakres pokrycia dachów papowych polega na : - przygotowaniu starego podłoża - wymianie obróbek blacharskich ( na wykonane z blachy cynkowej ) - wykonaniu krycia 2 x papą termozgrzewalną starych dachów 7. Szczegółowy zakres wymiany pokrycia z dachówki karpiówki polega na : - rozbiórce pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie - wzmocnieniu krokwi obustronnie deskami i wymianie murłaty - ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii dachowej papoprzepuszczalnej - wykonaniu wymiany łacenia dachu pod pokrycie z dachówki karpiówki podwójnie - pokrycie dachu nową dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę oraz na - wywiezieniu gruzu i uprzątnięciu placu budowy po wykonanych pracach budowlanych. 7.1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót określa wymagania dotyczące wykonania i odbiory ww robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Gozdnicy ul. Świerczewskiego 2 w Banku Spółdzielczym w Iłowej nr konta 70965800060000128320170001, na trzy dni przed terminem składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 6.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 7.1 wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 7.2 wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 7. 3 wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7.4 osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7.5 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7. 6 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7.7 spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7. 8 osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7. 9 podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 7. 10 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. ustawy Pzp. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 7.11 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; ustawy Pzp. 7.12 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 7.13 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; ustawy Pzp. 7.14 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z 9. postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z 10. zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. ustawy Pzp. 11. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 12.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dostarczonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, według formuły (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty stwierdzające, ze osoby będące wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - kandydaci na kierowników robót winni posiadać aktualne uprawnienia budowlane oraz należy wykazać również przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa d) harmonogram rzeczowo- finansowy robót, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy f) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach g) aktualne zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu ze składkami h) wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - zgodnie z zał. nr 4 niniejszej SIWZ i) wykaz wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - polegających na wykonaniu tożsamych prac na minimum dwóch obiektach z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokóły odbioru) - zgodnie z zał. nr 5 niniejszej SIWZ j) referencje od banku finansującego oferenta wraz z informacją potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy min. a 1/2 kwoty wartości oferty k) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej l) ewentualne, pozostałe dokumenty zgodnie z wykazem załączników do niniejszej SIWZ 2. Dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (na każdej ze stron dokumentu). 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 97
  • 2 - gwarancja - 3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gozdnica.biuletyn.net zakładka zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gozdnicy 68-130 Gozdnica ul. Świerczewskiego 2 pok. 14 w godzinach pracy Urzedu tj. od poniedziałku do piątki od godz. 7.00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Gozdnicy 68-130 Gozdnica ul. Świerczewskiego 2 kancelaria - pok. 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.