eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raba Wyżna › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY RABA WYŻNA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-07

Raba Wyżna: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY RABA WYŻNA
Numer ogłoszenia: 332258 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raba Wyżna , Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie, tel. 018 2691250, faks 018 2691251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rabawyzna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY RABA WYŻNA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części: Część nr 1 -SKAWA a) systematyczne odśnieżanie i posypywanie drogi gminnej od Granic do Chabówki, b) odśnieżanie innych wskazanych dróg gminnych i chodników w Skawie. Część nr 2-RABA WYŻNA z wyłączeniem górnej części RABY WYŻNEJ a) odśnieżanie i posypywanie drogi gminnej Raba W. - Łysa Góra, b) systematyczne odśnieżanie i interwencyjne posypywanie dróg gminnych w miejscowości Raba Wyżna . c) systematyczne odśnieżanie i interwencyjne posypywanie chodników przy drogach powiatowych i wojewódzkiej w miejscowości Raba Wyżna. d) odśnieżanie parkingów przy szkołach, Ośrodku Zdrowia, przedszkolu, banku, kościele, Pagiecie i Urzędzie Gminy w miejscowości Raba Wyżna. Część nr 3- ROKICINY PODHALAŃSKIE systematyczne odśnieżanie i interwencyjne posypywanie dróg gminnych i chodników w Rokicinach Podhalańskich. Część nr 4- BUKOWINA OSIEDLE I HARKABUZ systematyczne odśnieżanie dróg gminnych w Bukowinie Osiedlu i Harkabuzie Część nr 5- PODSARNIE systematyczne odśnieżanie dróg gminnych w Podsarniu oraz posypywanie drogi do kościoła w miejscowości Podsarnie. Część nr 6- SIENIAWA systematyczne odśnieżanie i interwencyjne posypywanie dróg gminnych i chodników w Sieniawie. Część nr 7 BIELANKA i górna część RABY WYŻNEJ odśnieżanie i interwencyjne posypywanie dróg gminnych i chodników w Bielance i górnej części Raby Wyżnej tj. od mostu na roli Pałaszówka w stronę Bielanki- role: Domałówka, Zarębówka, Pałaszówka, Stramówka, Pietrzakówka, Mardyłówka, Węgrzynówka, Bielańskówka, Buczkówka, Jochymówka, Szczyptówka, Jardusiówka, Suskówka, Sagułówka. Orientacyjne ilość km dróg do wykonywania usługi w danej części zadania oraz szacowana ilość godzin pracy przy zimowym utrzymaniu dróg podano w tabeli przy opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ. Zamawiający nie jest w stanie podać z góry dokładnych ilości godzin pracy przy zimowym utrzymaniu dróg, a przedstawione w tabeli ilości godzin stanowią jedynie szacunkowe wartości. Rozliczenie z wyłonionym wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktycznie wykonanych przepracowanych godzin i ustalonej ceny jednostkowej za godzinę. Podstawą do obliczenia ceny ofertowej dla Wykonawcy będzie maksymalna prognozowana liczba godzin patrz tabela max. Przez systematyczne odśnieżanie i posypywanie rozumie się obowiązek odśnieżania bez każdorazowych uzgodnień z przedstawicielem Zamawiającego po każdorazowych 10 cm opadach śniegu w trybie niezwłocznym w pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi i chodniki najczęściej użytkowane tj. położone blisko szkół, przedszkoli, kościołów, ośrodków zdrowia itp. natomiast przez interwencyjne odśnieżanie rozumie się odśnieżanie po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę jednej głównej usługi w zakresie odśnieżania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, niezależnie od tego na ile części Wykonawca składa ofertę, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje: minimum dwoma pojazdami z pługami odśnieżnymi z dwoma napędami na jedno zadanie dotyczące odśnieżania - dotyczy każdej części. Dodatkowo w zadaniach gdzie należy odśnieżać chodnik powinien wykazać że dysponuje lub posiada pojazd z pługiem do odśnieżania o szerokości do 170 cm, ponadto w zadaniach gdzie należy posypywać drogi lub chodniki Wykonawca powinien dysponować lub posiadać sprzęt do posypywania dróg np. piaskarka, rozsiewacz itp. o ładowności minimum 2 ton. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia oraz na czas jego realizacji. Zamawiający wymaga by suma gwarantowana ubezpieczenia z tytułu zimowego utrzymania dróg gminnych wyniosła co najmniej 40 000 zł. na każde zadanie, na które składana jest oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy oraz wykaz osób do kontaktów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) W przypadku przedłużenia się sezonu zimowego, istnieje możliwość, na wniosek Zamawiającego, przedłużenia terminu obowiązywania umowy, o czym mowa w § 4 niniejszej umowy. 2) W przypadku wystąpienia siły wyższej, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania usługi (wydłużenie czaso-okresu opadów do wykonania usługi). 3) nastąpi zmiana podwykonawcy przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, z zastrzeżeniem § 7, 4) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, co może skutkować zmianą wynagrodzenia. 2. Zmiany do umowy może inicjować Wykonawca lub Zamawiający składając pisemny wniosek do drugiej strony. 3. Wniosek o dokonanie zmiany w umowie musi zawierać: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany zawierające m.in. korzyści wynikające z wnioskowanej zmiany, c) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.rabawyzna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Raba Wyżna RABA WYŻNA 41 34-721 Raba Wyżna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Raba Wyżna -sekretariat RABA WYŻNA 41 34-721 Raba Wyżna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.