eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków PAIiIZ S.A.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-03-01

Warszawa: ¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków PAIiIZ S.A.
Numer og³oszenia: 33226 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. , ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3349800, 3349966, faks 22 3349999.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.paiz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków PAIiIZ S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony osób i mienia, to jest wykonywanie sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia ruchomego i nieruchomego poprzez dzia³ania zapobiegaj±ce przestêpstwom i wykroczeniom, a tak¿e przeciwdzia³aj±ce powstaniu szkód wynikaj±cych ze wstêpu osób nieuprawnionych na teren chroniony, zgodnie z podstawowymi procedurami sprawowania ochrony budynku w Warszawie przy ul. Bagatela 12 oraz budynku i parkingu w Warszawie przy Al. Stanów Zjednoczonych 53, stanowi±cymi za³±cznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Do zadañ Wykonawcy bêdzie nale¿a³ nadzór nad centralkami p.po¿.- (zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM Nr 7 do niniejszego SIWZ) w obu budynkach oraz prowadzenie sta³ego monitoringu wizyjnego za pomoc± urz±dzeñ, stanowi±cych w³asno¶æ Zamawiaj±cego oraz podejmowanie natychmiastowych interwencji w przypadku identyfikacji zagro¿enia - w budynkach i wobec osób znajduj±cych siê w tych budynkach. Ponadto do zakresu zadañ pracownika ochrony w budynku przy ul. Bagatela 12 w godz. 9.00-17.00 bêdzie nale¿a³o udzielanie odwiedzaj±cym i go¶ciom informacji o obiekcie w tym tak¿e w jêzyku angielskim. Zamawiaj±cy wymaga aby ka¿da osoba wskazana w Za³±czniku nr 6 do SIWZ przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia w budynku przy ul. Bagatela 12 w godz. 9.00-17.00 legitymowa³a siê udokumentowan± znajomo¶ci± jêzyka angielskiego. Do zakresu dzia³añ Wykonawcy bêdzie nale¿a³o zarówno podejmowanie dzia³añ prewencyjnych, jak i natychmiastowa interwencja w przypadku wynik³ego z jakichkolwiek przyczyn stanu zagro¿enia lub zdarzenia powoduj±cego szkody na terenie budynków lub parkingu, wzglêdem bezpieczeñstwa osób i mienia tam siê znajduj±cego, a w szczególno¶ci: a) kradzie¿y lub zaboru mienia w wyniku w³amania, napadu lub rabunku, b) usi³owania zaw³adniêcia mieniem przez osoby nieupowa¿nione, c) usi³owania zniszczenia mienia, d) awarii wodnych, energetycznych i gazowych, e) po¿aru i zagro¿enia po¿arowego f) klêsk ¿ywio³owych, g) innego, powoduj±cego zagro¿enie dla przedmiotu zamówienia lub osób znajduj±cych siê na ochranianym terenie. Ochrona obiektów przy ul. Bagatela 12 i Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie bêdzie odbywaæ siê w systemie dwunastogodzinnym (7.00-19.00 i 19.00-7.00), siedem dni w tygodniu, w szczegó³owym podziale jak ni¿ej: Ochrona: a) budynku przy ul. Bagatela 12 1 pracownik ochrony ca³odobowo (24 godz.) , w tym: - w dni robocze, w godz. 9.00 - 17.00 osoba posiadaj±ca znajomo¶æ jêzyka angielskiego w stopniu pozwalaj±cym na swobodn± konwersacjê, - w pozosta³ych godzinach (do 9.00 i po 17.00) i dniach (nie roboczych) nie jest wymagana znajomo¶æ jêzyka angielskiego, co daje ilo¶æ godzin w okresie 1 kwietnia 2011 r. - 31 marca 2012 r.: 365 dni x 24 godz. = 8760 godz. b) budynku i parkingu przy Al. Stanów Zjednoczonych 53 - 1 osoba w godz. 9.00 -17.00 w budynku w pomieszczeniu recepcji w dniach roboczych (8 godz. tylko w dni robocze), - 1 osoba (z licencj± pracownika ochrony fizycznej min. I stopnia) ca³odobowa ochrona budynku (24 godz.) w tym obchód piêter i terenu parkingu, poprzez nadzór prawid³owo¶ci zajmowania wyznaczonych miejsc parkingowych przez pojazdy uprawnione, oraz - 1 osoba ca³odobowa ochrona parkingu (24 godz.) co daje ilo¶æ godzin: 365 dni x 48 godz. = 17.520 godz. 365 dni - 109 (soboty, niedziele i ¶wiêta) x 8 godzin = 2.048 godzin, razem ilo¶æ godzin w okresie 1 kwietnia 2011 r. - 31 marca 2012 r.: 19.568 godz. Ogó³em dwa budynki: 8.760 + 19.568 = 28.328 godzin. W razie potrzeby Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê na pi¶mie do Wykonawcy, minimum 3 dni wcze¶niej, o ilo¶ciowe zwiêkszenie lub zmniejszenie obsady pracowników ochrony lub zmianê godzin wykonywania us³ugi na warunkach finansowych okre¶lonych za³±czniku nr 8 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zainstalowania na koszt w³asny elektronicznego rejestratora kontroli obchodów w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 12 sztuk oraz dostarczania na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego rejestrów dokonanych obchodów. Wykonawca ma obowi±zek: a) zapobiegania zak³óceniom porz±dku na terenie chronionym oraz niezw³ocznego powiadamiania w³a¶ciwego pracownika Zamawiaj±cego o zdarzeniach zak³ócaj±cych porz±dek . b) niezw³ocznego powiadamiania organów ¶cigania o czynach przestêpczych zaistnia³ych na terenie obiektów chronionych oraz zabezpieczenie miejsca ich pope³nienia do czasu przybycia organów ¶cigania, c) ustalenia uprawnieñ osób do przebywania na terenie chronionego budynku i zabezpieczania przed wej¶ciem na teren chronionego budynku osób nieuprawnionych, w tym prowadzenie ewidencji oraz ruchu materia³owego zgodnie z zasadami okre¶lonymi w za³±czniku Nr 2 do umowy, d) wydawania i odbierania kluczy od pracowników Zamawiaj±cego oraz osobom zatrudnionym w firmach z którymi Zamawiaj±cy zawar³ umowê najmu, w tym umo¿liwienie dokonywania przez nich wpisów potwierdzaj±cych moment wydania kluczy oraz rejestrowanie odebrania kluczy, e) prowadzenia nastêpuj±cej dokumentacji zwi±zanej ze sprawowaniem ochrony: - Dziennika zmiany s³u¿by ochrony, - Dziennika wydarzeñ, - Ksi±¿ki wydania i przyjêcia kluczy, która po dokonaniu ostatniego mo¿liwego wpisu zostanie przekazana Zamawiaj±cemu, - Ewidencji dokumentów w zakresie kontroli ruchu osobowo- materia³owego, - Grafiku dy¿urów Pracowników Wykonawcy pe³ni±cych s³u¿bê ochrony. f) zapewnienia sprzêtu technicznego potrzebnego do wykonania us³ugi, g) zapewnienia jednolitego ubrania (jednolite umundurowanie oraz identyfikator umieszczony w widocznym miejscu z nazw± firmy lub logo firmy, zdjêcie, imiê i nazwisko pracownika ochrony lub jego numer), h) zawiadomiæ Zamawiaj±cego o ka¿dorazowej potrzebie zmiany osób zatrudnionych przez Wykonawcê a wskazanych w Za³±czniku nr 6 do SIWZ - Wykaz osób realizuj±cych zamówienie. Zamawiaj±cy wymaga, aby Pracownicy ochrony pe³ni±cy s³u¿bê w obiektach przy ul.Bagatela 12 i Al. Stanów Zjednoczonych 53 odznaczali siê pe³nym profesjonalizmem, wysok± kultur± i higien± osobist±. Dodatkowo Zamawiaj±cy wymaga, aby Pracownicy ochrony pe³ni±cy s³u¿bê w obiektach nale¿±cych do Zamawiaj±cego gotowi byli nie¶æ pomoc fizyczn± niepe³nosprawnym przy pokonywaniu wszelkich barier architektonicznych..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Przedmiotem zamówienia bêdzie us³uga ochrony osób i mienia, to jest wykonywanie sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia ruchomego i nieruchomego poprzez dzia³ania zapobiegaj±ce przestêpstwom i wykroczeniom, a tak¿e przeciwdzia³aj±ce powstaniu szkód wynikaj±cych ze wstêpu osób nieuprawnionych na teren chroniony, zgodnie z podstawowymi procedurami sprawowania ochrony budynku w Warszawie przy ul. Bagatela 12 oraz budynku i parkingu w Warszawie przy Al. Stanów Zjednoczonych 53.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 01.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na mocy art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiaj±cy nie ¿±da od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, tj. posiadaj± aktualn± na czas trwania niniejszego zamówienia koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r. nr 114 poz. 740 z pó¼n. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert , a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykonali lub wykonuj± co najmniej 2 us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. zrealizowali 2 us³ugi polegaj±ce na ochronie osób i mienia w okresie rocznym) o warto¶ci, co najmniej 100 000 PLN brutto ka¿da.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowali co najmniej dziesiêcioma osobami uczestnicz±cymi w wykonaniu zamówienia, tj. przewidzianymi do ochrony obiektów, w tym ka¿da z nich (dla obiektu przy ul. Bagatela 12) ze znajomo¶ci± jêzyka angielskiego w stopniu pozwalaj±cym na swobodn± konwersacjê oraz co najmniej trzy osoby (ka¿da z nich przewidziana do zapewnienia 24 godzinnej ochrony budynku przy Al. Stanów Zjednoczonych-ka¿dorazowo jedna osoba podczas zmiany) posiadaj±ce licencjê pracownika ochrony fizycznej min. I stopnia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy posiadaj± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzaj±cy ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê min. 250.000 PLN

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Sta¿ na rynku us³ug ochroniarskich - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w sytuacji: 1) poinformowania przez Wykonawcê o konieczno¶ci zmiany osoby chroni±cej; 2) zmiany przepisów obowi±zuj±cego prawa maj±cych wp³yw na termin realizacji i warto¶æ us³ugi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paiz.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. ul. Bagatela 12 00-585 Warszawa.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. ul. Bagatela 12 00-585 Warszawa Kancelaria - pok. 111, p. I..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.